۸۴۰۳۸۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فرمانده سپاه به رئیسی: آماده همکاری هستیم

در پی انتصاب آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری، سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

خبرگزاری میزان : در پی انتصاب آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری، سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

حضرت آیت الله ابراهیم رئیسی (دامت برکاته)

ریاست محترم قوه قضاییه

سلام علیکم

انتصاب حضرت‌عالی به ریاست قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) که نشان از حسن اعتماد معظم له به آن فقیه و روحانی وارسته و انقلابی دارد ، تبریک عرض می نمایم.

بی شک روحیه انقلابی، برخورداری از صدق، انگیزه و تقوای الهی و نیز تجارب ارزنده شما در مسئولیت های گوناگون در حوزه قضا از مولفه های ارزشمندی است که یاری بخش آن برادر عزیز در این مسئولیت خطیر خواهد بود.

امید است در ظل توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم( عجل الله تعالی فرجه الشریف) و باتوجه به سوابق مدیریتی و ظرفیت های ارزشمند علمی و فکری جناب‌عالی، در این دوره که نقطه عطفی برای قوه قضا در گام دوم انقلاب محسوب می شود، شاهد تحقق بیش از پیش تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در تحول و پویایی این نهاد وارتقای اعتمادو دلگرمی مردم و نیز توجه ویژه و مضاعف به راهبردهای اصولی و اساسی نظام در پیشبرد اهداف والا و تعالی آرمانهای انقلاب اسلامی باشیم.

اینجانب ضمن اعلام آمادگی همه جانبه سپاه در جهت تعمیق همکاری و هم افزایی در راستای ماموریتهای آن قوه، از قادر متعال دوام سلامت و توفیقات روز افزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت می نمایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج