۸۴۰۶۸۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال تنها تیم پیروز برابر العین

دیدار استقلال و العین امارات، هشتاد و هشتمین مصاف تیم های ایرانی با نمایندگان امارات متحده عربی است.

وب سایت نود: استقلال در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سه شنبه میزبان العین امارات است؛ این دیدار دوئل شماره ۸۸ بین ایرانیها و تیم های اماراتی در لیگ قهرمانان آسیا بوده و آمار دیدارهای قبلی بیانگر برتری نمایندگان فوتبال ایران است. در ادامه نگاهی به سابقه تقابل باشگاه های ایرانی و اماراتی، به ویژه استقلال و العین، خواهیم داشت.

برتری تیم های ایرانی برابر باشگاه های اماراتی

در لیگ قهرمانان آسیا، تا کنون ۸۷ بازی بین تیم های ایرانی و اماراتی برگزار شده که ۲۵ بازی به سود اماراتی ها به پایان رسیده و ایرانیها هم در ۳۵ بازی پیروز میدان بوده اند. ۲۷ بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. نمایندگان کشورمان تا کنون ۱۳۵ بار دروازه تیم های اماراتی را باز کرده که ۷۵ گل در بازی هایی به ثمر رسیده که ایرانیها میزبان بودند. در مقابل، تیم های اماراتی ۱۱۳ گل زده در دیدار با تیم های ایرانی به ثبت رسانده که ۳۹ گل آنها به عنوان تیم مهمان به ثمر رسیده است.

آمار برابر آبی پوشان مقابل اماراتی ها

دیدار استقلال و العین، بیستیمن مصاف آبی پوشان با تیم های اماراتی خواهد بود. آمار مصاف های قبلی آبی پوشان برابر نمایندگان امارات نشان می دهد که دو طرف شرایطی تقریباً برابر با هم دارند؛ ۵ بازی را استقلال به پیروزی رسیده و در ۵ مسابقه هم مغلوب رقبای اماراتی شده است. نتیجه ۹ بازی دیگر هم مساوی بوده. استقلال ۲۴ بار موفق به گلزنی شده اما ۲۷ بار دروازه آنها توسط اماراتی ها باز شده است. آبی پوشان در خانه ۹ گل زده و ۷ گل خورده در مصاف با نمایندگان امارات داشته اند.

برتری قاطع العین برابر تیم های ایرانی

العین امارات عملکرد بسیار موفقی در مصاف با تیم های ایرانی داشته؛ این تیم تا کنون ۲۳ بار مقابل نمایندگان کشورمان صف آرایی کرده که نتیجه ۱۱ بازی با تساوی به پایان رسیده. العین سه بار مقابل ایرانیها شکست خورده اما در مقابل در ۹ بازی موفق به کسب پیروزی شده تا به لحاظ آماری کاملاً برتر باشد. از نظر آمار گلزنی هم العین با اختلاف برتر از تیم های ایران است؛ ۶۷ گل در ۲۳ بازی گذشته به ثمر رسیده که سهم العین امارات ۴۲ گل بوده و نمایندگان ایران ۲۵ بار توانسته اند دروازه این تیم را باز کنند.

استقلال، تنها تیم پیروز برابر العین

آمار دیدارهای مستقیم استقلال و العین به این صورت است که دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا ۷ بار به مصاف هم رفته اند. العین برابر تیم های ایرانی سه بار شکست خورده که هر سه بازی را در مقابل استقلال مغلوب شده است. در مقابل، رقیب اماراتی تنها دو بازی برابر آبی پوشان پیروز شده که برد شش گله آنها در دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی سال ۲۰۱۷ سنگین ترین شکست استقلال در تمامی رقابتها طی ۴۵ سال گذشته به شمار می رود. استقلال تا کنون در مقابل العین ۷ بار به گل رسیده و ۱۲ گل خورده هم برای نماینده کشورمان به ثبت رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نگارنده محترم،،عزیزدل برادر،،لطفا درآستانه این بازی حساس ششتا رو هی بیاد ششتایی ها نیارید،، ایران وایرانی عزت وابرو دارن

    • بینام

      ولی همون یه بارکه شش تا خورد کیسه هنوز سوراخه لقب تاریخی شیشعلی هم ازهمون بازیه

    • بدون نام

      شیش تایی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج