۸۳۹۶۶۱
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

ابراز امیدواری اسپانیا به پایان تحریم آمریکا علیه ایران

سفیر ایران در اسپانیا با پیو گارسیا اسکودرو رئیس مجلس سنای این کشور اروپای غربی دیدار و در خصوص مسائل مربوط به روابط دوجانبه، توسعه همکاری‌های پارلمانی و همچنین تحولات مربوط به برجام و موضوعات منطقه‌ای گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

خبرگزاری ایسنا: سفیر ایران در اسپانیا با پیو گارسیا اسکودرو رئیس مجلس سنای این کشور اروپای غربی دیدار و در خصوص مسائل مربوط به روابط دوجانبه، توسعه همکاری‌های پارلمانی و همچنین تحولات مربوط به برجام و موضوعات منطقه‌ای گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

حسن قشقاوی در این دیدار ضمن تشریح روابط خوب و رو به رشد ایران و اسپانیا طی سال‌های اخیر در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و پارلمانی، بر اهمیت نقش مجالس دو کشور در کمک به گسترش و تحکیم روابط میان دو کشور تأکید و نسبت به استمرار تعاملات و همکاری‌های رو به گسترش پارلمانی میان دو کشور ابراز امیدواری کرد.

سفیر ایران در اسپانیا همچنین با اشاره به همکاری‌های خوب دو کشور در حوزه فرهنگی و فعالیت‌های برجسته صورت گرفته در این زمینه، در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم پایبندی کشورهای اروپایی به تعهدات خود در چارچوب برجام و اقدام برای تأمین منافع اقتصادی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

بر اساس اعلام سفارت ایران در مادرید، رئیس مجلس سنا اسپانیا نیز در این دیدار ضمن اشاره به خاطره خوب و به یاد ماندنی از سفر سال گذشته خود به جمهوری اسلامی ایران و تأکید بر اهمیت تقویت و توسعه روابط ایران و اسپانیا در حوزه‌های مختلف، ابراز امیدواری کرد که محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های یک جانبه ایالات متحده آمریکا علیه ایران که به منافع شرکت‌های دو طرف خسارت وارد کرده است، هر چه زودتر پایان پیدا کند و اتحادیه اروپا نیز بتواند با اتخاذ سیاست‌های سازنده، تضمین‌های لازم را برای حفظ برجام و بهرهمندی ایران از این توافق ارائه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خود اسپانیا که از همراهان تحریم آمریکا علیه ایرانه

    • asal forosh

      این سفرای ایران در کشورهای دیگر دکور هستند و هیچگونه فعالیتی ندارند . بود و نبودشان یکی است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والله راست گفتی

    • بدون نام

      باسلام ماچقدر ساده هستیم اینها همه چیز مارا می برند ولی مارا تحریم می کنند انها اگر می خواهند ایران در برجام بمانند باید باما همکاری بکنند والا جوانان ایران دیگر صبرشان تمام شده است مرک بر ترامپ مرک بر اسراییل ومرک بر بن سلمان تتکفیری

    • بدون نام

      استعمار نوین .هم میچاپه هم گلو رو فشار میده ولی از بمب استفاده نمیکنه .حتی از اسراییل هم داره میگیره

    • بدون نام

      خخخخخخخ حتما رفته کلیسا دعا کرده پدر روحانی دعاش مستجاب کرده

    • اسد

      اروپایی ها موندن چکار کنند بروند طرف آمریکایا ایران ولی از هسته ای شدن ایران که مبادا روزی در تیر رس موشک های بالستیک اتمی ایران قرار می گیرند می ترسند واگر ایران از برجام خارج شود دیگر اروپا هم امن نخواهد بود وان روز نزدیک است که با موشک های بالستیکمان قلب اروپا را نشانه رویم .الله اکبر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج