۸۳۹۴۹۳
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

دربی تبریز؛ آزمون دشوار برای رضا مهاجری

برد یا باخت در دربی تبریز؟ هر دو می تواند تبعاتی سنگین برای رضا مهاجری سرمربی تیم ماشین سازی تبریز داشته باشد.

ورزش سه: امروز دربی تبریز در ورزشگاه یادگار امام برگزار می شود. این دیدار در دهه های گذشته یک جنگ تمام عیار بین دو قطب فوتبال تبریز بود اما از ۹ سال قبل که تراکتور به لیگ آمد، تقابل تیم سرخپوش تبریز با دیگر تیم های این شهر، لقب «دربی برادری» را گرفت و با دیگر شهرآوردها تفاوت هایی جدی پیدا کرد.

در لیگ چهاردهم، تساوی ارزشمند گسترش فولاد در مقابل تراکتورسازی و ناکامی تی تی ها از قهرمانی در لیگ باعث شد تا هواداران این تیم هجمه گسترده ای علیه شاگردان فراز کمالوند در گسترش فولاد ایجاد کنند چرا که به نظر می رسد انتظار داشتند گسترش فولاد با شکست مصلحتی به تراکتور، زمینه ساز قهرمانی این تیم در لیگ برتر شود. این اتفاق در لیگ شانزدهم و دیدار برگشت ماشین-تراکتور نیز رخ داد.

همان دو بازی پر حاشیه و جنجالی باعث شد تا دیگر دربی های شهر تبریز نیز تحت تاثیر آن دو قرار بگیرند. اما یکسان بودن تیم مالکیتی دو تیم ماشین سازی و تراکتور در لیگ هجدهم سبب شده تا نگاه های بیشتری به جدال این دو تیم در شهرآورد فوتبال آذربایجان باشد.

شاید امروز خیلی از تراکتوری ها از رضا مهاجری انتظار داشته باشند که تیمش یک باخت مصلحتی و بی دردسر مقابل تراکتور متحمل شود اما ذات فوتبال و فوتبال دوستان ایرانی از شاگردان رضا مهاجری انتظار فوتبالی جوانمردانه را دارند؛ دقیقا چیزی که امروز از آن ها خواهیم دید.

پیروزی ماشین سازی مقابل تراکتورسازی، «یاشیل ماشین» را به جمع ۶ تیم بالایی جدول خواهد رساند و در نهایت باید دید مهاجری و شاگردانش چگونه این آزمون سخت را پشت سر خواهند گذاشت؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Araz

      از قرار معلوم مال تبریزیها شیرین هستش که شما همه رو ول کردید و به تیمهای تبریزی چسبیدید چرا هیچ کس باختهای یحیی به پرسپولیس رو نمیگند در ثانی باید آدمهای خیلی بی فکری باشید که فکر کنید درحالت عادی ماشین تراختور رو ببره کاری که سپاهان و استقلال نتوانستند انجام بدند التماس تفکر و شفای عاجل برای تمام مریض فکران

    • سجاد نورافکن

      انشالله تراکتور میبره
      تیم ی تبریزی هیچ وقت تبانی نکردند و نخواهند کرد

    • بدون نام

      این فوتبال فاسد ایران

    • T.T

      تراکتور میبره

    • ایرانی

      مهاجری بایدانتخاب کنه یااخراج ازسرمربیگری یاتبانی باتیم اول ارربابش زنوزی.نصیرزاده هم که نوکردربست زنوزیه.تبانی بازی امروزصددرصده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نوکرشما واون اربابایتان هستین که تواین فوتبال تبانی می کنین. هنوز یادمان نرفته بازیکنان پرسپرلیس تودیگرتیمها مقابل پرسپولیس چطور تبانی کردن واخراج شدن. این وصله ها به ازربایجان نمی چسبه. کاری که استقلال وسپاهان نتونستن, ماشین چطوره تیرختور ازربایجان را ناکام کنه!!!!

    • بدون نام

      بجـای دربی، قشنگتره که بگیـد تبانی،
      مثل تبانی همیشگی یحیی به پرسپولیس

    • بهزاد

      الان عده ای نادان و بداندیش میان میگن تراکتور تبانی کرد.
      در جواب این افراد باید گفت تراکتور با استقلال و سپاهان هم تبانی کرده بود؟تیمی که استقلال و سپاهان رو برده نیازی به تبانی مقابل ماشین سازی داره؟
      و در آخر اینکه ما شاخ پرسپوخلیس و پدیده رو هم در استادیوم دره ی گرگها خواهیم شکست.اگه راست میگید جلوی این تبانی رو بگیرید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج