۸۳۹۸۷۸
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

مکرون از سرکوب معترضان فرانسوی دفاع کرد

رئیس‌جمهوری فرانسه در واکنش به درخواست سازمان ملل برای تحقیق پیرامون «استفاده بیش از حد از زور» علیه جلیقه زردها به دفاع از خشونت در کشورش پرداخت.

خبرگزاری مهر: به نقل از اسپوتنیک، امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه به درخواست سازمان ملل از کشورش برای تحقیق پیرامون «استفاده بیش از حد از زور» علیه جلیقه زردها واکنش نشان داد.

رئیس‌جمهور فرانسه در این خصوص مدعی شد: من اصطلاح سرکوب را دوست ندارم؛ زیرا با واقعیت مطابق نیست. آنچه ضروری است، آزادی تظاهرات و ابراز عقیده است!

وی در ادامه ادعا کرد: اما کسانی هستند که از هفته‌ها پیش تصمیم گرفته‌اند در این جنبش اعتراضی نفوذ کنند و ماهیت آن را تغییر دهند. آن‌ها دست به تخریب می‌زنند، تهدید می‌کنند، نیروهای امنیتی را هدف قرار می‌دهند!

ا ین در حالیست که «میشل باشله» رئیس کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل چندش پیش گفته بود: ما از دولت فرانسه می‌خواهیم تا به مذاکره ادامه داده و هر چه زودتر تحقیق درباره تمامی موارد استفاده بیش از حد از خشونت را آغاز کند.

جنبش اعتراضی به اوضاع اقتصادی فرانسه و سیاست‌های دولت امانوئل مکرون رئیس جمهوری این کشور موسوم به جلیقه‌زردها شنبه هفته جاری وارد شانزدهمین هفته خود شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      خوب کاری کرد.
      خوشی زده زیر دلشون.
      نمونه ش رو داشتیم که میگم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلبرینیهای وطنی کجای مجلس نشستن

    • بدون نام

      همینها وقتی ایران با افرادی که به مردم و نیروهای نظامی حمله میکردند و اموال عمومی و مردم را تخریب و به آتش میکشیدند با دخالت نابجا در امور داخلی ایران موضع گیری میکردند و از آن برای فشار برایران و اعمال تحریم استفاده میکردند ولی حالا برای خودشان اشکالی ندارد

    • آ زاد

      باید چند تا لباس شخصی شما برن اونجا ودموکراسی واقعی را نشان بدن !!!!

    • بدون نام

      مکرون جون ببین چه حالی میده ببین تو سازمان ملل سکه یه پولت میکنند،دیدی وقتی شما جامعه اروپایی تافته جدا بافته میدانید خودتان را خدا ابروتان را میبره،یاد گرفتی کور خود بودن وبینای مردم شدن چه معنی داره،یاد گرفتی وقتی تو کشور دیگران اغتشاش راه میاندازید وعروسک گردان میشید چه هزینهایی بایستی بپردازی،دست بردارین از این حرکات خودتان،دست بردارین از این غرور بیجای خود،همه شما واربابانتان به یک تار مو وصل هستید،هنوز باور ندارید که خدایی هم هست ونظاره گر تمام اعمال بندگان خود است،این نهیبی است برای شما سیاستمداران اروپایی وامریکایی انگاه که در بلاد مسلمین شیطنت کردین مسلمین را به جان هم انداختید،وسلاحهای خود را فر وختید،انسانها اواره شدند،وخانه ها خراب وبنیان خانواده ها از هم گسسته شد،حال لذت ببرین از زیر سوال رفتن.

    • بدون نام

      پس بهتره در مورد ایران نظرندهید!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج