۸۳۹۸۱۲
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

سوال علم‌الهدی از روحانی: مشکل کجاست؟

امام جمعه مشهد با اشاره به سخنان اخیر روحانی یادآور شد: رئیس‌جمهور پریروز در گیلان، نکته‌ای را فرمودند که در کالا کمبود نداریم و مشکل در توزیع است. این مشکل توزیع از کجا آمده است آقای رئیس‌جمهور؟ این مشکل فساد در تدبیر و نظام اجرایی است. اینکه شما می‌گوید انبارها پر از کالاهای اساسی است. ۹۰ درصد گوشت از داخل تامین می‌شود ولی ممکن است خانواده‌هایی دو، سه ماه گوشت نخورده باشد ولی چه کسی این توزیع را در دست جریان دلال و فساد قرار داده است؟

خبرگزاری ایلنا: امام جمعه مشهد با بیان اینکه با اشاره به بیانیه گام دوم تاکید کرد: رهبری قدم آخر را مشخص کردند و آن، زمینه‌سازی برای طلوع خورشید ولایت عظمی است و اگر مسئولیتی به دست گرفته شود و مسیر عوض شود، شما در مسیر تعجیل فرج خیانت کردید.

اهم سخنان ایت الله علم الهدی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مشهد:

چهل سال از انقلاب برای ما یک نقطه عطف ایجاد کرده است یعنی به موضع اقتدار در عرصه بین‌المللی به ویژه منطقه رسیده‌ایم که قوی‌ترین قدرت‌های استکباری در مقام سلطه بر منطقه از ما شکست خورده‌اند. در حوزه پیشرفت علمی، به قله‌ای رسیده‌ایم که در کنار کشورهای پیشرفته قرار گرفته‌ایم.

استقلالی که در چهل سال گذشته برایش جان داده و هزینه داده‌ایم، ما را به تنها کشور و ملت مستقلی درآورده است که خودمان برای خودمان تصمیم می‌گیریم و هیچ قدرتی برای ما تصمیم نمی‌گیرد.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه رهبری هم این نقطه عطف را به متذکر شده و هم یک سند بالادستی برای چهل سال آینده تنظیم کردند، تصریح کرد: در این بیانیه مشخص شد که ما کجای قضیه هستیم و بعد، راهبرد آینده به عنوان یک سند بالادستی چهل سال آینده‌ای که مسیر را طی کنیم، جلوی ما گذاشتند و آرمان و هدف نهایی در چهل سال دوم را هم برای ما مشخص کردند و آن، ایجاد تمدن نوین اسلامی و ایجاد زمینه‌سازی جهان برای طلوع خورشید حضرت بقیه‌الله (عج) است.

خود رهبری یا هر کسی که مسئولی را می‌خواهد تعیین کند، باید محتوا و الزامات این سند را لحاظ کند. این سند همزمان با تعیین رئیس قوه قضاییه همراه شده است. رهبری فقیهی که درس دستور خارج خوانده، دکتر است و ۳۵ سال مسئولیت‌های عالی قضایی داشته است و... به مسئولیت ریاست دستگاه قضا تعیین کردند.

مبارزه واقعی باید در دو بستر صورت بگیرد؛ یکی در درون دستگاه‌های درون حکومتی است که مفسد در آنها نفوذ کرده است و دیگری، فساد در جریانات و بسترهای اجتماعی است.

با اشاره به سخنان اخیر روحانی: رئیس‌جمهور پریروز در گیلان، نکته‌ای را فرمودند که در کالا کمبود نداریم و مشکل در توزیع است. این مشکل توزیع از کجا آمده است آقای رئیس‌جمهور؟ این مشکل فساد در تدبیر و نظام اجرایی است. اینکه شما می‌گوید انبارها پر از کالاهای اساسی است. ۹۰ درصد گوشت از داخل تامین می‌شود ولی ممکن است خانواده‌هایی دو، سه ماه گوشت نخورده باشد ولی چه کسی این توزیع را در دست جریان دلال و فساد قرار داده است؟

عید نیکوکاری هر سال جشن بود ولی امسال جشن نیست. امسال دستگیری است. برادران و خواهران با همت قیام کنید زیرا اگر همت شما نباشد، قشر مستضفین از دست می‌روند و برای آنها شادی و عید به وجود آورید. مردم همیشه در صحنه بودند و با یک حرکت جهادی وارد جشن نیکوکاری شوید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مشکل اصلی چاپ پول از طرف دولت هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشکل وجود کاسبان تحریم و جنگ است

    • بدون نام

      مشکل.ازنضارت.است.که.هیچ.نظارتی درکارنیست.وهرکس هرجنسی.به هرقیمت.دلش بخواهد.میفروشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج