۸۴۰۷۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اعتراض اسپانسر استقلال به ناهماهنگی‌ها

باتوجه به حواشی ایجاد شده در رابطه با نحوه بلیط فروشی دیدار استقلال - العین امارات اسپانسر باشگاه استقلال بیانیه‌ای را منتشر کرد.

خبرگزاری فارس: با توجه به حساسیت مسابقه تیمهای استقلال ایران و العین امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در پی حواشی ایجاد شده درباره نحوه فروش بلیط این دیدار، اسپانسر باشگاه به منظور تنویر افکار عمومی و آگاهی بیشتر هواداران استقلال بیانیه‌ای را به شرح زیر منتشر کرد:

دیدار حساس استقلال ایران و العین امارات در پیش است و حامی مالی استقلال همچون ماههای گذشته و با پایبندی به بندهای قرارداد فیمابین و در راستای تسهیل حضور هواداران استقلال و فراهم شدن بسترهای لازم جهت حمایت همه جانبه از این نماینده کشورمان در رویارویی با حریفان آسیایی از جمله العین، آمادگی کامل دارد تا فروش بلیط دیدار با العین به صورت الکترونیکی و حضوری را انجام دهد.

اعتراض اسپانسر استقلال به ناهماهنگی‌ها

متأسفانه برخلاف تعهدات و برنامه ریزیهای صورت گرفته شاهد اقدامات کاملاً غیرحرفه ای از سوی برخی مدیران باشگاه استقلال هستیم.

معرفی سه مجموعه ورزشی در تهران یکی از رفتارهای غیرحرفه‌ای مدیران فوق الذکر است که بدون در نظر گرفتن شرایط حضور هواداران استقلال در شهرستانهای مختلف و بدون ارزیابی وضعیت حضور هواداران پایتخت نشین نیز مشکلاتی را برای علاقه مندان استقلال ایجاد کرده است.

یک بررسی کلی نشان می دهد هزینه ایاب و ذهاب هواداران شهرستانی و تهرانی جهت مراجعه به سه مجموعه معرفی شده برای تهیه بلیط به صورت حضوری از هزینه خرید بلیط نیز بیشتر خواهد شد. علاوه بر این موجبات اتلاف وقت هواداران تیم استقلال را در پی خواهد داشت.

ناهماهنگی های فوق به حدی جدی و نامتعارف بوده که مدیران مجموعه های ورزشی انقلاب و شهید شیرودی به صراحت اعلام نموده اند که امکان فروش فیزیکی بلیط در این اماکن فراهم نمی‌باشد. به عنوان حامی مالی باشگاه استقلال تأکید داریم که دیدار استقلال ایران و العین امارات به مثابه یک رویداد ملی است و در این بازی بین المللی نباید میزبانی نماینده کشورمان را قربانی برخی بی ملاحظه گری ها و نامدیریتی‌ها کنیم.

با استناد به قرارداد فی مابین بین حامی مالی و باشگاه استقلال ایران، فروش بلیط (حضوری و اینترنتی) جزء وظایف حامی مالی است. به لحاظ مالی اسپانسر باشگاه در این بحث ذینفع نمی باشد و حتی هزینه های جانبی مربوطه اعم از چاپ، فروش، توزیع و ... را عهده دار است و تاکنون با اتکا به اصول حرفه ای تا حد ممکن شرایط را برای حضور همه جانبه هواداران تیم استقلال ایران فراهم نموده است. بنابراین اسپانسر باشگاه استقلال ایران به صراحت اعلام می کند که بستر و امکانات لازم را در اختیار دارد و می تواند در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن بلیط ها را به دست هواداران عزیز برساند.

این شرکت مکاتبات متعددی را با باشگاه استقلال و سایر مراجع ذیربط انجام داده است تا از اتفاقات رخ داده که باعث سردرگمی هواداران محترم استقلال شده است جلوگیری به عمل آورد. پیرو اعلام های مکرر قبلی تأکید می شود مکانیزم فروش اینترنتی و حضوری بلیط مسابقات به صورت کامل فراهم است. مکانیزمی که در تمامی مسابقات گذشته (داخلی و آسیایی) بدون هیچ مشکلی انجام شده است.

حامی مالی در طول مدت قرارداد و طبق مفاد آن در کنار استقلال بوده کما اینکه جهت رفع دغدغه هواداران این باشگاه بزرگ کشورمان در زمینه تأمین اعتبارات و رضایت قلبی هواداران از هیچ کوششی دریغ نکرده است و پرداختی های مستند مازاد از تعهدات قراردادی جهت خرید بازیکن، هزینه های جانبی و تسویه بدهی ها گواه این مطلب است.

بدیهی است برای دیدار استقلال ایران و العین امارات کلیه عواقب ناشی از ناهماهنگی های مدیران استقلال و عدم پایبندی آنها به قرارداد رسمی و نادیده گرفتن شأن و منزلت هواداران مستقیماً بر عهده عاملان این بی نظمی‌ها خواهد بود.

تا زمان دیدار استقلال و العین کمتر از 48 ساعت باقی مانده است. امیدواریم با درایت مدیرعامل باشگاه و هماهنگی با مدیران زیرمجموعه شرایط فراهم شود تا استقلال ایران بتواند در روز سه شنبه از حمایت حداکثری هواداران خود بهره مند شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج