جاباما
۸۴۰۳۴۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

رئال، راموس را به اخراج از برنابئو تهدید کرد

بدنبال حذف تحقیرآمیز رئال از لیگ قهرمانان اروپا، تنش ها در رختکن این تیم بالا گرفته است به طوری که بر اساس گزارش ها «فلورنیتنو پرز» رئیس این باشگاه «سرخیو راموس» را به اخراج از برنابئو تهدید کرده است.

ایرنا: روزنامه آ. اس اسپانیا روز شنبه نوشت: روزهای تاریکی در دفترچه خاطرات رئال رقم خورده است؛ پس از حذف از نیمه نهایی کوپا دل ری به دست بارسلونا و خارج شدن از کورس قهرمانی لالیگا در عرض یک هفته، گزارش ها از روابط تیره و تار ایجاد شده مابین «سرخیو راموس» و «فلورنتینو پرز» رئیس باشگاه رئال حکایت دارد.

بدنبال شکست تحقیرآمیز رئال مقابل آژاکس و حذف از لیگ قهرمانان اروپا پای تنش ها به رختکن رئال باز شد؛ جایی که فلورنتیو پرزِ خشمگین، بازیکنانش را به دلیل عدم از خود گذشتگی و منفعل بودن طولانی مدت، به شدت مورد انتقاد قرار داد و حتی عملکرد آنها را «شرم آور» خواند.

رئال، راموس را به اخراج از برنابئو تهدید کرد

در این بین، راموس که دیدار مقابل آژاکس را به دلیل کارت زردی که بنا بر گزارش ها به طور عمدی دریافت کرده بود، از دست داد به دفاع از هم تیمی هایش برخاست و پرز و هیات مدیره این باشگاه را به برنامه ریزی ضعیف متهم و این موضوع را دلیل اصلی ناکامی های اخیر کهکشانی ها عنوان کرد.

براساس گزارش ها، در جریان این درگیری لفظی، رئیس باشگاه رئال راموس را به اخراج از باشگاه تهدید کرده و کاپیتان سفیدپوشان را مجبور به این پاسخ کرده است: طلبم را بده و من خواهم رفت.

با این حال، اگرچه به نظر، پرز در گیر و دار تنش لفظی صرفا تهدیدی توخالی کرده است اما حتی اگر رئیس رئال تصمیم به عملی کردن تهدیدش بگیرد، اوضاع به شدت پیچیده خواهد شد.

به عبارت بهتر، صرف نظر از پیامدهای ناخوشایندی که از جانب هواداران رئال در واکنش به اخراج رهبر معنوی تیم شان ایجاد خواهد شد، اخراج راموس از لحاظ مادی هزینه زیادی را روی دست مادریدی ها خواهد گذاشت چرا که در آن صورت، رئالی ها مجبور خواهند شد تا برای فسخ قرارداد کنونی وی 25 میلیون یورو پرداخت کنند؛ قراردادی که نه در سال 2020 بلکه در سال 2021 به انقضا خواهد رسید.

مدافع مرکزی کهکشانی ها تابستان سال 2015 و بدنبال فصلی که آخرین دوره بدون جام رئال لقب گرفت، قرارداد خود را تا سال 2020 تمدید کرد؛ این در حالی است که منچستریونایتد به شدت برای جذب وی تلاش کرد اما در نهایت او پس از مذاکرات فشرده قرارداد 5 ساله ای را با تیم پایتخت نشین اسپانیا به امضا رساند و پرز چند ماه پیش نیز بدنبال عملکرد رضایتبخش وی، به طور مخفیانه یک سال دیگر به مدت قرارداد راموس افزود؛

اقدامی که مدافع 32 ساله اسپانیایی را تا سال 2021 در سانتیاگو برنابئو ماندگار خواهد کرد و این بدان معناست که کاپیتان مادریدی ها تا آن زمان 34 ساله می شود و حتی اگر پرز بخواهد تهدید خود را عملی کند، جدایی راموس از رئال امری غیرمحتمل به نظر می رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امپراطور ژاپن

      بکنش بیرون خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج