۸۳۹۹۱۳
۱۵ نظر
۵۰۰۴
۱۵ نظر
۵۰۰۴
پ

جلالی: من که پنالتی ندیدم!

مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال نساجی ادعای سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس را رد کرد و گفت که در بازی تیمش مقابل سرخپوشان تهرانی خطای پنالتی صورت نگرفته است.

خبرگزاری تسنیم: مجید جلالی، سرمربی نساجی بعد از تساوی یک - یک تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی از آن چیزی که خودم انتظار داشتم سخت‌تر شد، مخصوصاً در نیمه دوم زمانی که تیم پرسپولیس تعویض می‌کرد، تیم‌شان قوی‌تر و صاحب توپ‌تر می‌شد و همین مسئله شرایط را برای ما سخت‌تر کرد.

آن چیزی که باعث شد این بازی در نهایت مساوی شود نفراتی بودند که از روی نیمکت پرسپولیس به بازی اضافه شدند، وگرنه ما روی این بازی حساب ویژه‌ای داشتیم و در نیمه اول کارمان خوب پیش رفت، اما در نیمه دوم بازی برای‌مان سخت شد. داوری هم خیلی باتجربه و خوب در این فضای سخت کار را اداره کرد.

ما با یک گروه بازیکن آسیب‌دیده مواجه هستیم

وی ادامه داد: ما با یک گروه بازیکن آسیب‌دیده مواجه هستیم. حامد شیری هم در تمرین دیروز آسیب دید. ما یک مقدار از این بابت در مضیقه هستیم، ولی من از بچه‌ها ممنونم که با همه وجود بازی می‌کنند و از اینکه در مسیر پیشرفت هستیم، خوشحالم و از همه‌ی بازیکنانم تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله در آینده نزدیک هواداران را خوشحال و سربلند خواهیم کرد.

جلالی: من که پنالتی ندیدم!

مطمئنم در بازی مقابل استقلال بهتر از بازی امروز خواهیم بود

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: هدف ما این است که بهتر از بازی مقابل پرسپولیس باشیم و امیدوارم بازیکنان آسیب‌دیده ما به بازی برسند و دست‌مان پرتر شود. ما زمان کافی برای تمرین داریم و مطمئنم که جلوی استقلال به مراتب از بازی امروز بهتر خواهیم بود. امروز بارندگی هم در کیفیت بازی تأثیرگذار بود و توپ‌‌ها روی هوا بود و پرسپولیس هم نسبت به ما میانگین قدی بهتری داشتند. اگر شرایط طوری بود که می‌توانستیم روی زمین بازی کنیم، حتی بهتر از این می‌شدیم.

من که پنالتی ندیدم!

جلالی درباره این موضوع که در نشست خبری، برانکو از داوری گلایه داشت و معتقد بود که دو پنالتی به نفع پرسپولیس گرفته نشد و اینکه بازیکنان نساجی مرتکب خطای زیادی شدند و توپ‌ را به راحتی از دست می‌دادند، عنوان کرد: ببینید ما مقابل بهترین و پرمهره‌ترین تیم حال حاضر ایران بازی می‌کردیم.

به‌هرحال اگر بضاعت ما را با پرسپولیس در نظر بگیرید باید از بچه‌های تیم هم ممنون باشیم، چون با همه وجودشان بازی کردند. ما نقص‌هایی داریم، ولی یک موقعی است که از دست من مربی کاری بر نمی‌آمد. من خیلی سفارش کردم که بازیکنان کار را به منطقه میانی زمین ببرند، ولی در مواقعی قدرت حریف‌ به شما اجازه نمی‌دهد.

من هافبک کناری‌ام را که مقابل ترابی بازی می‌کرد عوض کردم، ولی باز هم گل را دریافت کردیم. امروز آن چیزی که از سوی بازیکنان ما انجام شد، کار خوبی بود. درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها نسبت به گرفته نشدن پنالتی هم باید بگویم من پنالتی در این بازی ندیدم. این مسائل بخشی از بازی‌ها شده است.

باید بلد باشیم که گل‌مان را حفظ کنیم

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه نساجی در نیمه اول مثل بازی مقابل نفت مسجدسلیمان خوب بود، ولی در نیمه دوم هم مشکلاتی به وجود آمد، گفت: این سؤال خوبی است. من همین الان به بچه‌ها گفتم که باید بلد باشیم که گل‌مان را حفظ کنیم.

وقتی در زمین نفت مسجدسلیمان دو گل جلو می‌افتیم و در چهار دقیقه دو گل دریافت می‌کنیم یا مقابل پرسپولیس گل می‌زنیم و بعد از آن گل تساوی را دریافت می‌کنیم، این مسئله نشان می‌دهد که ما به کار بیشتر نیاز داریم و در طول هفته آسیب‌شناسی می‌کنیم. این اشکال بزرگی است و ما هفته پیش هم در تمرینات‌مان روی این موضوع متمرکز بودیم، ولی قطعاً باید بیشتر از این هم کار کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روی اون عینکتم ی عینک بزن مردکه کور!

    • PS

      خانم معلم معلومه اونجاش عروسیه

    • ح

      چون تو کور بودی جلالی کورکه زبان زدهمه فوتبالیست‌ها س

    • بدون نام

      صد البته شما نبایدم پنالتی ببینی چون وجدان درد میگیری

    • بدون نام

      شما هیچوقت چیزی که به ضرر تیمت باشه رو نمیبینی

    • بدون نام

      عینک عوض کن هرچیزی به ضرورت باشه نمی بینی

    • العین

      تو که چشمات کوره باید دهنت رو باز کنی

    • بدون نام

      کورشی اگه دروغ گفته باشی

    • بدون نام

      اره جون عمه ات نیازی نیست که تو ببینی که چون به ضررته

    • بدون نام

      اقای جلالی ترس شما باعث شد نساجی گل بخوره،نساجی فقط زیر توپ میزد

    • علی

      فدراسیون نمیخاد سومین قهرمانی پرسپولیس رو ببینه برای همین داورا رو برعلیه پرسپولیس علم کرده فغانی حداقل دو تا پنالتی برای پرسپولیس نگرفت

    • بدون نام

      عینکتو عوض کن

    • بدون نام

      چی شد اگر الان باخته بودی داور بد بود بابا همه مربیان یک بار مرد باشید و حق را بگویید

    • بدون نام

      اقای جلالی عینکتو عوض کن تا ببینی

    • بدون نام

      حتماعینکاتو نزدی یاباروشیشه عنکهاروخیس کرده بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج