۸۴۰۲۳۷
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

یوسفی: زورمان به تراکتورسازی نرسید

هافبک - مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت:هر کس هر چه می‌خواهد بگوید، مهم این است که ما پیش وجدان خودمان راضی باشیم.

خبرگزاری فارس: محسن یوسفی در خصوص شکست ماشین‌سازی مقابل تراکتورسازی گفت: دربی تبریز بود و ما برای آبروی خودمان بازی کردیم، تیم ما بد بازی نکرد، تراکتورسازی روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و قدرت زیادی دارد، ما فرصت‌های خوبی داشتیم اما از آنها استفاده‌ای نکردیم، تیم حریف تیم باتجربه‌ای است و بازیکنانش توانستند از فرصت‌هایشان به خوبی استفاده کنند و نتیجه را به نفع خودشان به پایان برسانند.

یوسفی در مورد اینکه این بازی حرف و حدیث‌های زیادی در پی داشت، گفت: همیشه این حرف و حدیث‌ها هست و نمی‌توانید جلوی آنها را بگیرید، روی گل اول اشتباه پیش آمد و ناهماهنگی بین دروازه‌بان و دفاع ما باعث شد دروازه باز شود، به نظرم هر نتیجه‌ای رقم می خورد، این حرف و حدیث‌ها وجود داشت، ما تلاشمان را کردیم و بازی خودمان را انجام دادیم، ان‌شاءالله برای بازی‌های بعد، خودمان را آماده می‌کنیم تا نتایج بهتری بگیریم.

مهاجم باتجربه ماشین‌سازی در مورد اینکه آیا این حرف و حدیث‌ها فشار روانی‌ روی تیم ایجاد کرده است، گفت:‌ این حرف‌ها تا یکی دو روز بعد از بازی ما را اذیت کرد، تمام تلاش‌مان را کردیم که یک مساوی بگیریم که خیلی از این حرف و حدیث‌ها نباشد، اما زورمان به تراکتورسازی نرسید. همانطور که گفتم موقعیت‌هایی داشتیم اما استفاده نکردیم. با این حال به این حرف‌ها اهمیت نمی‌دهیم، هر کسی هر چه می‌خواهد بگوید، در کشور ما، در فضای مجازی هر کسی هر چه دوست دارد می‌گوید و بگذارید اینها را هم بگویند، مهم این است که ما پیش خودمان راضی باشیم.

یوسفی در مورد اینکه بعد از یک مصدومیت طولانی‌مدت، اولین بازی رسمی را مقابل تراکتورسازی انجام داد، گفت:‌ متأسفانه بدشانسی‌های عجیبی برایم پیش می‌آید، در ابتدای فصل شروع خوبی داشتم، اما در بازی با نفت مسجد سلیمان، دفاع حریف بی‌احتیاطی عجیبی کرد و تکل بدی زد که باعث شد زانوی من آسیب ببیند، مصدومیتم پنج ماه طول کشید و دوران سختی بود.

وی در ادامه گفت:‌ ان‌شاءالله در هفته‌های باقی مانده بتوانم به تیم کمک کنم. من در دو هفته اخیر هم در لیست هجده نفره بودم، اما هنوز آمادگی کامل برای حضور در زمین را نداشتم. برای بازی با تراکتورسازی، سرمربی با من صحبت کرد و گفتم شرایط بازی کردن را پیدا کردم، وقتی تیم عقب افتاد، احتیاج به بازیکن هجومی داشتیم تا خط حمله تیم تقویت شود. من به زمین رفتم و بعد از مدتها این اولین بازی رسمی من بود، اما نتیجه به دست نیامد.

یوسفی در مورد اینکه آیا از عملکرد خودش در این بازی راضی بود، گفت:‌ من تمام تلاشم را کردم، به نظرم تیم ما در نیمه دوم تغییر کرد، روبه به جلو شد و بازی بهتری انجام دادیم، اما گل دوم کار ما را خراب کرد، می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، اما با آن گل، شیرازه تیم‌مان از هم پاشیده شد، به هر حال سعی می‌کنم در بازی‌های بعدی بیشتر به تیم کمک کنم.

مهاجم ماشین‌سازی در مورد اینکه مسعود شجاعی پس از تعویضش به سمت نیمکت ماشین‌سازی رفت و این اتفاق مورد توجه اهالی فوتبال قرار گرفت، گفت: چون در بازی‌های قبلی، تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام(ره) میزبان بود و همیشه در این سمت ورزشگاه می‌نشستند این اتفاق افتاد، در این بازی ما میزبان بودیم و مسعود شجاعی هنوز در حال و هوای میزبانی بود و فکر کرد نیمکت‌شان این سمت قرار دارد، او تا میانه راه آمد و بعد متوجه شد نیمکت تیم‌شان در آن طرف قرار گرفته است.

یوسفی در خصوص تغییر ورزشگاه میزبان دربی تبریز، گفت: برای استقبال بیشتر تماشاگران، ورزشگاه تغییر کرد، وگرنه همین جمعیت در بنیان‌دیزل می‌توانستند حاضر شوند، ما خودمان هم فکر می‌کردیم تماشاگران بیشتری برای تماشای این بازی بیایند، ولی به هر حال نیامدند. بنیان‌دیزل زمین اختصاصی ما است و می‌توانستیم آنجا راحت‌تر بازی کنیم.

وی در خصوص اینکه استقبال کم تماشاگران نیز واکنش‌هایی را در پی داشت، گفت:‌ حرف و حدیث‌های را چه کار می‌توانستیم بکنیم؟ مهم این است که کار درست را انجام دهید. ما از این فوتبال پول درمی‌آوریم و به همین دلیل همیشه سعی می‌کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم. اگر بخواهید کاری کنید که به نفع تیم دیگری باشد، صددرصد جای دیگری ضربه می‌خورید، ما کار خودمان را کردیم. در یک بازی اتفاقات آن باعث می‌شود گلها زده شوند.

مهاجم ماشین‌سازی اضافه کرد: بازی را به خاطر این به یادگار امام بردیم که مردم استقبال بیشتری داشته باشند، اما آنها نیامدند، نمی‌دانم دلیلش چه بود، اما انتظار داشتیم تماشاگران بیشتری بیایند، هر چه بگوییم ممکن است حرف و حدیث بیشتری به وجود بیاید، ان‌شاالله در سالهای آینده از این بازی استقبال بیشتری شود.

یوسفی در مورد اینکه در هفته‌های اخیر ماشین‌سازی عملکرد خوبی نداشته است، گفت: ما مقابل سپیدرود تا دقیقه ۹۵ یک بر صفر جلو بودیم که یک شوت آمد و تبدیل به گل شد، یا در بازی با پیکان در دقیقه ۹۶ یک پنالتی را خراب کردیم، بعضی وقت‌ها یک توپ سرنوشت بازی را عوض می‌کند، ما در این چند هفته خوب کار کردیم و می‌توانستیم امتیازات خوبی بگیریم، اما در فوتبال اتفاقاتی می‌افتد که تیم ما را دچار فراز و نشیب می‌کند.

مهاجم ماشین‌سازی ادامه داد: در هفته‌های پایانی، بازی‌های واقعا سختی داریم و من دوست دارم از آن بازی‌ها لذت ببریم، شرایط جدولی ما خوب است، مطمئن باشید در ۵، ۶ هفته آخر بازی‌های خوبی از ماشین‌سازی خواهید دید. در هفته‌های پایانی با تیم‌های پایین جدول بازی داریم که همه ما تلاش می‌کنیم بازی‌های خوبی مقابل آنها انجام دهیم.

مهاجم اسبق استقلال تهران در مورد نزدیک شدن این تیم به صدر جدول لیگ برتر گفت: واقعا در ۷، ۸ هفته قبل کسی استقلال را در کورس قهرمانی نمی‌دید و شاید درنهایت کسب سهمیه را برای این تیم پیش‌بینی می‌کردند، اما حالا داستان عوض شده است، این تیم به جز بازی با الدحیل عملکرد خوبی داشته است، امیدوارم این روند را ادامه بدهد تا هوادارانش راضی و شاد باشند.

وی در مورد اینکه آیا استقلال می تواند از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعد صعود کند، گفت: متأسفانه شرایط روحی و روانی استقلال با باخت اول خراب شد، اما کیفیت تیم بالا است و ان‌شاالله با یک برد خوب شرایط‌شان عوض می‌شود.

مهاجم ماشین‌سازی در مورد بازی این هفته مقابل پارس جنوبی جم گفت: پارس جنوبی داخل خانه خودش تیم متفاوتی است، خیلی خوب بازی می‌کند و اکثر امتیازها را هم در آنجا جمع کرده‌ است، بازی سختی برای ما خواهد بود و اگر از این پله سخت عبور کنیم، شرایط‌مان خیلی خوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      معلومه که تراکتور برنده میشه .. ربطی به مالکیت هم نداره.. تراکتور استقلال رو برد.. الان هم نوبت پدیده و پرسپولیسه.. اونا نمیتونن جلو تراکتور دووم بیارن تو دووم میاری؟ بحث یکسان بودن مالکیت هم صدای گریه ی رقباس

    • بینام

      شما فقط زورتون به ارباب زنوزی نرسید

    • مسن

      اره تو که راست میگی خر خودتی

    • بدون نام

      هیسسس زیاد حرف بزنید استوکس میادااااااا

    • elmantores

      سوراختورسازی تبریز

    • elmantores

      سوراختورسازی تبریز

    • بدون نام

      زورتون به زنوزی و فوتبال کثیف و فاسد نرسد

    • بدون نام

      دمتون گرم خوب کاری کردین

    • بدون نام

      زونوزی نذاشت .اگه میبردید که از پول و پله خبری یوخ دو

    • کامران

      این بازی دستور داده شده بود ببازید !
      چون گل های مسخره مشخص است وهرکه می دید یا فیلم فراربسوی پیروزی که پله توش بازی می کرد می افته!؟
      عین همان بازی بود!

    • بدون نام

      زور زنوزی به نفس خبیسش نرسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج