۸۳۹۷۵۲
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان

آبی پوشان تهرانی پس از رویارویی با الدحیل قطر امروز در ورزشگاه آزادی نفت مسجد سلیمان را پیش رو دارند.

خبرگزاری ایلنا: آبی پوشان تهرانی پس از رویارویی با الدحیل قطر امروز در ورزشگاه آزادی نفت مسجد سلیمان را پیش رو دارند.

در چارچوب مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر استقلال تهران سه روز بعد از رویارویی با الدحیل قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجد سلیمان رده چهاردهمی است. نفت به همراه علیرضا مرزبان در اواسط نیم فصل اول در فاصله چهار روز دو دیدار با آبی پوشان تهرانی برگزار کرده بودند؛ در دیدار اول در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی یک بر صفر شکست خوردند و در هفته ششم لیگ برتر با نتیجه دو بر یک سه امتیاز خانگی را تقدیم حریف کردند.

نفت نیم فصل اول را با تساوی به پایان برد و طی پنج مسابقه گذشته به دو شکست و سه تساوی دست یافته است تا با ۱۸ امتیاز بالاتر از سپیدرود رشت و استقلال خوزستان خط سقوط را کماکان احساس کند. نفت به غیر از وضعیت جدول رده بندی، طی هفته اخیر هیچ جلسه تمرینی را بعد از بازی با نساجی تجربه نکرده تا بدون برنامه آماده سازی در اعتراض به مسائل مالی مهیای سفر به تهران و رویارویی با شاگردان وینفرد شفر شود.

در مقابل نفت امروز تیمی حضور پیدا می‌کند که با شکست در گام اول فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا انگیزه فراوانی دارد تا به چهارمین برتری متوالی در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر دست پیدا کند. آنها که نیم فصل اول با سیر صعودی و نزولی متفاوتی رو به رو بوده‌اند در حال حاض تنها چهار امتیاز تا صدر جدول رده بندی فاصله دارند و شانس قهرمانی را بیش از گذشته پیش رو خود می‌بینند.

برای این بازی استقلال با حکم جدید کمیته اخلاق محرومی ندارد و گادوین منشا می‌تواند بدون مشکل در بازی نفت به میدان برود. روح الله باقری، محسن کریمی، وریا غفوری به دلیل فنی در لیست ۲۲ نفره این بازی قرار ندارند و در مقابل علی کریمی و طارق همام که به دلیل مصدومیت در بازی‌های گذشته حضور نداشتند برای این بازی آماده هستند. همچنین مهدی قائدی که در اردوی آماده سازی تیم امید حضور یافته در این بازی غایب است.

با توجه به نیمکت نشینی‌های متداومی که سیدحسین حسینی در نیم فصل اول داشت، بازی مقابل فولاد شفر به او فرصت داد و اگرچه موفق به ثبت کلین شیتی نشد اما نمایش مناسبی از خود نشان داد. سیدمهدی رحمتی با توجه به فشار تقویم مسابقاتی که طی ماه‌های گذشته در جام حذفی، لیگ قهرمانان و لیگ برتر تحمل کرده نیاز به استراحت داشته و به نظر می‌رسد شفر برای این بازی حسینی را در چارچوب دروازه بکار بگیرد.

خط دفاعی استقلال در بازی گذشته با محرومیت روزبه چشمی دستخوش تغییر شد و با توجه به نمایش ضعیف محمد دانشگر برابر خط حمله الدحیل، در کنار پژمان منتظری، چشمی حضور خواهد داشت. امید نورافکن که جای خالی چشمی را در خط میانی تکمیل کرده بود در گوش چپ خط دفاعی جانشین آرمین سهرابیان خواهد شد و فرشاد محمدی مهر در سمت راست به میدان خواهد رفت. محمدی مهر جوان هم یکی از بازیکنانی است که این فصل اغلب نیمکت نشینی را تجربه کرده و با توجه به حضور تعویضی خسرو حیدری در بازی گذشته، او شانس دارد تا در ترکیب حضور داشته باشد.

در خط میانی علی کریمی که از چهارشنبه هفته گذشته به تمرینات ملحق شده بعد از غیبت در بازی الدحیل آماده است و به احتمال زیاد در کنار فرشید باقری دو هافبک میانی خواهند بود. جلوتر از این دو بازیکن، با مصدومیت اللهیار صیادمنش، آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان و طارق همام خط میانی را تشکیل می‌دهند. همام یکی دیگر از مصدومان استقلال بود که در جام ملت‌های آسیا آسیب دید و تا به امروز از ترکیب اصلی دور بود.

مهاجم باکیفیت و دونده مدنظر شفر برای بازی با نفت گادوین منشا است که بعد از درخشش مقابل فولاد حالا آماده به نمایش گذاشتن توانایی‌هایش در خط حمله است. به احتمال زیاد اسماعیل گونکالوس هم همانند چند بازی گذشته به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب ملحق شود با وجود اینکه مرتضی تبریزی هم برای قرار گرفتن در این پست شانس دارد.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، فرشاد محمدی مهر، پژمان منتظری، امید نورافکن، فرشید باقری، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان، طارق همام و گادوین منشا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      کیسه کشای عزیزناراحت نباشیداینجاهمه جوره هواتونوداریم تلافی باخت به الدحیل باکمک هم سرنفت درمیاریم تاروحیه تون خوب بشه

    • تاآاااااجیم

      امروز بااختلاف سه تاگل میبریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج