۸۳۹۶۱۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سردار سنایی‌راد: داغ تابستان داغ به دل ترامپ ماند

مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به اینکه داغ تابستان داغ به دل امریکایی‌ها مانده، گفت: آن‌ها نمی‌توانند مایه‌های فرهنگی مقاومت ما که سرمایه بزرگ برآمده از اسلام ناب عاشورا است را درک کنند.

خبرگزاری ایرنا : مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت:ترامپ دنبال زدن مولفه های قدرت ایران است اما وی فکر نمی کند که مولفه اصلی اقتدار ما شهادت طلبی و برای آنها غیر قابل فهم است.

سردار مهدی سنایی راد روز پنجشنبه در یادواره سرداران و ۶۰ تن از شهدای شهر وحدتیه شهرستان دشتستان افزود: دشمنان به این فرهنگ شهادت طلبی کینه دارند زیرا چنین فرهنگی اجازه سلطه به آنها نمی دهد.

ترامپ فکر می کند با تضعیف برجام می تواند با استفاده از فشار تحریمی ملت ایران را به زانو در آورد.آنها در ۲۲ بهمن امسال نیز دچار تناقض شدند زیرا تعداد مشارکت نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد بالاتر بوده و این هم در شرایطی که آنها خواب بی ثبات سازی در داخل داشتند.

وی با اشاره به اینکه داغ تابستان داغ به دل امریکایی‌ها مانده، گفت: آنها نمی توانند مایه های فرهنگی مقاومت ما که سرمایه بزرگ برآمده از اسلام ناب عاشورا است را درک کنند.

توان بازدارندگی که برگرفته از فرهنگ اصیل عاشورایی است باعث شده تا دشمن باوجود رجز خوانی ها جرات اقدامی علیه ایران نداشته باشد.در میان مولفه های قدرت ایران اسلامی مهم تر از همه فرهنگ شهادت است که احیاگر این فرهنگ امام راحل بودند.در فرهنگ ایرانی اسلامی فرهنگ عاشورا همواره پایه عزت آفرین در کشور است.

مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا افزود: شمار شهدا انقلاب کمتر از چهار هزار شهید است که این شمار در دوران دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ هزار شهید بوده که دلیل اصلی آن شیوه فرهنگی و غیر خشن مبارزه امام خمینی (ره) در زمان انقلاب است.

با این وجود امام با یارانش توانست در برابر خشن ترین دشمنان بایستد و ایران را پیروز کند همان گونه که داعش در برابر فرهنگ نورانی ایران با شکست مواجه شد.پرچم حاکمیت داعش در سوریه توسط جمهوری اسلامی پایین کشیده شده آن هم با فرهنگی که از دل آن امثال شهید حججی بیرون آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج