جاباما
۸۳۹۹۲۹
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

امام جمعه لواسان: من بولدوزر ندارم که خانه های مردم را خراب کنم

امام جمعه بخش لواسانات با اشاره به تحولات اخیر در حوزه تخلفات ساختمانی در این بخش و با بیان اینکه برخی مسئولان تلاش دارند تا از این فرصت سوء استفاده کنند افزود: شایعاتی می شنویم که برخی از آنان مدعی هستند که امام جمعه گفته &#۰۳۹;خانه شما را خراب و ساختمان های مردم را ویران کنیم&#۰۳۹;؛ این حرف های سخیف چیست؟

خبرگزاری ایرنا: امام جمعه بخش لواسانات با اشاره به تحولات اخیر در حوزه تخلفات ساختمانی در این بخش و با بیان اینکه برخی مسئولان تلاش دارند تا از این فرصت سوء استفاده کنند افزود: شایعاتی می شنویم که برخی از آنان مدعی هستند که امام جمعه گفته 'خانه شما را خراب و ساختمان های مردم را ویران کنیم'؛ این حرف های سخیف چیست؟

حجت الاسلام سید سعید لواسانی در خطبه های این هفته نماز عبادی - سیاسی جمعه لواسان افزود: امام جمعه نه لودر و بولدوزر دارد و نه پلیس ساختمان و معاون شهرسازی و اساسا نمی‌تواند در روند کار دخالت کند؛ همه ی اینها وظیفۀ شهرداری و شورای شهر است و ربط مستقیم به امام جمعه ندارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: بنده به شورای شهر و شهردار تذکر می‌دهم مراقب باشند مردم را اذیت نکنند چرا که خط قرمز ما مردم هستند.

برخی اعتراض میکنند که امام جمعه را با مبارزه با فساد چکار؟

نماینده ولی فقیه در لواسانات در پاسخ به برخی منتقدان که می گویند ساخت‌ و سازغیرمجاز و زمین‌خواری و امثالهم مسئولان خود را دارد، شما به کار دینی مردم برسید و به آنها امید بدهید گفت: بنده به عنوان امام جمعه مسئول دین و افکار مردم هستم و منشور روحانیت حضرت امام راحل مسئولیتی سنگین بر دوش روحانیت انداخته‌اند، که اگر انجام ندهیم روحانیت سکولار هستیم؛ سکوت ما در برابر فساد، اشرافیت و تخلفات به معنای خیانت به دین، امید، انقلاب، نظام و اسلام است.

لواسان الگوی مبارزه با فساد و زمین خواری شود

خطیب نماز جمعه لواسان با اشاره به اخبار زمین خواری، کوه خواری، فساد اداری و مشکلات فرهنگی که اخیراً از این شهر منتشر شده و لواسان را زیرذربین رسانه ها و مردم قرار داده است اعلام کرد: بسیار هم خوب است که لواسان الگوی مبارزه با فساد شود.

وی بیان داشت: برخی به بنده ایراد می گیرند که بسیاری از شهرها مثل لواسان هستند اما خبری از آنها نیست، چرا باید لواسان هر روز در رسانه ها خبرساز شود؟ بنده بارها عرض کرده‌ام که بنده فقط امام جمعۀ لواسان هستم و خوب است که مسئولان و روحانیت و ائمۀ جمعۀ شهرهای دیگر هم نسبت به مشکلات شهر خود حساس باشند.

حجت الاسلام لواسانی خاطرنشان کرد: نباید سرمان را مثل کبک در برف بکنیم؛ فساد بیماری خطرناکی است که نظام و جامعه را نابود می‌کند؛ بقای نظام و کشور وابسته به مبارزه جدی و اصولی و همه‌گیر با فساد است و سکوت در این زمینه به معنای کمک به دشمن و نابودی نظام اسلامی است.

مبارزه با فساد در قوه قضائیه جانی تازه می گیرد

امام جمعه لواسان با اشاره به انتصاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: بنظر می رسد اولویت کاری ایشان مبارزه با فساد اداری، سیاسی و رانت و همچنین برقراری سلامت قضائی و اداری در درون قوۀ قضائیه و تلاش برای برطرف ‌کردن اطاله دادرسی ست، اموری که با توجه به توان مدیریتی، شخصیت ضد فساد و سلامت نفس آقای رئیسی دور از دسترس نیست.

کناره گیری زودهنگام آملی لاریجانی به معنای تزریق خون تازه در قوه قضاییه است

نماینده ولی فقیه در لواسانات اظهار داشت: آقای آملی لاریجانی ادامه فعالیت خود را در قوه قضائیه به مصلحت ندانست و بر این باور است که این قوه نیاز به خون تازه دارد تا حداقل از فرصت باقی مانده بهره بیشتری به نفع عدالت و مبارزه با مفاسد اقتصادی گرفته شود.

حجت الاسلام لواسانی با بیان اینکه کنار گیری آیت الله آملی بدون جنجال، خداپسندانه و در شان انقلاب اسلامی بود ابراز کرد: تقوای ایشان را باید ستود چرا که با استعفای خود راه را برای تحولات در قوۀ قضائیه باز کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید علی ولایتمدار

      مرگ بر ضد ولایت فقیه

    • امیر حسین

      دمت گرم...ممنون

    • کارگر ساده

      با سلام خدمت همه
      برای من جالب تو مشهد کنسرت ممنوع شد توسط امام جمعه و عمل کردن چطور اونجا با ساخت و ساز غیر مجاز برخورد نمیشه وقتی امام جمعه گفتن چجوریه یعنی قدرتها با هم فرق میکنه اون شهردار و شورای شهر باید سریع کنار گذاشته شوند اگر نمیتونن جلوشو بگیرن خودشون استعفا بدن بگن زورمون نمیرسه یک نفرو بزارید که بداد مردم اونجا برسن

    • بدون نام

      دیگه دیر شده برای این حرفها حالا میخوان پیش گیری کنند که کوهو دشت وبیابانو دره و دریاها و جنگلها وووووو همه را به یغما بردند وچیزی جز ویرانی باقی نمانده همه مملکت در انحصار یک عده ای وبقیه تماشا میکنند وکاری ازشون بر نمی آد لابد این برجها این ویلاها این کاخها واین همه اختلاص را مردم بدبخت کردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج