۸۴۰۵۳۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سولسشر: کم‌فروشی را به هیچ وجه تحمل نمی‌کنم

اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت منچستریونایتد می‌گوید نمی‌تواند بازیکنانی که کم‌فروشی می‌کنند را تحمل کند و همیشه از بازیکنانش می‌خواهد با حداکثر توان برای تیم‌شان تلاش کنند.

ورزش سه: اوله گنار سولسشر، بر خلاف ظاهر خندانی که همیشه در مقابل دوربین‌ها به نمایش می‌گذارد، موقع کار بسیار سخت‌گیر است و بازیکنان منچستریونایتد حالا دیگر خوب می‌دانند که با یک مربی جدی و بسیار سخت‌گیر روبرو هستند.

بعد از پیروزی تاریخی سولسشر و یونایتد مقابل پاری سن ژرمن در پاریس، انتصاب او به عنوان سرمربی دائم تیم تقریباً قطعی به نظر می‌رسد و همه منتظر هستند خبر منصوب شدن او به این پست را دیر یا زود بشنوند. اما در آستانه بازی حساس امشب یونایتد مقابل آرسنال که در تلاش این تیم برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول جدول اهمیت بسیار زیادی دارد، سولسشر به ستاره‌های بزرگ تیمش تاکید کرد که از آنها حداکثر تلاش را می‌خواهد و به هیچ وجه کم‌فروشی را تحمل نخواهد کرد.

سولسشر در این باره گفت:" پایه موفقیت ما آماده است. ما فقط باید یک سری ویژگی‌ها به تیم اضافه کنیم، همان ویژگی‌هایی که در بازی مقابل PSG شاهدشان بودیم. ویژگی‌هایی مثل مجموع مسافت دویدن تیم که در پاریس، یکی از بیشترین رقم‌هایی بود که تا حالا داشته‌ایم".

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" هیچ دلیلی وجود ندارد که یونایتد پرتلاش‌ترین تیم لیگ برتر نباشد. یکی از چیزهایی که من همیشه از بازیکنانم خواسته‌ام پرتلاش بودن بوده و البته روحیه خوب و آمادگی بدنی بالا".

سولسشر در ادامه اظهاراتش گفت:" بازیکنان ما باید به این سخت‌کوشی عادت کنند و دائماً در حال بهتر شدن باشند چون بقیه تیم‌های لیگ مشغول همین کار هستند. آنها بیشتر از ما در زمین می‌دوند و این برای من قابل پذیرش نیست".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج