۸۴۰۷۲۷
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

بررسی وضعیت مرزها در کمیسیون امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی وضعیت مرزها با حضور فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی وضعیت مرزها با حضور فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی خبر داد.

علی نجفی خوش‌رودی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اظهار کرد: جلسه امروز کمیسیون با حضور سردار رضایی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی برای بررسی آخرین وضعیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران و مسائل و مشکلات مرزبانان تشکیل شد.

وی توضیح داد: در این نشست سردار رضایی گزارشی از وضعیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران و مرزبانان کشور ارائه کرد. با توجه به این که جمهوری اسلامی ایران دارای ۸۷۵۵ کیلومتر مرز با کشورهای همسایه است، کمک به تحقق راهبردهای اساسی مرزبانی به معنای ارتقای آمادگی، تعاملات و کاهش‌پذیری از اهمیت بسیاری برخوردارند لذا در این راستا تقویت کارگروه ویژه مرزی مؤثر خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأمین امنیت در مرزها، اجرای معاهدات و پروتکل‌های مرزی، مبارزه با قاچاق، اشرار و گروه‌های تروریستی از شرایط سخت فعالیت مرزبانان عنوان و اظهار کرد: با توجه به تنوع جغرافیایی و آب و هوایی ضرورت پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری کشورهای هم‌مرز و اهمیت افزایش بودجه و اعتبارات مرزبانی جمهوری اسلامی از مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

وی در پایان با توجه به نزدیکی سال جدید اعضای کمیسیون امنیت ملی ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی مرزبانان و تقدیر از همراهی و صبوری خانواده‌های مرزبانان بر حمایت از تقویت هر چه بیشتر فعالیت‌های مرزبانی و کمک به حل یا کاهش مسائل و مشکلات آنها تأکید کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه عجب !

    • بدون نام

      مگه مامرزم داریم شلوارپارس هرنهپنه قمری سرخرکج میکنه میاد بی دروپیکرترین روزی بالا۴۰۰۰هزارتاافغانی قاچاقی میادبعدمیگن مرزهامون امن وکسی نمیتونه بیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج