۸۳۹۹۵۱
۱۰۸ نظر
۵۰۰۲
۱۰۸ نظر
۵۰۰۲
پ

شورش پرسپولیسی‌ها: بهتر است از لیگ کنار بکشیم

بعد از توقف پرسپولیس در قائم شهر مقابل نساجی، برانکو و دیگر اعضای تیم پرسپولیس به داوری بازی اعتراض شدید داشتند.

برترین ها: بعد از توقف پرسپولیس در قائم شهر مقابل نساجی، برانکو و دیگر اعضای تیم پرسپولیس به داوری بازی اعتراض شدید داشتند.

آن ها اعتقاد داشتند در دو صحنه داور می توانست برای آنها پنالتی بگیرد.

در همین راستا پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: با این داوری ها بهتر است بگویند ما از لیگ کنار برویم و بازی نکنیم. هرداوری برای ما قضاوت می کند پنالتی های ما را نمی بیند و این موضوع جای تعجب دارد.

اشتباه داوری یک بار یا دو بار ، اما برای ما تعدادش خیلی زیاد شده است. مگر در یک بازی چند اشتباه داوری به ضرر یک تیم رخ می دهد و در این بازی به این مهمی دو پنالتی پرسپولیس دیده نشد. دقیقه ۳۰ بازیکن نساجی توپی را که وارد دروازه می شد با دست بیرون آورد و باید اخراج می شد و در صورتی که این اتفاق روی میداد روند بازی به کلی تغییر می کرد.

ما در این فشردگی بازی ها، بازی می کنیم، اما این تصمیمات داوری خستگی را در تن ما نگه می دارد. دیگر نمی دانیم به چه شکلی به داوری اعتراض کنیم. نامه می زنیم، شکایت می کنیم اما داوری ها بدتر می شود که بهتر نمی شود.

ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان دیدار برابر نساجی مازندران که با از دست رفتن 2 امتیاز تعیین کننده برای سرخپوشان همراه بود، در مورد داوری بازی گفت: به هر حال ما مشکلات زیادی در این مدت داشتیم مثل فشردگی بازی ها و حالا داوری هم اضافه شده و به این شرایط اعتراض جدی داریم.

گفتیم VARرا راه بیاندازید تا این مشکلات حل شود که گوش نکردند. صحبت های آقای خلیلی و خمارلو مواضع رسمی باشگاه هستند. نمی دانم چه اتفاقی قرار است بیافتد. یک زمانی است که بحث هواداری است و یک زمانی بحث داوری. نظر اکثر کارشناسان اما این است که داوری با مشکل روبرو است.

شورش پرسپولیسی‌ها: بهتر است از لیگ کنار بکشیم

عرب در مورد علیرضا فغانی و قضاوتش در دیدار برای پرسپولیس توضیح داد:‌ نه ما کلا اعتقاد داریم آن چیزی که باید انجام می شده و نشده، جای بحث دارد. من فردا با فیلم بازی به فدراسیون می روم تا نتیجه ای بگیریم از این موضوعات.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اینکه به کدام صحنه ها معترضند، بیان کرد: ما به همان صحنه هایی معترض هستیم که کارشناسان صحبت کرده اند.

عرب در مورد درخواست باشگاه پرسپولیس برای راه اندازی VAR و هزینه ای که دارد، افزود: به هر حال این هست ولی این موضوع باید یک جایی بسته شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس روزهای سختی را برای کسب قهرمانی طی می کند، عنوان کرد: ما الان اعتقاد داریم که باید هواداران متحد بمانند تا برای قهرمانی بجنگیم و این مهم ترین موضوع است.

سید جلال حسینی و حسین ماهینی،کاپیتان های پرسپولیس هم در شبکه های اجتماعی به این مسئله اعتراض کردند.

شورش پرسپولیسی‌ها: بهتر است از لیگ کنار بکشیم

شورش پرسپولیسی‌ها: بهتر است از لیگ کنار بکشیم

در همین راستا نظر چند کارشناس داوری را جویا شدیم:

سعید مظفری زاده، کارشناس داوری فوتبال در خصوص قضاوت علیرضا فغانی در این دیدار گفت: دقیقه 30 ضربه بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه در حالی به دست بازیکنان نساجی برخورد کرد که دست این بازیکن در شرایط کاملا طبیعی قرار داشت و تصمیم فغانی برای ادامه بازی کاملا درست بود.

مظفری زاده در خصوص صحنه مشکوک مسابقه در نیمه دوم نیز گفت: در دقیقه 77 مهدی ترابی که در یک موقعیت تک به تک قرار داشت و در تقابلی که با مدافع نساجی ایجاد کرد، تعادل خود را از دست داد که با توجه به تصاویر تلویزیونی هیچ برخوردی به وجود نیامد و تصمیم داور درست به نظر می‌رسید.

وی در ادامه گفت: فغانی در چند صحنه بازیکنان را با کارت زرد جریمه کرد که طبق قانون بین المللی همه آن‌ها درست بود و توانست بازی را کنترل کند و کار قضاوت را با خوبی به پایان برساند.

حسین عسگری رئیس سابق کمیته داوران درباره قضاوت علیرضا فغانی در دیدار نساجی و پرسپولیس اظهار کرد: ابتدا باید بگویم که کیفیت دوربین ورزشگاه شهید وطنی به قدری بد بود که حتی تشخیص صحنه‌های رخ داده در تصویر آهسته هم امکان نداشت. من نمی‌دانم دیگر چه بلایی باید سر فوتبال ما بیاید تا بازیکن‌ها یادشان باشد که بیهوده اعتراض نکنند.

وی ادامه داد: در نیمه اول که صحنه مشکوکی در محوطه جریمه نساجی رخ داد، تصاویر تلویزیونی به ما اجازه نمی‌دهد درباره آن با قاطعیت صحبت کنیم. به نظر من حالت دست مدافع نساجی عادی بود و شدت ضربه به قدری بود که نمی‌توان آن را خطای هند گرفت. البته فغانی بهترین داور این مملکت و آسیا است اما دلیل نمی‌شود که اشتباه نداشته باشد.

این کارشناس داوری گفت: در نیمه دوم مهدی ترابی در محوطه جریمه متوقف شد اما دوربین به ما نشان نمی‌داد که آیا بازیکن نساجی او را شارژ کرده است یا نه. تنها نکته‌ای که می‌توان گفت این است که دروازه‌بان نساجی روی او خطایی انجام نداده است. البته پس از این صحنه بیرانوند و حسینی اعتراض زیادی به داور داشتند که فغانی به خوبی آن‌ها را مدیریت کرد.

نوذر رودنیل، کارشناس داوری در مورد نحوه قضاوت علیرضا فغانی در بازی پرسپولیس و نساجی گفت: یکی از فاکتورهای سختی بازی شرایط جوی است. بارش شدید باران در این مسابقه کار داور را برای قضاوت سخت کرد و در چنین شرایطی تشخیص خطاها برای داور مشکل می‌شود. زمین چمن مصنوعی ورزشگاه قائمشهر هم وضعیت مناسبی نداشت هرچند که این چمن مصنوعی بود.

وی افزود: در دقیقه ۳۱ مسابقه توپ ظاهراً به دست بازیکن نساجی در محوطه جریمه برخورد کرد اما تصویربرداری افتضاح تلویزیونی چیزی را نشان نداد که بتوانیم در این مورد اظهارنظر کنیم.

رودنیل گفت: بزرگترین اتفاق مسابقه در دقیقه ۷۸ رخ داد. مدافع نساجی روی مهدی ترابی مرتکب خطای پنالتی شد اما متأسفانه فغانی این پنالتی را ندید. کمک داور اضافه پشت دروازه هم به او کمک نکرد. بنابراین باید گفت فغانی حداقل یک پنالتی در این مسابقه برای پرسپولیس اعلام نکرد ضمن اینکه در سایر دقایق مسابقه کارت‌های زردی که به بازیکنان نشان داد درست بود و خطاهایی هم که تشخیص داد با تصمیم صحیح انجام شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تد

      هو چی گری لنگیا شروع شد خخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در این دو سه سال گذشته انقدر برا لونگیا پنلتی الکی گرفتند شرطی شدند ، عادت کردن به پنالتی الکی گرفتن

      • بدون نام

        لنگی چطور با داوری نصف بازی هاتون بردید اونوقت از لیگ کنار نکشیدید

      • بدون نام

        لنگی چطور با داوری نصف بازی هاتون بردید اونوقت از لیگ کنار نکشیدید

    • بدون نام

      توپ به دست خورد پنالتی نیست یعنی چی برخورد توپ به دست خطاس تمام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چطور تو جام ملتها به دست خود پنالتی بود!

    • بدون نام

      لعنت به فغانی کیسه!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت به لنگ حقیر

      • ناشناس

        لعنت به لنگ حقیر و مال مردم خور، با پولهای کثیف و قراردادهای کثیف و رانت و تقلب ، حالا که داورها به نفعشون داوری نمی کنند صداشون در اومده

    • بدون نام

      بابا کدوم پنالتی؟ شما موقعیت های خودتون گل نکردین میخواین داور براتون پنالتی بگیره هر موقع امتیاز از دست میدین همه مقصرن زمبن وزمان الا شما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فدراسیون فوتبال باید پرسپولیس قهرمان لیگ برتر کنه والسلام

    • ایرانی

      یه جو مرد بودن تو وجود بی وجودتون باشه از فوتبال کناره گیری میکنین ، فکر کردین چند فصل کثافتکاری میکنین و همه ساکت میشینن ، درسته که مدیرای ورزشی که تعیین شده از سمت وزارت هستن لال‌مونی میگیرن ولی مردم ساکت نمیشینن ، شما منفور کل ایران هستین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پست فطرت از شما استفراغیا توی کل دنیا گیر نمیاد
        وشک نکن مفلوک تیم اشغالت هیچی نمیشه
        العین یادت نره

      • بدون نام

        آشغال خودتی
        برترینها باید چاپ کنی
        همین توهین را چاپ کردی

      • بدون نام

        یا خدا

      • ج

        بدبخت درهرشهرستانی تیم پرسپولیس سه برابر تیم حکومتی استقلال طرفدار داره
        درنظرسنجی برنامه های نواد اگه کوری آمار رانمی بینی دهانتوبازکن

      • چرتپولیس عروس اعراب

        لنگی های آشغال کمتر بیان بوی تعفن فاضلابکده لنگ پخش تو کامنتا کنین ، گم شین بیرون بدبختای مفت خور ، برنامه نوااااااااد مخصوص لنگی جماعته که کثافتکاری عشقشونه و کثافتی مرامشون

    • بدون نام

      با توجه به بدهی های پرسپولیس به هدایتی وبانک سرمایه که پرسپولیس با هم کاری هدایتی از بانک سرمایه اختلاص کرده بنابراین تیم پرسپولیس باید منحل شود وتمام دارایی های باشگاه فروخته وبه بانک سرمایه داده شود تا معلمان به پسانداز خود دست یابند پرسپولیس اختلاص بس هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تنهایی رفتی دادگاه یا با وکیلت؟

    • fadaei

      خخ هدایتی زندانه پول دست داورا نرسیده ایندفعه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هههههههههههههههه

      • ح

        داورها مثل توبی شرف وبی شخصیت نیستن که انسانیتشان رابخاطرپول بفروشند.

      • چرتپولیس عروس اعراب

        داور لنگی هم فراوون داریم که ۹۰ درصدشون مثل توی آشغال لقمه حرومند پس خفه خون بگیر

    • بدون نام

      حیف که هدایتی الان زندان .. هزینه وی ای ار میداد

    • علی

      هدفشون اینه که کیسه رو بکشونند بالا و قهرمان بکنند
      واسشون افت داره کیسه هر سال زیرمونه
      واقعا متاسفم واسه تیم حکومتی کیسه

      پاسخ ها

      • رضا

        اخه لنگی کلا دو سال هست که از سوراخت اومدی بیرون و ۹ سال از زیر به ما نگاه میکردی اونم به لطف کثافتکاری های هدایتی بوده...چقدر رو دارید...برو یه بار دیگه داوریهای جام حذفی تونو نگاه کن....

      • ج

        خوب بلدن تفرقه بندازن
        هواداران تیمهای استقلال وپرسپولیس راانداختن به جون هم وسرشان راگرم کردن که تیم سپاهان اصفهان راقهرمان کنن به داوریهانگاه کنین همه به سود سپاهان

      • ج

        هواداران تیمهای استقلال وپرسپولیس راانداختن به جون هم وسرشان راگرم کردن که تیم سپاهان اصفهان راقهرمان کنن به داوریهانگاه کنین همه به سود سپاهان اصفهان سوت میزنن.

    • بدون نام

      رود نیل یا رود لنگ خخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقایان پرسپولیسی ..استقلالی تواین بیست سال چه کار مثبتی کردید اینقدر ادعاتون میشه اگر تیمی مثل اهلال یا هما ن ادحیل یا همان السد قطر با این همه هزینه داشتید چکار میکردید عجله نکنید یک ماه دگه صبر کنید بعد متوجه میشیدجایگاه مان تو اسیا کجاست که ما داریم شخصیت های همدیگر خورد میکنم وبس بخدا خوب نیست

    • بدون نام

      طبق عادت امتیاز نگرفتی ب داور اعتراض کن ،چون ما تو تیم مافیا هستیم مافیا هم لجنه پس لنگ لجن ،ب داور پول میده ک ب نفعش بگیره داورم ب نفعش میگیره ولی عرضه گرفتن امتیاز با اون همه امتیازات داوریو ندارن ،پس نتیجه میگیریم ک باید ب داور اعتراض کنیم.خاک تو سرت لنگ خااااک

    • اس اس

      هوچیگران لنگی که بیشتر امتیازات در لیگ را مدیون داوران هستند به داوری اعتراض می کنند ضمنا در جام حذفی هم سپیدرود و نود را را با کمک داوران بردند

    • بدون نام

      دست پیش میگیرید لنگیا

    • شایان

      اخی لنگیا اگر داوران به نفعتون نبودن که الان برای بقا می جنکیدید

    • بدون نام

      لنگیها اینکه داور خودتون بود شما عادتون باخت یامساوی براتون مقصر داور

    • سیاست ابکی

      اره بهترین کار اینه ...یه حسابه دو دوتا چهار تا بکنید ببینید که بدون اشتباه هایه داورا حق خوریا الان پرسپولیس با چند امتیاز جلوتر صدر بود .....بخدا کله تیم هایه لیگ باید فقط واسه دوم تا اخر شدن میجنگیدن..خخخخخخخ.قدرت پرسپولیس به به تیم بودنشه ..خدا هست ..ابرو بادو مه و خورشیدو فلک و بقیه تیما به کمکه داورا در کارند تا پرسپولیس با هواداراشو اتحاد اول میشه ..یادتون باشه کی گفتم ..

    • مهدی

      ای بابا....ابرو ماه و مه و خورشیدو فدراسیون و دولت و سازمان لیگ و همه پشتتونن تا جام بیارین ولی زین خیال باطل ...این و نگین چی بگین.
      .

    • شمس

      شما راست میگی ...
      تو خوبی هوا بده

    • ایرانی

      گند زدن میخوام حالا با داوری جمعش کنن! لنگی دو فصل با داوری قهرمان شدین دیگه خیال کردی همیشه همینجوریه

    • بدون نام

      اقای خمارلو فصل قبل چرا نمیگفتین کنار بکشیم نیم فصل اول چرا کنار نکشیدی جام حذفی چی؟ واقعا نمک نشناسی یادت رفته از این پنجره چه سودهایی که بردی همین الانم وزنه بسودتون هست چون سال قبل و نیم فصل قبل زیاد بهتون رسیدگی شد از کم قانع نیستی

    • امیر

      خدا لعنت کند کسانی را که مبخواهند ناجوانمردانه پرسپولیس رو زمین بزنند مرد ان است که عادلانه در زمین بجنگد و عادلانه قضاوت کند و عادلانه برنامه ریزی کند و نونی رو که میبره میده زن و بچه اش میخورند حلال باشه و باعث نشه حرام خوری باعث خیلی از اتفاقات بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پولهای هدایتی حرامه یاحلال؟

    • تبریزلی

      وقتی میبینید درحالت طبیعی نمیتونید برنده باشید خیلی جر میخورید لنگیای عوضی. تف تو ذاتتون

    • بدون نام

      بسه بابااین هوچی گریادیگه جواب نمیده همه گفتن پنالتی نبودمردباشین ومردونه بجنگین لنگیای بی خاصیت ترسیدین ودیدین فوتبالی استقلال داره میادبالا بازم دست به هوچی گری زدین

    • بدون نام

      بابا نگران نباشین چند روز دیگه هدایتی برگرده هم چی درس میشه فدراسیون را میخره داور را براتون میخره تماشاگرا را با ساندویچ به ورزشگاه میکشونه براتون جام هم میخره شاید چندتا ستاره هم خرید براتون که بچسبونین رو پیرناتون
      خدارا چه دیدی اگه دلار اومد پایین براتون کنفدراسیون اسیا را هم اوکی میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول
        آره والله

    • بنیامین

      باباسیدبلال٫٫

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سیددجال

    • T.T

      تا اینجا با کمک وزیر وداوران به اینجا رسیدن حالا مافیا داره اعتراض میکنه

    • پناهی

      اقایون بیشرف سه پنالتی گرفته نشد

    • بدون نام

      پرسپولیس باید با پنالتی ببرد و گرنه قهرمان نمیشود . وقنی که نمیتوانیم برنده بازی باشیم پس باید از لیگ کنار برویم !

    • بدون نام

      کم آوردید؟
      خخخخخخخخخخخخ

    • پناهی

      اگه جایه برانکو بودم به خاطر این ناداوریها وتبانی ها استعفا میدادم

    • .

      برترین ها ...مالیه پرسپولیسی هارو نکن!!!

    • بدون نام

      یا پنالتی به هر قیمتی یا کناره گیری از لیگ !

    • بدون نام

      یه سال یادمه چند تا باخت آوردید. به بهانه لیگ آسیا از لیگ کشیدین یا کشوندنتون کنار!!!! خلاصه خونه خاله نیست. هر کاری دلتون بخواد بکنید!!!

    • بدون نام

      باز این لونگیا شروع کردن سیاهنمایی رو ضعف خودشون رو میذارن پای داورا بشین سر چات لونگی

    • بدون نام

      گرفتن یانگرفتن پنالتی به کنار....آدم وقتی بازیکنان پرسپولیس رو می بیندکه دربازی آماتورهستندازهمه چیز دیگروحاشیه های مسابقه غافل میشود.اگرداورده پنالتی هم می گرفت معترفیم که بازی پرسپولیس بعدجام ملتهانشاط ندارد..برانکوفکری بردارد.

    • بدون نام

      یه صحنه بود که صدرصد پنالتی بود و حتی دفاع باید اخطار میگرفت یا اخراج میشد توپ از دفاع نساجی رد شد که با دست زد و فغانی نگرفت خیلی واضح بود اگه اون دو صحنه پنالتی باشه باید سه تا پنالتی میگرفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون خطای هندی که شجاع کرد و دستش دومتر باز شد و دست به توپ خورد و جلو یک ضد حمله رو گرفت و داور دید و هند نگرفتو هم بگید.

    • irani

      نترسید بابا خخخخخ.دلال با یه لشگر خرید نمیتونه نتیجه بگیره
      فقط بودیمیر خخخخخ

    • بدون نام

      داوری کاملا درست،تو برنامه لذت فوتبال نشان دادن اصلا پنالتی نبود، درضمن خود شماها چقدر از داوری سود بردید،

    • بدون نام

      اوه لنگیا یکی دو بازی نتیجه نگرفتن شروع کردن جفتک انداختن!!!خوبه بازیکنای خودشونم‌میگن پنالتی نبوده ها خیلی رو دارین شماها بخدا

    • ج

      لعنت بر شرفتان دروغگوهای پاچه خوار توپ داشت وارد دروازه میشد که بازیکن نساجی بادست مسیرتوپ رامنحرف کرد فوتبالی هم نباشی تشخیص این صحنه آشکاروساده بود دردقیقه ۳۰ نیمه اول اگه عدالت اجرامیشدوپنالتی گرفته میشدبازیکن نساجی بایداخراج میشد این سه امتیازبه قهرمانی پرسپولیس خیلی کمک میکرد

    • بدون نام

      مگه نمیدونید داوری باید لنگ را برنده کنه عادلانه قضاوت کنه سوسولها میگن میخوان مارو زمین بزنند ببندید گاله را و مثل ادم فوتبال بازی کنید

    • بدون نام

      بازی استقلال پدیده گل سالم استقلال داور نه گرفت استقلال به آب آتش از لنگ اصلا پنالتی نبود تمام خبر نهاران در باره پنالتی لنگ حرف میزند

    • بدون نام

      مظفری زاده کیه

    • بدون نام

      لطفا اقای خمارلو نتایج بازی رفت ک ب لطف داوران گرفتید بخصوص بازی سپاهان ک فغانی ب نفعتون بود رو بخاطر بیارید.کل ایران و تیمای ما وقتی نتیجه نمیگیرن میندازن تقصیر داور بسه دیگع..

    • علیرضا

      لنگ به لطف داوران اون بالایی

    • بدون نام

      باز شروع کردند درسته دو سال لطف داوران شامل حالشون شده بد عادت شدند خجالت بکشید

    • بدون نام

      تاج آقای فغانی را خریده یا تهدید کرده خلاصه فغانی هم پر

    • بدون نام

      بهتره بازی خودتون روانجام بدین نگاهتون به سوت داورنباشه.

    • بدون نام

      این کور ذهنها فراموش کردن چطور همین فغانی این تیم مفلسو در برابر سپاهان نجات داد

    • بدون نام

      واسه نتیجه نگرفتن تیم دست به هر کاری میزنن بیشرف های کثیف

    • هر چه برانکو بگه

      ایرج عرب مابه خاطر تیم محبوبمون فعلا داریم بهات کنار میاییم ولی شما در حد پرسپولیس نیستی.
      تو روخدا خودت بی صدا بدون حاشیه استعفاء بده.

    • ح...

      این لنگهای کدوم بازیشون می گن پنالتی نگرفتن براشون ..خیلی مفت خور شدن بد عادتم شدن یه بار هم که شده مردانه بازی کنید اشتباهات داوری جز فوتبال هست ..هر سیاه که کاکاکولا نمی شه ...خخخخخخخ

    • مرتیکه لنگی

      این رودنیل چی میگه ؟؟؟؟

    • م.ر.ا

      خاک توسر بیشعورتون فکر کروین ۲قهرمانی اخیر خوتون بدست آوردین این داورلن لنگی و اون وزیر بهتون داد

    • بدون نام

      بهونشون هم جوره .. داور .. بکش کنار عمو خودتون هم میدونید شانس ندارید قهرمان بشین فرار کنید

    • بدون نام

      صدای پای استقلال ایران میاید ترسیدید

    • بهزاد

      چرا وقتی گل سالم تراکتورسازی به نفع شما آفساید اعلام شد از لیگ کنار نکشیدید؟

    • سعید

      سال ۷۷ هم وقتی دوپینگ دسته جمعهی لنگیها برملا شد از لیگ کنار کشیدند و به جای سقوط به دسته پایینتر مجددا سال بعد در لیگ شرکت کردند، فساد در این تیم از بین نمیره فقط از نسلی به نسل دیگه منتقل میشه

    • antilong

      اگه قرار باشه اون صحنه پنالتی باشه که هر بازی باید صدتا پنالتی بگیرن

    • روحی

      بوی سوزشش از مازندان تا تهران رسید
      بشین بینیم باااااو
      این صحنه ها که واقعا پنالتی نبودن ولی فکر کنم حس کردین و فهمیدین که ناداوری چقدر سوزش داره؟

    • بدون نام

      چرتپولیس

    • بدون نام

      امسال سال شما نیست لنگی ها بیخودی زمین وزمان و به هم نبافید لطفاً. قهرمانی برای یکی از سه تیم سپاهان .تراکتور و استقلال می باشد.

    • بدون نام

      فخانی بی ........

    • بدون نام

      گمشو بابا

    • العین عربها ۶ کیسه ایران ۱

      نفرین به داوری هایه جانبدارانه بعضی تیم ها رو مثل شله زرد و کیسه و البته سوراختور را همین داورا آوردن بالا

    • بدون نام

      یعنی اگه ی کور بازی میدید میفهمید ک دوپنالتی واضح برا پرسپولیس گرفته نشد .فقط باید ۴پای کیسه کش باشی و کورکورانه نظر بدی .اگه ی جو منطق میداشتی میفهمیدی تو این چن سال بیشترین ضرر و پرسپولیس کرده از داوری .توپ ب پهلوی بنگر میخوره پنالتیه اما اگه ب دست باز حریف ما بخوره هیچی .تازه فغانی کیسه کش ادعاشم میشه..اگه ی ذره عدالت بود الان سرورت هتریک کرده بود .این فصلم باید برا دومی باشله زرد وترتر رقابت میداشتی.

    • بدون نام

      به کیسه کشای افلیج حق بدین ک افسار پاره کنن ۱۵۰۰روز زیرن .تازه باداورای کیسه کش و کمیته افتضاحی نزدیک سرورشون شدن از غاراشون بیرون اومدن .اما اخر فصل شما جاتون تو غاراس با دکلای ژاپنی...خخخخ

    • جاوید آقازاده

      بازاین لنگیاشروع کردن

    • @arashsangesabor

      آقا پرسپولیس باید به این وضع عادت کنه چون یه عده نمیخان پرسپولیس موفق باشه...خب دوتا پنالتی نگرفتن نوبره تو یه بازی.فغان و هزار ناله از دست داوری...حرفم اینه که هرچی داوری بده باس تیم ما و کار تیمیش خوب باشه...فقط در سایه اتحاده که این خیانتای مقابل پرسپولیس بی اثر میشه...الان با پنالتی نگرفته دردقیقه سی وسه و با پنالتی ناشی از شارژ بازیکن و یالگدمال کردن پای بازیکن پرسپولیس در نیمه دوم توسط آقای فغانی ،شمار ناداوریها علیه پرسپولیس از دستم در رفته...حالا این بیماری و بدشانسی وبدداوری به بازیهای ملی پرسپولیسم سرایت کرده..نمونش داور عقب افتاده ذهنی و معلول بازی پاختاکور جایی که افساید نبود افساید گرفت.پنالتی پرسپولیسو نگرفت و جایی که افساید بود هم نگرفت...خدا به پرسپولیس رحم کنه چون نه فریادرسی داره نه دفاع کننده ای و یه عده مثل گرگ از حسادت دندون تیز کردن واسه این تیم و با عدم موفقیتش نون میخورن...اونم پرسپولیسی که بعد دوسال تازه از محرومیتهای تحمیلی طارمی و پنجره بسته خلاص شده...اشتباهات میگن سهم بازی و داورییه اخه چرا همش سهم پرسپولیسه؟!!دهنمون سرویس شد فانوسن..

    • حمید

      تخصص ما آسیاست،،،کیسه ها بلند تکرار کنید،،،آفرین اوسکولا،خخخ

    • بدون نام

      زمین و زمان وناداوری ها همه دست به دست هم دادن تا پرسپولیس قهرمان نشه امسال

    • مصطفی

      این کیسه تنانی که میگن پرسپولیس بهانه میاره و هوچیگری میکنه یه بار بشینن فیلم بازی رو ببینن بعد ور بزنن.ضمنا حدود صد میلیارد تا اینجای فصل خرج بازیکنای کیسه شده کسی جیکش هم در نمیاد این تیم حکومتیه یا پرسپولیس؟؟؟ خطاهایی که بازیکنای کیسه انجام میدن تگه پرسپولیسیا بودن راحت دو سه ماه محروم میشدن.بوی لجن کیسه تنان همه جا رو برداشته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای گفتی دستت درد نکنه

      • بدون نام

        سالم

    • شاهرخ

      بازی با سپاهان همبن داور پنالتی اشتباه گرفت .خیلی رو دارین

    • ایرانی

      اصلا توی فوتبال ایران نباید از هیچ فوتبالیستی تعریف و تمجید کرد چون فوری جوگیر میشن و حرفهایی میزنن و رفتاری میکنن که نه در صلاحیتشونه و نه در چهارچوب ادب . تیمهای ما اشتباهات داوری که به نفعشون بوده رو نمیشمرن ولی فوری اونایی که احیانا به ضررشون بوده محاسبه میکنن و نتیجه رو هم بصورت خیالی و حدسی به نفع خودشون تفسیر میکنن .

    • تراختور

      عجب

      عمه منم میخوایین ....

    • بدون نام

      اینهمه دنبال بهانه نباشید...خوب بازی نکردین و مستحق برد نبودین...تمام

    • سیاست ابکی

      اقایه ارش سنگ صبور حرفات خوبو به جا بود ..بخدا به پیر به میغمبر واقعا که یه عده دندون تیز کردن پرسپولیس و زمین بزنن ...چون میترسن چون محبوبه .چون قدرته فوتبالیش بیشتراز لیگه ایرانه چون چشم ندارن ببینن سومین سالم قهرمان بشه چون دیگه به قوله معروف کله لیگ یه طرف وایساده پرسپولیس و هواداراش یه طرف .....شب درازاست وقلندر بیدار ...حالا استقلالیا بیان الکی نظر بدن بدون منطق بدونه دلیل ..خدا همین جاس..عجله نکنید اخرش معلوم میشه .....

    • الیاس سپاهی

      چطوره دو دستی جام بدن خدمتتون ....مفتی عادت شده

    • بدون نام

      کیسه های ۶ تایی خور حقیر چقدر بد بختید که کارشناسان هم که نظر میدهند باز هم از روی حقارت و حسادت و بغض وکینه ای که دارید مز خرف بلغور میکنید متاسفم برای کسانی که نفهمیده نوشته های انچنانی می نویسند

    • بدون نام

      آقای عرب شماکه به نظرکارشناسان استنادمیکنی برادرمن درمتن بالانظرسه کارشناس رونوشتن که یکی ازاوناحق روبه شمادادودوتاهم حق روبه داوردادن این یعنی اینه هفتاددرصدکارشناسان بافغانی موافقن وبیست وپنج درصدباشما پس بیخودچرت نگو

    • بدون نام

      چه داورهای خوبی!!عاشق این داورهام

    • Reyhaneh.taji

      باختن دارن بهونه در میارن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج