۸۴۰۰۸۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

بیانی: مقابل العین نباید امتیاز از دست بدهیم

بیانی درباره این که آیا استقلال می‌تواند به قهرمانی لیگ برتر برسد یا خیر، خاطرنشان کرد: استقلال باید بیشتر از همیشه برای رسیدن به قهرمانی امیدوار باشد.

ایلنا: شاهرخ بیانی درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: استقلال نسبت به بازی مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بهتری داشت و توانست ۳ امتیاز با ارزش راکسب کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد عملکرد ضعیف آبی‌پوشان در نیمه دوم ادامه داد: پس از شکست مقابل الدحیل، طبیعی است که اعتماد به نفس تیم پایین بیاید. بازیکنان هم می‌ترسیدند با تساوی یا شکست، با صدر جدول فاصله بگیرند .

بیانی درباره این که آیا استقلال می‌تواند به قهرمانی لیگ برتر برسد یا خیر، خاطرنشان کرد: استقلال با پرسپولیس دو امتیاز فاصله دارد و اگر سپاهان هم در دیدار معوقه خود پیروز شود، با استقلال چهار امتیاز فاصله می‌گیرد. چهار امتیاز فاصله زیادی نیست و استقلال باید بیشتر از همیشه برای رسیدن به قهرمانی امیدوار باشد.

وی در خصوص دیدار روز سه‌شنبه استقلال مقابل العین گفت: انها تیمیبسیار قدرتمند هستند.اما استقلال نبایدامتیاز از دست بدهد. بازیکنان هم می‌دانند اگر سه امتیاز این بازی را از دست بدهند،کارشان سخت خواهدشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهردادکرم نژاد

      سلام،هرچندفوتبال دنیاپیشرفت زیادی داشته،امافوتبال ایران فقط نتیجه گراشدهاست.یک بازی زیبادرحدتیمهای انتهای جدول لیگهای ناشناخته اروپاانجام نمیدهد.ای کاش این مشکل حل میشد.ازپیش کسوتان فوتبال عکس بگذارید.مرسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج