۸۴۰۲۸۵
۹ نظر
۵۰۲۶
۹ نظر
۵۰۲۶
پ

گران‌ترین خودروی تاریخ: بوگاتی La Voiture Noire

بوگاتی La Voiture Noire از راه رسید. این محصول بی‌نظیر، گران‌ترین خودروی جدید در این صنعت محسوب می‌شود.

وبسایت جی اس ام: بوگاتی در نمایشگاه بین‌المللی خودروی ژنو از یک هایپرکار بی‌نظیر رونمایی کرد. بوگاتی La Voiture Noire تنها در یک نمونه به تولید می‌رسد که تولد ۱۱۰ سالگی این برند فرانسوی را جشن می‌گیرد. این خودرو بر اساس بوگاتی شیرون توسعه یافته و نسخه مدرن خودروی افسانه‌های Type ۵۷ SC Atlantic محسوب می‌شود. این خودرو از طراحی بسیار جذابی بهره می‌برد و دارای دنباله کشیده‌ای است.

گران‌ترین خودروی تاریخ: بوگاتی La Voiture Noire

دمپرهای این خودرو درون بدنه تعبیه شده‌اند و نحوه طراحی پنجره‌های آن نیز برای بهبود آیرودینامیک و حرکت بهتر هوا در اطراف آن، تغییر کرده است. مدیر بخش طراحی بوگاتی، Etienne Salomé در رابطه با بوگاتی La Voiture Noire می‌گوید:

تک تک قطعات این خودرو به صورت دستی تولید شده‌اند و بدنه فیبر کربنی آن دارای پوشش شفاف است. این پوشش دارای ساختار بسیار ریز است که توسط دست به خوبی قابل شکل‌دهی است. ما به سختی روی طراحی این خودرو کار کردیم. زمان زیادی صرف طراحی بوگاتی La Voiture Noire شده است تا دیگر جایی برای بهبود باقی نماند.

قلب تپنده این خودروی جدید بوگاتی موتور بی‌نظیر 16 سیلندر 8.0 لیتری این برند است که از توربوشارژر چهارگانه بهره می‌برد. این موتور قادر به تولید 1479 اسب بخار قدرت و 1600 نیوتون متر گشتاور است. این موتور در خودروهای بوگاتی شیرون و دیوو مورد استفاده قرار گرفته است. سرعت بوگاتی شیرون توسط این موتور در مدت زمان 2.5 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن به صورت الکترونیکی روی 420 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

گران‌ترین خودروی تاریخ: بوگاتی La Voiture Noire

این خودرو تنها در یک نمونه به تولید می‌رسد و آن نیز به فروش رسیده است. با توجه به این موضوع، شما قادر به خرید آن نخواهید بود! بر اساس گزارش های گذشته، این خودروی بی‌نظیر توسط مدیر عامل سابق گروه فولکس واگن، آقای دکتر فردیناند پیچ خریداری شده است.

بر اساس اعلام بوگاتی، خریدار این خودرو برای تصاحب آن هزینه‌ای برابر با ۱۱ میلیون یورو (۱۲.۴ میلیون دلار) به این شرکت پرداخت کرده است. لازم به ذکر است؛ باید به این مبلغ، مالیات را نیز اضافه کرد که باعث می‌شود قیمت آن به بالای ۱۵ میلیون دلار برسد!

گران‌ترین خودروی تاریخ: بوگاتی La Voiture Noire

خودروی بوگاتی Type 57 SC Atlantic، معروف‌ترین خودروی طراحی شده توسط ژان بوگاتی محسوب می‌شود. این خودرو دومین نمونه از 4 خودروی تولید شده Atlantics در فاصله سال‌های 1936 تا 1938 است. از این 4 نمونه، وجود سه مدل تایید شده است؛ با این حال یکی از آن‌ها به مدت 80 سال گم شده است.

نظر شما در رابطه با بوگاتی La Voiture Noire چیست؟ آیا این خودرو ارزش پرداخت مبلغی بالاتر از 15 میلیون دلار را دارد؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب بیشتر تولید کنن ما هم بخریم

    • امیرشون

      پراید رسید به زانتیا مهدی بیا مهدی بیا:(

    • بدون نام

      برای زالو زاده ها‌ این پول چیزی نیست .. اونی که میاد ۶ میلیارد یورو میدزده این سهله میره کل کارخونه بوگاتی رو میخره .. البته نوش جونشا

      پاسخ ها

      • ایرانی

        گل گفتی آی گل گفتی «دارادادام» مثل یه بلبل گفتی «دارادادام»
        جوتب عالی دادی غنچه بودی شکفتی

    • بدون نام

      دقیقا ارزششو داره چون همچین چیزی هیچ وقت از ارزشش کاسته نمیشه بلکه همیشه یه عده خریدار خاص وجود دارن که حاضرن بالاتر از این مبلغ بابتش پرداخت کنن. مثل فرش دستبافت عتیقه که روز به روز گرون تر میشه

    • بدون نام

      ماپرایدهم گیرمان نمیاد خدا اینهمه جا چرامارواروپا به دنیا نیاوردی

    • یزدان

      خار طراحی

    • Milad

      سلام ,اگر تونست رکورد پیست نوربرگ رینگ رو بزنه اون وقت تازه نصف این قیمت میرزه

    • بدون نام

      اوووف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج