جاباما
۸۳۹۶۷۹
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

سرخپوشان در اتوبوس گیر افتاده بودند

استقبال کم نظیر هواداران پرسپولیس و عدم اتخاذ تدابیر لازم باعث انتظار ۲۰ دقیقه ای اعضای تیم برای ورود به هتل شد که اعتراض سرپرست باشگاه پرسپولیس به مسوولان امر و پیگیری برای جلوگیری از تکرار آن برای حضور در ورزشگاه در کنار احترام به هواداران پرسپولیس را داشت.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: بنا بر اعلام پندار خمارلو، مدیر رسانه ای باشگاه، کاروان سرخپوشان که امروز پنجشنبه تهران را با اتوبوس به قصد قائمشهر ترک کردند، ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به هتل محل اقامت خود رسیدند اما با استقبال کم نظیر هواداران مازنی ناچار شدند برای فراهم آمدن شرایط خروج از اتوبوس، ۲۰ دقیقه ای معطل شوند.

حضور هواداران پرسپولیس در تمام نقاط ایران یکی از ویژگی های ممتاز پرسپولیس و مایه افتخار است. استان ورزش دوست مازندران که فوتبالیست های نخبه بسیاری دارد نیز از کانون های هواداری پرسپولیس است که البته هوادار تیم های محبوب استان خود نیز هستند.

این حس هواداری و تعلق خاطر به ویژه با قائمشهری ها بعد از درگذشت کاپیتان ابدی سرخپوشان بیش از پیش شده است، به گونه ای که پرسپولیس در سفر به این استان میهمان زنده یاد هادی نوروزی و همشهری های او به حساب می آید.

در چنین شرایطی استقبال گسترده از پرسپولیس قابل پیش بینی بود. این استقبال البته انرژی بخش است ولی از سوی دیگر با توجه به خستگی بازیکنان به جهت سفری که داشتند و همچنین نیاز به آرامش و تمرکز قبل از بازی ضروری بود به سرعت وارد هتل شوند و این در حالی بود که برای ۲۰ دقیقه در اتوبوس منتظر ماندند.

این شرایط اعتراض ایرج عرب به مراجع ذیربط را در پی داشت که باید تدابیر لازم صورت می گرفت تا در کنار احترام به مردم و هوادارانی که به استقبال آمده اند، برنامه تیم هم دچار اشکال نشود.

وی استقبال هواداران را ارزشمند دانسته و تاکید کرد میزبانی از تیم های پرطرفدار تدابیر خاص خود را طلب می کند.
از سوی دیگر بهروان چهره کهنه کار و باسابقه فوتبال ایران که ریاست هیات فوتبال مازندران را برعهده دارد نیز خود را به هتل رساند تا با توجه به پیگیری های سرپرست باشگاه پرسپولیس، هماهنگی های لازم را به عمل آورد به گونه ای که سرخپوشان فردا ،جمعه، برای خروج از هتل ، ورود به ورزشگاه و خروج از آن دچار مشکل نشوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • T.T

      لنگ مافیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوراخی ترتری
        یاشاسین پرسپولیس

    • العین عربها ۶ کیسه ایران ۱

      کیسه ها ننگتان باد فهمیدید در زمین فوتبال هیچ غلطی نمیکنید از طریق راههای ناجوانمردانه وارد میشوید. مرگ بر کیسه کش. ننگ بر مکتب لجنتان

    • هم لنگی هم کیسه نماد لنگ پولیسه

      تو هر شهری که میرن کتک میخورن، دیگه این چرندیات چیه میگن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج