۸۴۰۸۳۴
۶ نظر
۵۰۱۸
۶ نظر
۵۰۱۸
پ

زن آرایشگر طراح اصلی سرقت مسلحانه بود

زن آرایشگر که می‌دانســت مشتری اش همیشه مقدار زیادی طلا همراه خود دارد نقشه سرقت مسلحانه از وی را طراحی کرد.

روزنامه ایران: زن آرایشگر که می‌دانســت مشتری اش همیشه مقدار زیادی طلا همراه خود دارد نقشه سرقت مسلحانه از وی را طراحی کرد. سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان در تشریح این خبر گفت: چندی قبل گزارشی مبنی بر سرقت مسلحانه از یک آرایشگاه زنانه واقع در تقاطع «الزهرا» در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲ شهرستان ایرانشهر اعلام شد و بلافاصله تیمی از مأموران پلیس به محل اعزام شدند.

پس از حضور مأموران پلیس در محل خانمی به آنها مراجعه کرد و گفت: در آرایشگاه نشسته بودم که ناگهان یک مرد و زن با لباس محلی وارد شده و با تهدید اسلحه گرم مقدار ۸۰ مثقال طلا و جواهراتی که در کیفم بود را سرقت کرده و متواری شدند.

کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله به تحقیق از کارکنان آرایشگاه پرداخته و متوجه اظهارات ضد و نقیض یکی از آنها شدند که در تحقیقات تکمیلی و با استفاده از شیوه‌های خاص پلیسی محرز شد وی طراح این سرقت بوده و با همدستی افراد دیگری اقدام به ارتکاب این جرم کرده است.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با اقدامات فنی و تخصصی بالاخره زن آرایشگر اعتراف کرد و گفت: در روز حادثه به محض ورود آن خانم که از مشتریان ثابت آرایشگاه است از طریق پیامک، حضور او و همراه داشتن طلا و جواهرات را به همدستانم اطلاع داده و در را به روی آنها باز کردم.

سرهنگ ملاشاهی با بیان اینکه با دستگیری این فرد مقداری از طلا‌های سرقت شده توسط خواهر وی تحویل پلیس شد، اظهار داشت: تلاش برای دستگیری همدستان این زن و کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این زن های سلمانی بیشترشان مطلقه وخلافکارو....هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا راست گفتی الان تعدادی از زنهای طلاق گرفته باهم زندگی و از ان کارها میکنند در همسایگی ما چهارتا زن طلاق گرفته ی خانه گرفته بودندچیزی نمانده بود که محله. را به گند بکشند که صاحبخانه بخاطر حفظ ابرو انها را جواب کرد. مسئولان باید کاری کنندکه طلاق کمتر رخ بدهد چون بعد طلاق زنها بیشتر گرفتار می شوندو برای جبران شکست دست به هرکاری می زنندحتی دزدی وقتل و..

    • بدون نام

      با چه مسخره که یک زن طلاهاشو بریزه تو کیف با خودش این طرف اون طرف ببره

      پاسخ ها

      • عامو

        کاربر 09/42کجای این کار که دو سه زن مطلقه باهم منزلی اجاره کنند و آسوده زندگی کنند میفرمایید جرم است،!! متاسفانه ببخشید مردم اینقدر مشکلات جورواجور بهشان فشار می آورد چشم دیدن دو سه زن که هرکدام به طریقی در زندگی شکست خورده و حالا با جمع دو سه دوست عمر را سپری میکند نداریم، آیا اگر یکی از ما مردها دزدی کرد آیا همه مردها دزد هستند، حالا یکی از این خانم ها با دزد مثلاً همدست بوده، آیا همه خانمها دزد هستند؟؟؟ کاربر عزیز و گرامی بیاییم روح آزادی نکنیم این شعر هم برای همه مون، که یاد آوری بشه، صد بدی کردیم و دیدیم ثمرش را، نیکی چه بدی داشت که یک بار نکردیم، بیایید بد بین نباشیم، بای،

    • بدون نام

      این خانم تنها دزد طلا نبوده مهمتر از آن ایشان دزد اعتماد هستند کسانی هستند که در جامعه مردم را نسبت به همه چیز بی اعتماد وبدبین میکنند واینها بی شرف ترین آدمها هستند وباید اونها را به ماشین بست ونصفشون کرد تا درس عبرت بشه برای همه باید قاطعانه برخورد بشه تا درس عبرت باز دارنده بشه فرصت خلاف نباید داد والا زندانها پراز خلافکاره چه فایده جامعه به این روز در آمده

    • بدون نام

      آفففرین،، اکثر این آرایشگاههای زنانه محل خلاف و آرایشگرهای زن هم معلوم الحالند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج