جاباما
۸۳۹۵۷۷
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

تکرار ادعا‌های ضدایرانی در نشست اتحادیه عرب

نشست وزیران امور خارجه اتحادیه عرب با تکرار ادعای واهی دخالت ایران در امور داخلی کشورهای عربی بدون اتخاذ تصمیمی مشخص درباره بازگشت سوریه به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایسنا: نشست وزیران امور خارجه اتحادیه عرب با تکرار ادعای واهی دخالت ایران در امور داخلی کشورهای عربی بدون اتخاذ تصمیمی مشخص درباره بازگشت سوریه به کار خود پایان داد.

نشست وزیران امورخارجه اتحادیه عرب در حالی روز چهارشنبه در قاهره، پایتخت مصر به کار خود پایان داد که شرکت کنندگان بر لزوم اتحاد سوریه و حفظ تمامیت ارضی آن تاکید کردند اما تصمیم مشخصی درخصوص بازگشت این کشور به اتحادیه عرب در نشست آتی آن که در تونس برگزار می‌شود، اتخاذ نکردند.

این وزیران همچنین با تکرار ادعاهای خود علیه کشورمان اظهارات مقامات ایرانی درباره کشورهای عربی را محکوم و نسبت به آنچه دخالت ایران در امور داخلی کشورهای عربی خواندند، به شدت ابراز نگرانی کردند. آنها مدعی شدند که اقدامات ایران به اختلافات فرقه‌ای در کشورهای عربی دامن زده است.

این ادعاهای بی‌اساس در حالی به‌طور مرتب در تمامی نشست‌های اتحادیه عرب و شورای وزیران امورخارجه مطرح می‌شود که آنها خود با سیاست‌های تفرقه‌افکنانه‌شان عامل اصلی اختلافات قومیتی و مذهبی در کشورهایشان هستند اما همواره با پشتیبانی غرب تلاش می‌کنند ایران را برای مشکلاتشان مقصر جلوه دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یوسف اصغرزاده

      خوبه با تشکر

    • یوسف اصغرزاده

      خوبه با تشکر

    • بدون نام

      سالهاست کشورهای عربی به ما انگ دخالت میزنند و ایران محکوم میکند. تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها !!

    • بدون نام

      یکی نیست به این احمق ها بفهماند که دنیای عرب انجایی نیست که با زبان عربی حرف بزنند بلکه دنیای عرب همان شبهه جزیره عربستان است وبس،مثلا مصر کشوری افریقایی است،مراکش،لیبی،الجزایر،ت،تونس،هم همینطور،حتی عراق نیز جز کشورهای عرب زبان است ولی در دنیای عربی نیست،انان مردم بابل هستندوسوریه فنقیه هستندولبنان هم همینطور،بیخود برای خود اسمون ریسمون میکنید،اگر اینطور باشد کل قاره اروپا انگلیسی صحبت میکنند،البته چند کشور استثنا هستند بنابراین بایستی بگوییم اتحاد انگلیس،

    • بدون نام

      ایشالا که ما دخالت نمیکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج