۸۳۹۶۹۷
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

قدردانی دفتر رئیس جمهور از استقبال مردم گیلان

دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی از حضور سبز و استقبال گرم مردم مؤمن، آگاه و پرتلاش استان گیلان از کاروان دولت تدبیر و امید قدردانی کرد.

خبرگزاری مهر: دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با قدردانی از حضور سبز و استقبال گرم مردم مؤمن، آگاه و پرتلاش استان گیلان از کاروان دولت تدبیر و امید، تصریح کرد: این حضور پرشور جلوه دیگری از اتحاد خلل ناپذیر ملت ایران، و اتکای نظام و مسؤولان به این سرمایه بزرگ عمومی را به نمایش گذاشت و به خادمان ملت توانی تازه بخشید.

متن پیام دفتر رئیس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور سبز و استقبال گرم مردم مؤمن، آگاه و پرتلاش استان گیلان از کاروان دولت تدبیر و امید، جلوه دیگری از اتحاد خلل ناپذیر ملت ایران، و اتکای نظام و مسؤولان به این سرمایه بزرگ عمومی را به نمایش گذاشت و به خادمان ملت توانی تازه بخشید.

مردم گیلان از دیرباز و پیوسته با فرهنگ اصیل و ایمان راسخ، نقشی مؤثر در تمدن سازی و توسعه و همچنین مرزبانی سرافرازانه از ایران عزیز داشته‌اند. این سرزمین سرشار از نعمات طبیعی، از نخستین پایگاه‌های اسلام و به ویژه تشیع بوده است و رخدادهای گوناگون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، نیز مفاخر بزرگی را در میراث تاریخی خود به یادگار دارد. رشادت‌ها و مبارزات اهالی غیور این خطه از دوران مشروطه تا قیام میرزا کوچک خان جنگلی، انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس سرشار از صفحات افتخارآمیز است.

این استان زرخیز از مؤلفه‌های اثرگذار در فرایند توسعه همچون منابع آبی و ساحلی، خاک حاصلخیز، نیروی انسانی مستعد و توانمند، دسترسی به شریان‌های ارتباطی محلی، منطقه‌ای و جهانی و نیز پیشتازی در تولید بسیاری از محصولات زراعی و دامی، به ویژه برخورداری از باشکوه‌ترین چشم اندازهای طبیعی و گردشگری؛ ظرفیت‌ها و فرصتهای بسیاری برای پیشرانی در اقتصاد کشور دارد که باید با توجه بیشتر، سرمایه گذاری لازم و حضور فعالانه بخش خصوصی و عزم مردمی به منصه ظهور برسد.

به یاری خدا متعال در این سفر، طرح مهمی همچون خط آهن قزوین رشت که از آرزوهای دیرینه مردم این خطه بود، افتتاح گردید و عملیات اجرایی طرح‌های مهم دیگری از جمله اتصال راه‌آهن رشت آستارا، و همچنین اتصال ریلی به بنادر انزلی و کاسپین آغاز شد. گامی بزرگ در تکمیل کریدور ریلی جنوب - شمال که ضمن اتصال سواحل خلیج فارس به دریای خزر؛ گیلان عزیز را به گذرگاه تجاری مهمی از شرق آسیا تا آسیای میانه و اروپا تبدیل خواهد کرد.

پروژه‌ها و مصوبات مهم دیگری نظیر بهبود وضعیت تالاب‌ها به ویژه تالاب انزلی، تسطیح و نوسازی هزاران هکتار از اراضی کشاورزی، طرح‌های مهم بهداشت و درمان، ارتباطات، عمرانی، ورزشی، گردشگری و … نیز افتتاح یا در فرایند اجرا قرار گرفت که می‌تواند تحولی بزرگ در توسعه استان، رونق اشتغال و رفاه مردم این خطه پدید آورد.

لازم می‌دانیم به پاس مهمان نوازی مردم خونگرم و بزرگوار این استان از کاروان دولت تدبیر و امید؛ از اقشار مختلف مردم، نماینده محترم ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، شخصیت‌های علمی و مذهبی، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه به خصوص صدا و سیمای استان، نیروهای نظامی و امنیتی و سایر اقشار و گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان صمیمانه قدردانی کنیم.

امید است در پرتو توجهات الهی و اهتمام مسئولان ملی و استانی و همیاری مردم، گام‌های اثرگذاری در تحقق گیلانی سرسبزتر و آبادتر را شاهد باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یه جوون بدبخت ایرانی

      واقعا از مردم گیلان انتظار این حرکتو نداشتم

    • بینام

      احمدی نژاد هرجایی پا میگذاشت لا استقبال بی نظیری مواجه میشد که بخاطر خدمت به مردم بود ولی روحانی اولین جایی است که مردم ازش استقبال میکنن شوکه شده با این همه خوشگذرانی و خوش خدمتی به آمریکا و غرب نبایدم هیچ جایی به استقبالش بروند.

    • علی

      خسته نباشید باغیرت ها

    • بدون نام

      فقط فکر میکنم کیا میرن استقبال؟

    • بدون نام

      من واقعا نمیدونم اینا کی هستن که میرن استقبال....
      شاید تو این مملکت زندگی نمیکنن...
      اخه استقبال چی میرن..‌‌
      چیکار کردن برامون جز فقر و بدبختی.‌‌...

    • بدون نام

      والاه ماشنیدیم همه فحشش دادن حالا شما چی میگی

    • مهدی

      این‌که‌از یه شهر‌دیگه‌اتوبوس ، اتوبوس بچه‌مدرسه‌ای و سرباز و بسیجی‌جمع‌بکنید‌و‌برای‌ ونشون‌دادن‌هوادار و طرفدار ببرید به شهر‌دیگه که اسمش استقبال‌نیست که!!!!!! این‌مسئله و بازی را همه‌کشورهای‌دیگه‌هم فهمیدند ؛ که شماها هیچ‌چیز صادق و درستی ندارید!!!!!

    • سعید

      کدوم استقبال؟؟

    • یاسین

      وقتی مسئولین میبینن هربلایی سر مردم بیارن بیشتر استقبال ازشون میشه، تو جلسه های خصوصیشون به ریش ما میخندن... گیلانیها انگار اومده بودن عروسی...بارقص عقده گشایی کردن

    • سانسور نکن با مردم باش

      آدم جمع کردن اسمش شده استقبال ... ..

    • محسن

      متن خبر فایده نداره چهارتا عکس هم میذاشتید باور کنیم

    • کامران

      به خاطر همین است بدبختیم!؟
      هرچه به سرتان میده می روید استقبال وانتطارداشته باشید که هم خودرو هم لوازم خانگی لبنی گرون شوند چون پیش خودش فکرمی کنه همه ازش راضی هستند به اتون قول می دهم بعد ازعید باگرانی بیشترجواب تون رامی دهدچون پیش خودشان می گنه حال شون نیست گرانی تو فرانسه دو قلم گران شد روزگاردولت را درآورنداینجا می گویند هنوز جا داره!؟

    • علی

      البته یه تشکر ویژه هم باید از اتوبوسها و مینی بوسها بکنند که مردم را از اطراف جمع کردن و به محل آوردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج