جاباما
۸۴۰۵۸۳
۶ نظر
۵۰۱۶
۶ نظر
۵۰۱۶
پ

شرط عجیب سلبریتی‌ها برای شرکت در «پنج ستاره»

شرط عجیب چهره‌های مشهور برای شرکت در مسابقه حمید گودرزی/ جواب سوال‌ها را به ما بدهید!

ایرنا: حمید گورزی در خصوص شایعه حضور و اجرایش در یکی از ویژه برنامه‌های تحویل سال گفت: نوروز۹۸ با سریال و مسابقه «پنج ستاره» مهمان خانه‌ها می‌شوم، هنوز حضورم در ویژه برنامه‌های نوروز قطعی نشده است.

شرط عجیب سلبریتی‌ها برای شرکت در «پنج ستاره»

حمید گودرزی مجری، بازیگر سینما و تلویزیون که در حال حاضر اجری مسابقه «پنج ستاره» را برعهده دارد گفت: درایام نوروز در یک سریال که تولید شبکه دو سیماست بازی خواهم داشت، همچنین اجرای مسابقه تلویزیونی پنج ستاره را نیز به عهده دارم.

گودرزی اظهار داشت: من اجرا در مسابقه تلویزیونی پنج ستاره را دوست و سعی دارم دست در دست تیم تولید، این مسابقه تلویزیونی را برای مخاطبان جذاب تر اجرا کنم، اصلا نمی پسندم که مسابقه پنج ستاره شبیه به سوال و پاسخ‌های کنکوری اجرا شود.

این مجری با اشاره به اینکه در ایام عید نوروز می توان به جز دعوت از چهره‌ها افرد دیگری را نیز مهمان مسابقه تلویزیونی پنج ستاره کرد، گفت: در جلسه ای که با مسئولان این برنامه داشتیم لیستی از اشخاص شناخته شده تنظیم کردیم و آنها را برای حضور در برنامه دعوت کردیم اما خیلی از آنها نپذیرفتند که رو به روی دوربین به سوالها پاسخ دهند، عده ای هم گفتند که مایل هستند که به برنامه بیایند و در مسابقه شرکت کنند اما در صورتی که جواب سوالها را در اختیار آنها بگذاریم.

وی خاطر نشان شد: اینکه آنها جواب سوالها را خواستند به خاطر برد مالی و جایزه نبود بلکه این افراد بحث از آبرویشان را جلو می کشیدند و می گفتند که اگر نتوانند به سوالات پاسخ دهند مقابل مردم و مخاطبان حس خوبی نخواهند داشت.

خودم شرکت کننده خواهم شد

گودرزی گفت: شاید خود نیز در ایام عید مقابل دوربین پنج ستاره در جایگاه شرکت کننده حاضر شود و اطلاعات عمومی اش را بسنجد چون خیلی از مخاطبان این برنامه درخواست کرده اند که من هم یک روز به جای شرکت کنندگان در این مسابقه حاضر شوم. به جرات می گویم که حمید گودرزی هیچ مشکلی با این قضیه ندارد و سعی می کنم به زودی مخاطبان شاهد حضور من به عنوان شرکت کننده باشند.

این بازیگر همچنین عنوان کرد: من پیشنهادهایی هم به کارگردان و تهیه کننده این مسابقه دادم و گفتم علاوه بر دعوت افراد شاخص خیلی بهتر می شود اگر چند نفر از کسانی که المپیادی و یا جزو نخبگان هستند در این برنامه به عنوان شرکت کننده حضور پیدا کنند مطمئنا برای مخاطبان این برنامه جذاب می شود وقتی نخبه کشورش را به عنوان شرکت کننده ببیند و سطح اطلاعات عمومی او را بسنجد.

گودرزی با اشاره به اینکه خیلی دوست دارد در ویژه برنامه عید میزبان افراد سیاسی نیز نیز باشد، گفت: خود من خیلی دوست دارم که با افراد سیاسی برنامه را مقابل دوربین ببرم اما باید دید آنها هم دوست دارند یا خیر.

این مجری در پاسخ به اینکه آیا پیش آمده است از بازیگران کسی به او پیشنهاد داده باشد تا در مسابقه پنج ستاره شرکت کند اظهار داشت: بله، چند نفری از بازیگران گفتند که ما می خواهیم در این برنامه شرکت کنیم اما برای این حضور شروطی گذاشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گوزدرزی درپیتی

    • بدون نام

      گوزدرزی درجه چندم درپیتی

    • بدون نام

      دمت گرم پسر

    • ارکیده

      قسمتای اول مسابقه خراب کرده بود ولی بعدش دوست داشتم اجراشو

    • بدون نام

      با این اجراش

    • بدون نام

      خب این شرطی که گفتن شرط اغلب مسئولین برای حضور در تلویزیون هم هست
      ویترینو خوب نشون میدیم مهم نیست اگه سوادمون کمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج