جاباما
۸۴۰۸۰۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

فال روزانه دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 20 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی منحصربفرد، فعال و پرانرژی، با مسئولیت، قابل اعتماد و منطقی هستید. شما همیشه برای پذیرفتن چالش هایی که زندگی سر راهتان قرار می دهد آماده اید وهمین باعث می شود که در کارهایتان بسیار موفق باشید. ویژگی های منفی شما سلطه جویی و بی تفاوتی نسبت به دیگران هستند، اما باید سعی کنید این رفتارهایتان را کنار بگذارید. از لحاظ سلامتی امسال برای شما سال فوق العاده ای خواهد بود و کمتر از هر زمان دیگری بیمار خواهید شد، با این حال نباید فکر کنید که می توانید نسبت به خودتان بی تفاوت باشید و سالم بمانید. سلامتی جیزی است که به توجه و رسیدگی نیاز دارد، پس به رژیم غذایی، برنامه ی خواب و استراحت و فعالیت های ورزشی خود توجه کافی داشته باشید. در نیمه های امسال از سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید سود زیادی را به دست خواهید آورد. امسال فرصتی ایده آل برای سرمایه گذاری در زمینه ی مسکن و یا شروع یک کسب و کار مستقل به نظر می رسد. تلاش های شما برای کسب درآمد بیشتر این بار بالاخره به نتیجه ی مورد نظرتان خواهند رسید. آغاز شراکت های جدید با افراد قابل اعتمادی که از سوابق کاری و ثبات وضعیت مالی آنها مطمئن هستید موفقیت آمیز خواهد بود. در محل کارتان تلاش هایتان برای داشتن عملکردی تحسین برانگیز موفقیت آمیز خواهند بود و می توانید حتی به دیگران هم برای پیشرفت کمک کنید. با وجود مشکلات جزئی بین شما و همسرتان روابط عاطفیتان خوب پیش خواهند رفت. در ماه های پایانی سال شانس نامزدی با عشقتان بالا خواهد بود. مرداد، آبان، دی و بهمن بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

مشکلات ناگهانی و غیرمنتظره امروز مشکلاتی را در خانه تان به وجود خواهند آورد. این مشکلات به احتمال زیاد با سایر اهل خانه نیستند و بیشتر به وسایل خانه مربوط می شوند. ممکن است برخی از وسایل الکتریکی مورد نیازتان خراب شوند و یا چیزهایی که لازم دارید را پیدا نکنید. این که بخواهید روزتان را با نظارت به کار تعمیرکارها و یا جستجو برای وسایلی که لازم دارید بگذرانید مسلما برای شما خوشایند نخواهد بود، اما چاره ای جز تحمل این وضعیت نخواهید داشت. در چنین شرایطی تنها کاری که از دست شما برمی آید این است که خونسردی خود را حفظ کرده و هر کاری از دستتان برمی آید تا اوضاع زودتر به حالت عادی بازگردد را انجام دهید.

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز مکالمات و ارتباطات شما با اطرافیانتان آنقدر زیاد هستند که به شما اجازه نمی دهند روی انجام هیچ کاری تمرکز کنید. تلفنتان مدام زنگ می خورد، پیام های بی شماری به سمت تلفن همراهتان سرازیر خواهند شد و هر کجا که بروید با چند نفر از آشنایانتان به طور اتفاقی برخورد خواهید داشت. انگار تمام اطرافیانتان هر کار دیگری که دارند را رها کرده اند تا با شما حرف بزنند! اگر سعی نکنید به این اوضاع نظم ببخشید خیلی زود دچار سردردی شدید خواهید شد که تمام روز شما را با خود درگیر خواهد کرد. تماس و پیام های غیرضروری را بدون پاسخ بگذارید و وقتتان را با خوش و بش کردن با آشناهایی که حوصله شان را ندارید هدر ندهید!

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز مخارج غیرمنتظره ای به شما تحمیل خواهند شد که تمام حساب و کتاب هایی که برای روزهای آخر سال داشته اید و بودجه بندیتان را به هم خواهند زد. شاید یکی از وسایل خانه خراب شده باشد یا قطعه ای از ماشینتان به تعمیر نیاز داشته باشد، یا حتی شاید دندان دردی ناگهانی شما را وادار کند به دندان پزشکی بروید. این اتفاق هرچه که باشد تعادل شما و حساب بانکیتان را به هم خواهد زد، اما شما می توانید با حذف بخشی از خرج های اضافه آن را جبران کنید. در بین کارهای روزمره به خودتان کمی استراحت بدهید، قرار نیست در این روزهای آخر سال خودتان را آنقدر خسته کنید که نایی برای لذت بردن از تعطیلات برایتان باقی نماند!

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شما به طور معمول از لحاظ احساسی آدم باثباتی هستید، اما شرایط کیهانی موجود ممکن است باعث شوند رفتارهای عجیبی از خودتان نشان دهید و با دمدمی مزاجی هایتان خودتان و اطرافیانتان را متعجب کنید. شما کمی عصبی شده اید و این را می تواند در رفتارها و کارهایتان هم دید. به عنوان مثال وسایل از دستتان می افتند، کلیدهایتان را گم می کنید و زنگ تلفن اعصابتان را به هم می ریزد. به هیچ وجه خودتان را به خاطر این حالت سرزنش نکنید و در عوض سعی کنید زحمت کمتری به خودتان بدهید و کمی استراحت کنید. روی انجام یک کار تمرکز کرده و ذهنتان را از هر چیز دیگری تخلیه کنید.

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

اموز خیلی رمانتیک و احساساتی شده اید و اگر این اواخر شکافی بین شما و عشقتان ایجاد شده بوده است امروز از میان خواهد رفت و اوضاع بین شما خیلی بهتر خواهد شد. شاید بتوانید با یک شام رمانتیک دو نفره صمیمیتی خیلی بیشتر بین خودتان ایجاد کنید. شما امروز بیش از اندازه مثبت اندیش هستید و فکر می کنید هر وعده ای که به دیگران بدهید را می توانید عملی کنید. خوشبختانه امروز آنقدر خلاقیت دارید که به شما کمک می کند هر کاری که دلتان می خواهد را انجام دهید. ستاره ها خبر از ترفیع و قراردادهای جدید برای شما می دهند، اما قبل از این که هر گونه تعهدی را در این رابطه بپذیرید اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که راجع به موقعیت جدیدتان لازم است بدانید را فهمیده اید.

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شما دارید به سرعت خودتان را با تغییراتی که دارند در محیط اطرافتان ایجاد می شوند هماهنگ می کنید. شاید از اطرافیانتان کمی فاصله گرفته و سرتان را به کارهای خودتان گرم کنید، اما این فقط به خاطر آن است که می خواهید تمام انرژی و حواستان را روی تطبیق دادن خود با این تغییرات متمرکز کنید و هیچ مشکلی با اطرافیانتان ندارید. شما به شدت درگیر پیدا کردن راه حلی برای یک مشکل پیچیده هستید. چیزی که این چالش را برای شما حتی سخت تر هم می کند این است که بخشی از اطلاعات لازم برای حل این پازل را در دست ندارید و دلتان نمی خواهد تا زمانی که تصویر کاملی در این باره در ذهنتان ندارید تصمیمی در این رابطه بگیرید. عجله نکنید و به خودتان فرصت بدهید.

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز حس ششم و قدرت تخیل شما قدرتی فوق العاده پیدا کرده اند و ناگهان تمایل شدیدی به انجام کارهای هنری مثل نقاشی و یا نوشتن پیدا کرده اید. این میل درونی خود را دست کم نگیرید و به قدرت خود مجال بروز بدهید. دلتان می خواهد خودتان را از موقعیتی که شما را محدود کرده است نجات دهید و فکر کردن به این موضوع شما را بسیار هیجان زده کرده است، ولی عاقلانه تر این است که کمی بیشتر صبر کنید. اگر حالا بخواهید به یک باره زندگیتان را زیر و رو کنید ممکن است مدتی طول بکشد تا اوضاع به روال عادی اش بازگردد. در حال حاضر منطق حکم می کند بی آن که وضعیتتان را ناگهان به طور کلی تغییر دهید تنها تغییراتی جزئی در آن ایجاد کنید تا وضعیتتان قابل تحمل تر شود.

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

این اواخر شما آنقدر درگیر مسائل معنوی و سوالات ماورایی بوده اید که از زندگی عادی و حقیقی خود غافل شده اید، امروز وقت آن است که به دنیای واقعی بازگردید و مسئولیت های خود را در اولویت قرار دهید. در حال حاضر مورد بررسی قرار دادن وضعیت اقتصادیتان به صورت جدی را باید جزء اولویت های اصلیتان قرار دهید. متاسفانه فعلا نمی توانید تعادل لازم را در وضعیت اقتصادیتان ایجاد کنید، ولی باید از درآمدهای فعلیتان بیشترین بهره را ببرید تا بتوانید در آینده به ثبات اقتصادی مورد نظرتان برسید. در نگرش خود نسبت به زندگیتان دقت بیشتری داشته باشید و نگرشتان را کاربردی تر کنید. مشکلات را برای خودتان بزرگ نکنید و با منطق برای حل آنها برنامه ریزی کنید.

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است نسبت به برخی از باورهای خود دچار تردید شده باشید. ذهنتان پر شده است از سوالهای بی جوابی که ناگهان برایتان اهمیت ویژه ای یافته اند. شما باید مدت زمانی بسیار طولانی برای یافتن پاسخ این سوالها به خودتان فرصت بدهید و با وسواس و تمرکز دنبال جواب آنها نباشید. شما این روزها خیلی احساساتی شده اید و دلتان می خواهد از زیر بار محدودیت هایی که دارید فرار کنید. شاید دیگران مثل شما نباشند، سعی نکنید به زود آنها را با خودتان همراه کنید و رفتار آرامی داشته باشید. درست است که شما می خواهید تغییراتی را به وجود بیاورید، اما باید سعی کنید بفهمید چه تغییراتی در حال حاضر برای شما بهترین هستند.

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز شایعات عجیبی به گوشتان خواهند رسید. در واقع شخصی که این اخبار را به شما منتقل می کند برداشت اشتباهی از حرف های یک نفر دیگر و یا اتفاقاتی که افتاده اند داشته و حالا آن را به داستانی تبدیل کرده است که با واقعیت فاصله ی زیادی دارد. بهتر است امروز در پذیرفتن حرف هایی که می شنوید زیاد عجله نکنید و قبل از هر قضاوت و یا اقدام عجولانه ای خودتان کمی تحقیق کرده و از واقعیت مطمئن شوید. که از دیگران و یا حتی خودتان مخفی کرده اید دارد از درون و بی آن که متوجه باشید مشکلاتی را برایتان ایجاد می کند. شما باید خیلی مواظب باشید تا از اثرات منفی که ممکن است این مسئله روی روابط شما با دیگران بگذارد جلوگیری کنید.

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز شاید بخواهید برای یک سفر کوتاه مدت برنامه ریزی کرده و هماهنگی های لازم برای رفتن به این سفر را انجام دهید. این سفر ممکن است کاری باشد و شما در حالی مجبور به رفتن به این سفر شده اید که قرار بوده یک نفر دیگر به این سفر برود اما حالا به دلایلی نتوانسته و شما جایگزین او شده اید. در این روزهای پایانی سال و در حالی که خودتان یک دنیا کار برای انجام دادن دارید هیچ تمایلی به رفتن به این سفر احساس نمی کنید. با این وجود، اگر کمی تلاش کنید از این مسافرت نتایج فوق العاده ای به دست خواهید آورد که روی زندگی حرفه ای شما اثرات مثبت بسیاری خواهند گذاشت. خیالتان راحت باشد، خیلی زود به خانه بازخواهید گشت و می توانید پیش از قرا رسیدن سال نو کارهایتان را به انجام برسانید.

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است قراری که با عشقتان داشته اید در آخرین لحظات به هم بخورد و این موضوع شما را به شدت ناراحت خواهد کرد. طرف مقابلتان هیچ دلیلی برای این کار خود برای شما نمی آورد و این موضوع باعث می شود به این فکر بیفتید که شاید دیگر شما را دوست نداشته باشد. به احتمال زیاد چنین چیزی به هیچ وجه مطرح نیست و شما دارید بیخود برای خودتان داستان سازی می کنید. این شخص با اتفاقات یا خبرهای بدی مواجه شده است که نمی خواهد شما را در جریان آنها قرار دهد و باعث ناراحتی تان شود. خیالتان راحت باشد که به زودی او همه چیز را برایتان توضیح خواهد داد، پس رفتار بدی از خودتان نشان ندهید و خونسرد باشید.

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج