۸۳۹۸۵۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تکذیب درگیری در هتل پرسپولیس

هیات فوتبال استان مازندران برخورد و درگیری هنگام ورود سرخپوشان به مازندران و هتل محل اقامت این تیم پیش از بازی با نساجی را تکذیب کرد.

وبسایت نود: به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران؛ اخباری که در فضای مجازی مبنی بر بروز برخورد و درگیری در جریان ورود سرخپوشان به مازندران انتشار یافت به شدت از سوی هیات فوتبال مازندران تکذیب شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در تمام سفر‌های خود به نقاط مختلف کشورمان با استقبال گسترده هواداران روبرو می‌شود که این موضوع در مازندران نیز وجود داشت.

تیم های استقلال و پرسپولیس هربار در سفر‌هایی که به مازندران داشته اند با استقبال در خور توجه هواداران روبرو می‌شوند و در سفر اخیر نیز هواداران پرسپولیسی به پیشواز تیم محبوب خودشان آمدند.

در ضمن بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس در هتل ' نوید ' شهر ساری اقامت دارند و هیچ ترددی در قائمشهر نداشتند که در خبرهای کذبی که در فضای مجازی منتشر شد، خبر از درگیری در قائمشهر خبر داده بودند.

ضمنا شخصِ مهندس بهروان رئیس هیات فوتبال مازندران به همراه معافی رئیس حراست اداره کل ورزش و جوانان مازندران و مسئولین امنیتی و همچنین چندین بادیگارد جهت اسکورت بازیکنان، قبل از ورود تیم پرسپولیس به هتل در محل اقامت تیم حضور داشتند و برخورد گرم بازیکنان و عوامل این تیم با مسئولین استان گواه عدم مشکل در هتل محل اقامت تیم پرسپولیس بود.

این شایعه در حالی دست به دست در حال انتشار است که هواداران نساجی بارها به دلیل اخلاق خوب ورزشی از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی، مورد تقدیر قرار گرفته اند.

هواداران مازندرانی همواره ضمن حمایت از تیم محبوبشان، در داخل و خارج از زمین ، احترام به تیم رقیب را وظیفه خود می داند و جزو بهترین ها هستند.

هیات فوتبال مازندران باری دیگر ضمن تکذیب شایعه درگیری، برای هر دو تیم در بازی فردا آرزوی موفقیت دارد و امیدوار است روز خوب و بیادماندنی ای برای هواداران باشد.

گفتنیی است پنجشنبه شب خبری منتشر شد مبنی بر اینکه در جریان ورود کاروان پرسپولیس به هتل محل اقامت خود برای بازی با نساجی با حمله تعدادی هوادار سیدجلال حسینی مصدوم شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج