۸۳۹۵۲۲
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

بطحائی: سند «۲۰۳۰» به هیچ وجه اجرا نمی‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: به هیچ وجه سند ۲۰۳۰ در مدارس کشور اجرا نمی‌شود و تیم متمرکزی تشکیل دادیم که این تیم در صورت مشاهده هر گونه موردی از اجرای این سند در مدارس، جلوی اجرای آن را بگیرد.

خبرگزاری فارس: سید محمد بطحایی ظهر امروز در حاشیه دیدار با آیت‌الله نوری همدانی در جمع خبرنگاران با اشاره به تکلیف شب دانش آموزان اظهار کرد: نگاه آموزش و پرورش به این تکلیف تغییر کرده و از تکالیف سنتی به سمت تکالیف مهارت محور رفته است و این مساله به صورت جدی در آموزش و پرورش دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: به دنبال تکالیف مهارت محور برای دانش آموزان هستیم که آن‌ها در حین انجام تکالیف با مسائل خانه و خانواده و اجتماع انس و الفت بیشتری پیدا کرده و خودشان حل مسائل مربوط به زندگی را تمرین کنند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: فرهنگیان معوقاتی را تا حد حتی یک سال دارند که تلاش می‌کنیم با همکاری دولت و خزانه، در روزهای پایانی سال ۹۷ بخشی از این معوقات را پرداخت کنیم.

بطحایی با اشاره به اسکان نوروزی در مدارس اظهار کرد: امسال آموزش و پرورش همچون سال‌های گذشته در حد بضاعت خود با اختصاص اعتباراتی به استان‌ها برای تجهیز تعدادی از مدارس، زمینه اسکان فرهنگیان را مدارس مهیا کرده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم که در ایام نوروز سال ۹۸ همچون سال‌های گذشته حدود ۱۴ میلیون نفر شب اسکان را در مدارس داشته باشیم که اسکان نوروزی فرهنگیان از ۲۷ اسفندماه شروع می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: به هیچ وجه سند ۲۰۳۰ در مدارس کشور اجرا نمی‌شود و تیم متمرکزی تشکیل دادیم که این تیم در صورت مشاهده هر گونه موردی از اجرای این سند در مدارس، جلوی اجرای آن را بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو جهلت بمون

      پاسخ ها

      • سلطان

        دقیقا"

    • بدون نام

      اخوی اگر مفاد سند 2030رو قبول کردین چرا به دروغ می گین اجرا نمی کنیم اگر قبول نکردین که خب دیگه نیاز به کبرا و صغرا نداره !!!!!!

    • بدون نام

      سند ۲۰۳۰ اصلا در حد و توان شماها نیست که بتونید انجام بدید .... فعلا شما می توانید با تنفس مصنوعی آموزش و پرورش را نیمه زنده نگه دارید .... وضعیت نظام آموزشی بسیار وخیم است

    • بدون نام

      من به عنوان مدیر یکی از مدارس به همه شما اطمینان می دهم در حال حاضر نه تنها سند ۲۰۳۰ بلکه هیچ سندی در آموزش و پرورش اجرا نمی شود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین

    • بدون نام

      سند بیست سی دیگه چیه ؟ چرا خودتو به کوچه علی چب زدی ؟ چرا بعد از شش ماه حقوقا رو نمیدی ؟ خجالت هم خوب چیزیه ! بی غیرت!

    • بدون نام

      ما که باز نشست میشیم شما ایران رو درجهل ابدی نگه دارید نتیجه برنامه های اموزشی شما اینه که دانش اموز کلاس ششم بلد نیست اسمش رو بنویسه

    • بدون نام

      اقا به خودت زحمت نده فرهنگیان از مدارس استفاده نمی کنن اونا یه عده غیر از فرهنگیان هستن اموزش وپرورش برا درامدزایی مدارسو اماده می کنه بنام معلم به کام وزیر من خودم با 28 سال سابقه عمرا ازمدارس برا اسکان استفاده کنم

    • امید

      حاجی تو به فکر تکلیف شب باش

    • بدون نام

      اقای وزیرخداوکیلی اگرقول پرداخت مطالبات فرهنگیان حتی تایکسال رامی دهیدبه آن عمل کنید وبیخودی دل مخصوصا بازنشسته گان رانشکنید الان همکارانی هستندکه چندسال از ازدواج بچه هاشون گذشته وهمکارانی همکه عزیزی راازدست داده اند همینطور خداوکیلی انجام دهید

    • بدون نام

      چندسال است میخواهیدمعوقات رابدیدهنوزمعوقه مابه التفاوت بیمه طلایی93ومالیات95بازنشستگان رانتوانستیدبدیدفقط حرف مفت می زنیدبی عرضه ترازشما ندیدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج