جاباما
۸۴۰۱۹۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تمجید رسانه‌های قطری از بن‌عطیه

رسانه های قطری به تمجید از مهدی بن عطیه پرداخته اند و او را یک مهره اثرگذار برای رسیدن الدحیل به هدف بزرگ خود در آسیا می دانند.

ورزش سه: یکی از ستاره های اصلی دیدار الدحیل و استقلال، مدافع ملی پوش مراکشی بود. مهدی بن عطیه که زننده نخستین گل بازی بود، مورد توجه رسانه های قطری نیز قرار گرفته است. بن عطیه نگاه ها را با اولین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا به خودش جلب کرده است.

او در تیم برتر هفته اول مرحله گروهی حضور دارد. بن عطیه در پیروزی ۳ بر صفر الدحیل مقابل استقلال عملکرد خیلی خوبی داشت و گل اول بازی را هم به ثمر رساند. الدحیل امید زیادی دارد که با بهره گیری از ستاره مغربی خود، در لیگ قهرمانان آسیا به خوبی رقابت کند و این اصلی ترین هدف باشگاه در برهه کنونی است. آنها در فصول پیش هم برای به دست آوردن قهرمانی تلاش کردند که آخرین بار با شکست مقابل پرسپولیس حذف شدند.

اولین بازی برابر استقلال برای الدحیل آسان نبود. این تیم همه راه های نفوذ را بسته بود و نیمه اول بدون گل تمام شد. بن عطیه البته یک گل هم در دقیقه ۲۴ زد که مردود بود. او در نیمه دوم دقیقه ۵۶ از غفلت دروازه بان استقلال استفاده کرد و با ضربه سر، کرنر مراد ناجی را به گل تبدیل کرد و این بار گل او سالم بود. گل بن عطیه باعث شد الدحیل به گل های بعدی هم برسد.

در این گروه الهلال و العین هم حضور دارند که در دیدار هفته اول آنها، تیم الهلال موفق به پیروزی یک بر صفر شد.

مدافع سابق یوونتوس، در بازی اول خود علاوه بر کارهای هجومی، در دفاع هم عملکرد خوبی داشت و نگذاشت حریف به گلی برسد. الدحیل با ۳ دفاع یعنی بن عطیه، بسام هشام و احمد یاسر بازی کرد. بن عطیه اکثر حملات تیم ایرانی را متوقف کرد و به دفعات جلوی آنها ایستاد و روی ضربات ایستگاهی هم حضور مثبتی داشت.

از طرفی لازم به ذکر است که حضور بن عطیه نیروی روحی خوبی به الدحیل داده است. او حالت یک مربی را در زمین دارد. تجربه بین المللی بالای او باعث شده که نتوان کسی را با این بازیکن مقایسه کرد. بدون شک او یک نیروی خیلی قوی را به الدحیل در لیگ قهرمانان اضافه کرده که مهم ترین تورنمنت برای باشگاه است.

الدحیل با حضور بن عطیه هیچ گلی نخورده است. در این زمان کوتاه او خیلی خوب با تیم هماهنگ شده و در چهار بازی حضورش، تیم گلی دریافت نکرده است. گل به استقلال، دومین گل بن عطیه با پیراهن الدحیل بود. او در لیگ هم به الاهلی گل زده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج