۸۴۰۸۱۲
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

نیویورک تایمز:

کمک‌های بشردوستانه به ونزوئلا سوزانده شد!

روزنامه آمریکایی با انتشار ویدئویی که از درگیری‌های مرز ونزوئلا با کلمبیا گرفته شده، فاش کرد که کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه توسط مخالفان دولت مرکزی سوزانده شده است.

خبرگزاری ایلنا: روزنامه آمریکایی با انتشار ویدئویی که از درگیری‌های مرز ونزوئلا با کلمبیا گرفته شده، فاش کرد که کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه توسط مخالفان دولت مرکزی سوزانده شده است.

نیویورک تایمز امروز-یکشنبه- ویدئوهایی را از درگیری‌های مرز ونزوئلا با کلمبیا منتشر کرد که در آن مشخص شده یکی از مخالفان دولت مرکزی به طرف کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه کوکتل‌ مولوتف پرتاب کرده و آن را به آتش کشیده است.

این در حالی است که پیشتر «مایک پنس» معاون رییس‌جمهوری آمریکا مدعی شده بود این کاروان کمک‌های بشردوستانه که توسط واشنگتن ارسال شده بود به دست ماموران مادورو سوزانده شد تا مردم از آنها محروم شوند.

اما نیویورک تایمز در این گزارش اثبات کرده است که این آتش‌سوزی‌ها احتمالا تصادفی بوده و در خلال درگیری معترضان با نیروهای امنیتی رخ داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا عمدا تیتر دروغ میزنید؟؟؟؟
      فیلمهای نیویورک تایمز نشون داده که یکی از همراهان کاروان کمک های ظاهرا بشردوستانه! ی آمریکایی بطری آتشزایی رو به سمت نیروهای دولتی که راه رو بسته اند پرتاب میکنه و اشتباها خطا میره و کامیون حامل کمک ها برخورد میکنه و آتش سوزی از اینجا شروع میشه....
      میتونین خودتون هم در منابع خارجی سرچ کنید

    • بدون نام

      بهتر که سوزانده بشن.
      کمک های آمریکا برای تخریب ونزوئلا فرستاده شدند و هدفشون تصاحب منابع نفتی عظیم ونزوئلا و دستیابی به گاوی شیرده نزدیکتر از عربستان سعودیه

    • بدون نام

      میخواد خودشو گول بزنه یا واقعیت رو وارونه نشون بده !؟ چطوری مخالفان دولت میان کمکهارا اتش میزنه! مگر مخالف نمایی در پوشش معترض کوکتل پرتاب کرده ، یکم عقلتان را بکار بندازید که به عوامل دیکتاتور بیشتر میخوره و دورغ کنتور نمیندازه این خبر جز کج فهمی چیزی از جنایات مادورو کم نمیکنه .با نماینده کوبا که گفت مادورو دیکتاتور ولی راه حل دیگری جز نظامی باید پیدا کنن . ایران هم گفت دخالت نکنه به گرسنگی مردم خودش برسه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو
        کانالای آمریکایی و یوتیوب و خبرگذاری ها فیلمشو گذاشتن. یارو اسگل بوده میخواسته به نیروهای دولتی حمله کنه زده به کامیون خودشون

    • reza goudarzi

      چرا کشور ثروت مندی مثل ونزوالا باید محتاج کمکهای دیگر کشورها باشه؟؟؟؟

      کلا توجه کردید چندتا کشور هست که جز متحدین ما هستند بیشترین فقیر و فاصله طبقاتی و یا اختلاس دولتی و بیشتر فرار مغزها رو دارن واقعا چرا اینجوریه کسی میدونه جواب بده؟؟؟؟؟
      الان ونزوالا یا ایران یا سوریه یا کوبا رو ببینید دقیقا همشون این مشکلات رو دارن چرا؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        منافق خفه شو

    • حسيين موحدی راد

      عجیب دنیایی است دنیای ما دنیای قلدران است

    • محمد بستانسرا

      حالا اگر یه رفراندوم در ونزوئلا وفرانسه برگزار کنند چه اشکالی داره لااقل هم مردم میفهمن که کی باید راس کار باشه هم کشورهاشون آسیب نمیبینه وهم جوانها زخمی ومجروح وکشته نمیشن واین همه لطمه وصدمه به کشورشون وارد نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو ونزوئلا هم طرفدارای دشمنی با امریکا از طرفدارای دوستی ی آمریکا بیشترند و برای همینه که بهشون میگن اپوزیسیون وگرنه بهشون میگفتن اکثریت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج