جاباما
۸۳۹۸۴۸
۴ نظر
۵۰۲۷
۴ نظر
۵۰۲۷
پ

پایان سریال Arrow پس از فصل هشتم با ۱۰ اپیزود

همه‌ی چیزهای خوب روزی به پایان می‌رسند. این قضیه برای چیزهایی که زمانی خوب بودند اما سپس افت کردند هم صدق می‌کند. منظور ما سریال Arrow «ارو» محصول شبکه CW است که بالاخره قرار است پس از پایان فصل هشتم ۱۰ قسمتی‌اش به پایان برسد. 

سینما گیمفا: همه‌ی چیزهای خوب روزی به پایان می‌رسند. این قضیه برای چیزهایی که زمانی خوب بودند اما سپس افت کردند هم صدق می‌کند. منظور ما سریال Arrow «ارو» محصول شبکه CW است که بالاخره قرار است پس از پایان فصل هشتم ۱۰ قسمتی‌اش به پایان برسد.

استفن آمل (Stephen Amell) بازیگر این سریال در این باره گفته است:

بازی در نقش الیور کوئین بهترین تجربه‌ی حرفه‌ای زندگی من بوده است… اما نمی‌توان برای همیشه قهرمان ماند.
سریال Arrow با ۱۰ قسمت فصل هشتم که پاییز پخش می‌شود به پایان خواهد رسید. چیزهای زیادی برای گفتن مانده… اما فعلا فقط می‌خواهم از طرفداران تشکر کنم.

پایان سریال Arrow پس از فصل هشتم با ۱۰ اپیزود

همچنین در بیانیه‌ای مشترک، بث شوارتز (Beth Schwartz) شورانر سریال و گرگ برلانتی (Greg Berlanti) و مارک گوگنهایم (Marc Guggenheim) سازندگان سریال درباره‌ی تصمیم سختشان برای پایان دادن به سریال گفتند:

این تصمیم خیلی دشواری برای ما بود، اما مثل تمام تصمیمات سختی که طی ۷ سال گذشته گرفته‌ایم، این بهترین انتخاب برای Arrow بود. ما خیلی خوشحالیم که Arrow دنیای کاملی از سریال‌های ابرقهرمانی به راه انداخت که تا چندین سال آینده ادامه خواهد داشت. ما مشتاقیم پایانی برای سریال بسازیم که شایسته‌ی آن و شخصیت‌هایش باشد و از تمام نویسندگان، تهیه کنندگان، بازیگران و مخصوصا عوامل پشت صحنه که طی این ۷ سال ما را همراهی کردند سپاسگزاریم.

سریال Arrow ساخته شده توسط برلانتی، گوگنهایم و اندرو کریزبرگ (Andrew Kreisberg) اولین بار سال ۲۰۱۲ از تلویزیون پخش شد. چیزی که به عنوان یک سریال کامیک بوکی فراتر از انتظار آغاز شده بود پایه‌گذار دنیایی ابرقهرمانی در تلویزیون شد، و راه را برای The Flash «فلش»، Supergirl «سوپرگرل» و Legends Of Tomorrow «افسانه‌های فردا» باز کرد.

به لطف دنیای اروورس (Arrowverse) ساخته شده توسط این سریال‌ها، نسخه‌های تلویزیونی شخصیت‌های نمادین DC مثل راس‌الغول (با بازی متیو نیبل (Matthew Nable))، دث استروک (با بازی مانو بنت (Manu Bennett))، بت‌وومن (با بازی روبی رز (Ruby Rose)) را مشاهده کردیم.

کنسل شدن Arrow به همان اندازه شوکه کننده است که کنسل شدن Iron Fist «آیرون فیست» توسط نتفلیکس در اکتبر گذشته شوکه کننده بود. مثل دنیای مارولی سریال‌های نتفلیکس، به نظر می‌آمد قرار است دنیای اروورس هم به دلیل سودآوری خودش تا ابد ادامه داشته باشد. اما فعلا سریال The Flash برای فصل ششم، Legends Of Tomorrow برای فصل پنجم، Supergirl برای فصل پنجم و Black Lightning «صاعقه سیاه» برای فصل سوم تمدید شده‌اند.

منبع: Collider

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • boof

      من که حال نکردم با این سریال

    • بدون نام

      تا فصل 5 دیدم دیگه به گند کشیده شده بود باید خیلی زودتر از این ها تمام میشد

      پاسخ ها

      • parvane

        فصل ۵ عالی بود حتما ادامه بده

    • Ehsan

      بهترین سریال های شبکه CW
      1_SuperNatural
      2_Vampire
      3_Arrow
      4_The 100
      و فلش و سوپر گرل و بقیه سریال هاش بنظرم واقعا مسخرست!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج