جاباما
۸۴۰۵۷
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

عامل تصادف مرگبار همسر بنيامين در زندان

عامل اصلي تصادف مرگبار همسر بنيامين بهادري با پاي خود نزد پليس رفت و تسليم شد.اين پسر جوان مي‌گويد از ترس صحنه تصادف را ترك كرده و وقتي فهميده‌ همسر يك خواننده پاپ در اين سانحه كشته شده، عذاب وجدان زيادي داشت.

روزنامه ایران: عامل اصلي تصادف مرگبار همسر بنيامين بهادري با پاي خود نزد پليس رفت و تسليم شد.اين پسر جوان مي‌گويد از ترس صحنه تصادف را ترك كرده و وقتي فهميده‌ همسر يك خواننده پاپ در اين سانحه كشته شده، عذاب وجدان زيادي داشت.

ساعت ۴ عصر جمعه ۲۹ آذرماه سال‌جاري وقتي بنيامين بهادري با همسر جوان و دختر دوساله‌اش سوار بر خودروي ماتيز دوو از بزرگراه شهيد باكري مي‌گذشتند حادثه‌اي شوم رخ داد.

نسيم حشمتي پشت فرمان بود كه ناگهان يك پژو ۲۰۶ نوك مدادي با سرعت زيادي از راه رسيد و پس از برخورد با ماتيز آن را به سمت راست منحرف كرد و اين خودرو در فضاي سبز سمت راست حاشيه بزرگراه واژگون شد.

همزمان با فرار راننده پژو ۲۰۶ از صحنه تصادف وقتي رهگذران به كمك سرنشينان ماتيز دوو رفتند ديدند خواننده پاپ و دختر دو ساله‌اش هيچ صدمه‌اي نديده‌اند اما زن جوان پشت فرمان بي‌هوش افتاده است.

با انتقال نسيم حشمتي به بيمارستان پيامبران، چند شاهد حادثه كه موفق به يادداشت شماره پلاك پژو ۲۰۶ شده بودند آن را در اختيار پليس راهور تهران قرار دادند تا راننده فراري تحت تعقيب قرار گيرد.

هنوز دو ساعت نگذشته بود كه همسر بنيامين تسليم مرگ شد و با حساس‌تر شدن ماجراي اين تصادف تيمي از مأموران كلانتري ۱۴۲ كن با در اختيار داشتن شماره پلاك راننده فراري به تجسس‌هاي ويژه‌اي دست زدند.

خيلي زود مشخصات صاحب خودروي فراري در اختيار تيم تجسس قرار گرفت و آنان در تماس با وي شنيدند در روز حادثه پسر جوان خانواده پشت فرمان بوده است، وقتي پدر راننده فراري در جريان مرگ همسر بنيامين قرار گرفت به همراه پسرش به كلانتري ۱۴۲ كن رفت و وي را تسليم قانون كرد.

پسر جوان به افسر پرونده گفت: سرعت زيادي داشتم و نتوانستم خودرو را كنترل كنم وقتي به ماتيز برخورد كردم و ديدم واژگون شده است خيلي ترسيدم، رهگذران با خشم به من نگاه كردند، احساسم اين بود اگر توقف كنم شايد كتك در انتظارم باشد به‌خاطر همين پا به فرار گذاشتم و اصلاً تصور نمي‌كردم كسي در اين حادثه كشته شده باشد.

وي افزود: وقتي شنيدم يك زن كه همسر بنيامين بوده كشته شده است عذاب وجدان پيدا كردم و باز جرأت تسليم شدن نداشتم تا اين‌كه پدرم گفت پليس سراغم را گرفته و خواست با هم به كلانتري بياييم.

با دستور بازپرس دادسراي صادقيه، راننده جوان پژو روانه زندان شد و تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.اين گزارش حاكي‌است، سرگرد احمد شيراني رئيس مركز فرماندهي پليس راهور تهران عنوان داشته بررسي‌ها نشان داده پژو ۲۰۶ به‌دليل عدم توجه به جلو و نقض ماده ۱۸۰ آيين‌نامه راهور مقصر حادثه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پاینده آزاد

      حالا اگه شخص حادثه دیده همسر خواننده پاپ نبود خودشو تسلیم نمیکرد!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجب به این مردم ...

    • مریجون

      حالا اگر معروف نبود خودش را معرفی نمیکرد

    • تن تن

      اینکه تو یه بزرگراه با یه ماتیس با خونوادت داری رانندگی میکنی بعد یه ماشین قوی تر میاد بهت میزنه و در میره یعنی عزرائیل اومد سراعتو رفت
      خدا بیامرزتش

    • صبا

      وقتی پیمانه عمر ادم پر شد این چیزهافقط وسیله هستند تو ان ماشین به غیر از این خانم بنیامین وفرزندشان هم بودند وانها حتی یک خراش هم بر نداشتند معلومه که اجل ایشان رسیده بوده

    • هتی

      قضیه یکم مشکوکه...تو اون بزرگ راه روز روشن یهو یه ماشین بیفته سرت..در هر صورت خدا رحمتش کنه

    • نازی

      من فکر میکنم چون پدر متوجه شده بوده که شماره ماشین دست پلیس هست از ترس زود تر از پلیس پسرشو معرفی کرده وگرنه معرفی نمیکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج