۸۴۰۰۶۱
۸ نظر
۵۰۱۲
۸ نظر
۵۰۱۲
پ

آخرین وضعیت پرونده مرگ رئیس تامین اجتماعی

رییس کل دادگستری استان گلستان گفت که پرونده حادثه رانندگی منجر به فوت «محمد تقی نوربخش» رییس فقید سازمان تامین اجتماعی همچنان در دادگاه باز و در حال رسیدگی قضایی است.

خبرگزاری ایرنا: رییس کل دادگستری استان گلستان گفت که پرونده حادثه رانندگی منجر به فوت «محمد تقی نوربخش» رییس فقید سازمان تامین اجتماعی همچنان در دادگاه باز و در حال رسیدگی قضایی است.

هادی هاشمیان اظهار کرد: گزارش کارشناسی پلیس راه از صحنه حادثه چندبار مورد بررسی قرار گرفته و در آخرین مورد گروه کارشناسی پنج نفره هم راننده خودرو سواری تویوتا متعلق به استانداری گلستان را مقصر اصلی حادثه منجر به فوت رییس و معاون سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه گزارش گروه کارشناسی ۵ نفره نهایی شده و به زودی اعلام خواهد شد، گفت: پیش از این گروه های کارشناسی یک نفره و سه نفره به طور جداگانه حادثه را بررسی و اعلام نظر کرده بودند که مقصران به آن اعتراض داشتند.

وی بیان کرد: در گزارش اولیه پلیس راه سه عامل راننده تریلر، راننده سواری استانداری و نقص فنی جاده (مدیرکل راه و شهرسازی) به یک میزان مقصر شناخته شدند که در مرحله بعدی گروه سه نفره فقط راننده استانداری را مقصر شناخت و این نظریه از سوی گروه کارشناسی پنج نفره هم تایید شد.

به گفته رییس دادگستری گلستان، راننده خودرو حامل رییس و معاون سازمان تامین اجتماعی هنگام دور زدن حق تقدم را رعایت نکرد و همین عامل اصلی علت برخورد با تریلی بود.

هاشمیان در خصوص تقصیر یا قصور رییس پلیس راه گلستان در تامین حفاظت مسیر حرکت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مدیران ارشد این وزارتخانه نیز گفت: در این زمینه پلیس راه مقصر نبوده و شکایتی علیه فرمانده آن به دادستان نظامی نشده است.

دادستان نظامی استان گلستان پیش از این گفته بود اگر شکایتی از پلیس راه مبنی بر کوتاهی در انجام وظیفه دریافت شود مرجع قضایی بدون هیچ ملاحظه ای به آن رسیدگی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی تر و تمیز کشتن رفت . از اون ماشین با اون وضع دوتا کشته درنمیاد داداش .
      چرا صبر نکردن امبولانس بیاد ؟ چرا با ون بردن؟؟؟

    • بدون نام

      اینجایی که این آقا فوت کرده...هر ساله داره آدم های زیادی رو میکشه... اگر مشکل راه و جاده نبوده چرا الان به فکر دور برگردان افتادن....چرا قبل این دور برگردان غیر استاندارد سرعت گیر زدن....مردم عادی پشم این آقایون هم نیست ...فقط یه سمت دار مملکت مرد دارن اینطور جمع و جورش میکنن...خوبه که 200 متر اون طرف تر دانشگاه علوم پزشکی هست ...محل عبور و مرور دانشجویان...چرا تا الان مهم نبوده؟؟؟؟؟؟

    • کریمی

      من که کار شناس راهنمایی رانندگی نیستم همانروز اعلام کردم که راننده تریلی هیچ خلافی مرتکب نشده حالا بعد از چند ماه ظاهرا نظر کارشناس اولیه را که هرکسی میداند کارشناسی شده نبوده و همینجوری سه گزینه را انتخاب و هر سه را به یک میزان مقصر دانسته است اصلا درست نبوده مگر میشود در یک حادثه ای دقیقا سه عامل را به یک میزان مقصر دانست من رنج میبرم از جانهای عزیزی که در جاده ها تلف میشود و بیشتر درد میکشم از نظریه کارشناسان به دانشی که بسیار به خطا رفته و حق هایی را نا حق کرده اند و الان شاید بیگناهانی پشت میله های زندان باشند

    • بدون نام

      نظر پنج نفره کاملا درست است وراننده تویوتا مقصراصلی تصادف بودند.ان کارشناسان بدوی و سه نفره هم باید بعلت گزارش خلاف واقعه وخود شیرینی مجازات بشوند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا....

    • منتظر عصر

      به نظرم تنها چیزی که موجب این تصادف شده، آه و ناله ونفرین کارگران، بازنشستگان وخصوصا مستمری بگیران تامین اجتماعی میباشد.که همانا آهه مظلوم زمین نخواهد ماند.
      یا علی...

    • محمد بستانسرا

      پلیس راه چکار کنه این کارها همش تقصیر باند بازیه که وقتی مسئولین فامیلهای خودشون رو استخدام میکنن یا در استخدامها سفارشات رو بجای تخصص قرار میدن باعث این اتفاقات میشه .اگر راننده مجرب بود ومهارت داشت تین اتفاق پیش نمیامد .حالا دقیق تحقیق کنید ببینید راننده دکتر نور بخش کیه چند سال سابقه رانندگی داره تا دیگه نگید پلیس راه در تصادفات اداره راه ممکنه قسمتی یا کامل مقصر باشه ولی پلیس بجز زحمت برای کشور چی گیرش میاد شبانه روز نیروی انتظامی در خدمت کشور ومردمه حالا میخواید تقصیر رو بندازید گردن پلیس .خیلی خنده داره

      پاسخ ها

      • ۱

        درست است مهارت رانندگی لازم است اما شرط اول در رانندگی آموزش صحیح و اجرای قوانین است که متاسفانه در کشوراین دو از مردم و مجریان قانون به ان اهمیت نمدهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج