جاباما
۸۳۹۵۷۰
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

تکسیرا: سکوت قلعه‌نویی معنادار است

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باشگاه‌های زیادی درباره داوری صحبت کرده و بیانیه دادند اما تنها ما از این لحاظ ضرر کردیم.

ایسنا: میگوئل تکسیرا مربی تیم فوتبال سپاهان و دستیار امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی با پارس جنوبی جم اظهار کرد: شرایط سختی به وجود آمده و اتفاقات زیادی در مورد داوری افتاده است. باشگاه‌های زیادی در این مورد صحبت کرده و بیانیه دادند اما تنها ما از این لحاظ ضرر کرد.

قلعه‌نویی محروم شده و تماشاگران ما نیز در دو بازی خانگی محروم هستند. به همین خاطر سکوت قلعه‌نویی معنا دار است. فکر می‌کنم شما هم باهوش بوده و متوجه این سکوت هستید. ما می‌خواهیم این اتفاقات نباشد و شرایط تغییر کند. همه کار کرده‌ایم تا این اتفاقات تکرار نشود.

حدود سه سال است که اینجا کار می‌کنم و خودم نیز از دیدن این مسائل اذیت می‌شوم. چرا این موارد برای سپاهان پیش می‌اید. ما راجع‌به مربی‌ای صحبت می‌کنیم که عقبه خوبی دارد و باید به او احترام گذاشت. امیدوارم همه، این را متوجه شوند. با این کار، فقط قلعه‌نویی، باشگاه و هواداران سپاهان ضربه می‌خورند. من از قلعه‌نویی خواستم از این پس خودش به نشست خبری بیاید. این خواهش را کردم چون قلعه‌نویی و مردم لیاقتش را دارند و شخصی مثل او باید همیشه در فوتبال ایران باشند.

تکسیرا: سکوت قلعه‌نویی معنادار است

او افزود: بازی سختی داریم. تیم حریف در انتقال دفاع به حمله خود کار می‌کند و باید در تمام لحظات با تمرکز بالا بازی کنیم. هدفمان پیروزی است تا به جایگاهی که لیاقتش را داریم برگردیم. همه بازیکنان به این شرایط واقف بوده و تمرکز بالایی برای این بازی دارند.

مربی سپاهان درباره مدعی بودن پنج تیم برای قهرمانی بیان کرد: کلمه قهرمانی سنگین است. ما نمی‌توانیم فراموش کنیم که امسال ۱۰-۱۱ بازیکن جدید آمده است.

تیمی که چند سال با مشکل مواجه بوده و هوادارانش از آن حمایت نمی‌کردند. سپاهان فعلی نتیجه کار قلعه‌نویی و بازیکنانی است که زحمت کشیده‌اند. در ۱۹ بازی ۳۸ امتیاز کسب کرده‌ایم. این اتفاق چه زمان دیگری افتاده است؟ فقط یک‌بار این موضوع بوده و آن هم زمان قلعه‌نویی بوده است. نباید عجله کرد؛ این تیم نیاز به زمان دارد چون از نو ساخته شده است. ما در دو جبهه می‌جنگیم و تا آخر برای اهداف‌مان تلاش می‌کنیم.

تکسیرا اضافه کرد: سپاهان در حال پیشرفت است و می‌خواهیم در پایان فصل، سپاهان مدرنی را ببینیم. با امتیازهایی که کسب می‌کنیم، هواداران هم می‌ایند و دوباره پیشرفت می‌کنیم. ما روی کمک آن‌ها حساب کرده‌ایم.

مربی سپاهان همچنین عنوان کرد: بازی ما با پارس جنوبی بسیار سخت است. این تیم در دو سال گذشته خوب کار کرده است اما نتایجشان خوب نبوده است. بازیکنان پارس جنوبی می‌خواهند به جایگاهشان برگردند اما بازیکنان ما هم خوب کار خواهند کرد.

او درباره خالد شفیعی گفت: ما انتخاب‌های زیادی داریم و خالد هم یکی از آن‌هاست. فقط ۱۱ بازیکن در زمین قرار می‌گیرند و بهترین‌ها انتخاب می‌شوند. آن‌ها اگر خوب تلاش کنند، نزدیک به بازی کردن قرار می‌گیرند. یک بازیکن مهم نیست و بالاتر از همه این‌ها، سپاهان اهمیت دارد.

تکسیرا در مورد محمد ابراهیمی نیز توضیح داد: او در اردوی ترکیه ضربه خورد و زانویش آسیب دید اما خوب ریکاوری شده و برای هفته بعدی، یکی از انتخاب‌های ما خواهد بود. پوریان و جلال علی‌محمدی نیز مصدوم شده‌اند و حدود ۲-۳ هفته جلال را در اختیار نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چی سکوت کرده داوران به نفعش تو بازی بگیرند احتیاج به این جنگولک بازیها نیست سپاهان تاج را داره در ضمن جهنم که سکوت کرده

    • بینام

      تومعلوم میشه خیلی با استعدادی که همه فن وفوت های هوچی بازی رو زودیادگرفتی که گروهبان قندعلی تورومیفرسته کنفرانس خبری

    • بدون نام

      قلعه نوعی فاسد وتبانی کار حرفه ای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج