۸۴۰۳۸۹
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

انتشار کارنامه ٤٠ ساله فرهنگ و هنر

کتاب «زمانه فرهنگ، کارنامه چهل ساله فرهنگ و هنر از زبان آمار» که دربرگیرنده آمار فعالیت‌های فرهنگی و هنری در ۴ دهه پس از انقلاب است، منتشر شد.

خبرآنلاین: مشاور وزیر و دبیر ستاد چهلمین سال انقلاب اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از انتشار کتاب «زمانه فرهنگ، کارنامه چهل ساله فرهنگ و هنر از زبان آمار» خبر داد.

مهدی محمدی توضیح داد: «انتشار این مجموعه یکی از مهمترین برنامه‌های این وزارتخانه در چهلمین سال انقلاب اسلامی است. این کتاب، قلمروهای گوناگونی را دربرمی‌­گیرد و دستاورد نهادهای متنوع و گوناگون فرهنگی، نهادهای دیداری و شنیداری و بخش فرهنگ و هنر را شامل می‌­شود. در این کتاب کوشش شده است تا از منظر آمار و گزارش کمّی در بخش محدود و مشخص وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برشی از تصویر فرهنگی ٤٠ سال گذشته ترسیم شود.»

دبیر ستاد چهلمین سال انقلاب اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: «آمارهای کمّی این گزارش معطوف به تولیدات و محصولات و فعالیت‌های فرهنگی و هنری است. این آمارها بیشتر سویه تولید و نه مصرف را نشان می­‌دهند.»

محمدی درباره محتوای این کتاب با اشاره به این‌که آمارهای این گزارش شامل دو دسته کلی هستند، توضیح داد: «دسته اول، آمار فعالیت­‌ها و اقداماتی است که از سال ٥٧ وجود داشته و تا سال ٩٦ استمرار پیدا کرده­ است، اطلاعات ثبتی برخی از این آمارها در ٤٠ سال موجود بوده و برخی موارد به دلیل نداشتن منابع ثبتی، اطلاعاتی از آن‌ها در دسترس نبوده است.»

وی افزود: «دسته دوم نیز شامل فعالیت­‌ها و اقداماتی می­‌شود که از سال­‌های پس از ٥٧ و در ٤٠ سال گذشته شروع شده­ و اطلاعات پایه آن‌ها به سال­‌ها یا دهه­‌های اخیر مانند رسانه­‌های دیجیتال، کانون‌­های فرهنگی هنری مساجد، موسسات فرهنگی هنری، کانون­‌های تبلیغاتی و غیره باز می‌گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم هرروز و همه جا ناظر فعالیت های شما هستند یک کلام. واقعا متاسفم

    • بدون نام

      خوشبختانه ما توانستیم در این چهل سال فرهنگ و هنر را تا حد زیادی از بین ببریم که کارنامه درخشانی است. انشاالله با کمی همت بیشتر این باقیمانده فرهنگ و هنر را هم که اصولاً طاغوتی است از بین خواهیم برد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج