۸۴۰۶۸۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

رمز قهرمانی آبی‌ها در دست شفر

استقلال با در اختیار داشتن بهترین خط دفاع لیگ یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌رود.

وب‌سایت نود: در لیگ برتر ایران چندین فصل است که اسم رمز قهرمانی پیدا شده است. «گل‌نخور تا قهرمان شوی». اسم رمزی که در این چند فصل اخیر جواب داده و هر تیمی که توانسته به آن دست پیدا کند جام را بالای سر برده. خیلی تفاوت نداشته که آن تیم مثل تیم برانکو بهترین خط حمله لیگ را داشته یا مثل استقلال خوزستان بدترین خط حمله را میان بالای جدولی‌ها. بهترین خط دفاعی لیگ تضمیمی برای قهرمانی بوده است.

شفر این راز را به خوبی می‌دانست و از ابتدای حضورش در ایران تمرکزش را روی بهبود خط دفاع استقلال گذاشت. او در انجام این کار موفق بود اما نتوانست گوی سبقت را از برانکو با تیم گل‌نخورش برباید. این فصل اما داستان برای شفر عوض شده است. او تیمش را از رده‌های میانی جدول به کورس قهرمانی برگردانده و بعد از مدت‌ها اختلاف امتیازش را با پرسپولیس به عدد ۲ رسانده است.

اما آن چیزی که شانس قهرمانی استقلال را بیش از همیشه می‌کند هیچ کدام از این آمار نیست بلکه تعداد گل‌های خورده آنهاست. استقلال با تعداد بازی برابر با پرسپولیس توانسته یک گل کمتر از این تیم دریافت کند و بازی با نساجی یک هفته دیگر هم این برتری را در اختیار تیم شفر قرار داد. شفر تا زمانی که بتواند این رکورد را حفظ کند می‌تواند به سنت چندین‌ساله لیگ برتر امیدوار باشد و تیمش را اصلی‌ترین مدعی قهرمانی بداند.

استقلال تا هفته ۲۱ تنها ۸ گل دریافت کرده که همراه با پرسپولیس لیگ شانزدهم بهترین آمار را در گل‌نخوردن تا این هفته لیگ بدست آورده است. استقلال با همه بحران‌هایی که در طول فصل داشته از لحاظ گل زده هم توانسته خود را به آمار تیم‌های قهرمان دوره‌های گذشته در هفته بیست و یکم نزدیک کند.

البته نکته جالب این است که آمار گفته شده در مورد گل‌های خورده و زده متعلق به تیم‌هایی بوده که در این هفته در صدر جدول قرار داشته‌اند اما از بدشانسی شفر، استقلال در این فصل باید با این آمار در جدال با تیم‌های گردن کلفت لیگ فعلا در رده سوم قرار داشته باشد. آن هم در حالی که تراکتورسازی و پدیده را در یک قدمی خودش در رده چهارم و پنجم می‌بیند. با این حال در این برهه سرمربی آلمانی با اعتماد به نفس و اطمینان بیشتری می‌تواند از قهرمانی تیمش صحبت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      تا حالا هم باکمک داوری بوده ولی شک نکن کیسه هیچی نمیشه بازی های سختش تو راهه

    • بدون نام

      کیسه کشها بهتره خودشون رو خسته نکنند تا برانکو هست همه ی تیم‌ها باید خواب قهرمانی رو ببینند اینکه شوفره پشمک تر از آون هم باشه ول معطله

    • بدون نام

      مثل روزنامه ششطقلال تو هم کیسه ای دیگه معلومه چقدر دنبال قوی نشان دادن کیسه هستی ولی اینو تو زمین مسابقه بشما حالی خواهیم کرد تا بیشتر شرمنده بشی

    • بدون نام

      رمز قهرمانی دست قرمز پایتخته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج