جاباما
۸۴۰۸۴۲
۱۱ نظر
۵۰۴۲
۱۱ نظر
۵۰۴۲
پ

متهم در دادگاه: دستمزدم را نداد خفه‌اش کردم

کارگر تأسیسات که به خاطر پرداخت نشدن دستمزدش زن جوانی را باروسری خفه کرده بود، صبح دیروز به اتهام قتل عمد در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

روزنامه ایران: کارگر تأسیسات که به خاطر پرداخت نشدن دستمزدش زن جوانی را باروسری خفه کرده بود، صبح دیروز به اتهام قتل عمد در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

رسیدگی به این جنایت به دنبال کشف جسد زن جوانی در غرب تهران از بهمن سال گذشته آغاز شد.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد، زن جوانی در اثر خفگی و فشار به ناحیه گردن جان باخته است، در بررسی‌های بیشتر کارآگاهان مشخص شد که عامل قتل پس از جنایت شیلنگ گاز را با جسمی تیز و برنده پاره کرده تا مسیر تحقیقات را منحرف کند و صحنه این‌گونه به نظر برسد که مقتول بر اثر خفگی با گاز منواکسید کربن جانش را از دست داده است. با تحقیقات گسترده و بررسی آخرین تماس‌های تلفنی زن جوان کارآگاهان با سرنخی مواجه شدند که راز قتل را فاش می‌کرد.

تماس‌ها نشان می‌داد که زن جوان با کارگر تأسیساتی تماس گرفته و آخرین لحظات پیش از مرگش هم با او ملاقات کرده است. با این سرنخ فرید کارگر تأسیساتی۴۰ساله بازداشت شد و در نخستین بازجویی‌ها به قتل زن جوان اعتراف کرد. او به کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی گفت: مدتی پیش زن جوانی از طریق آگهی روزنامه شماره تماس من را پیدا کرد و از من خواست تا رادیاتور منزلش را تعمیر کنم.

چند ساعت بعد به منزل آن خانم مراجعه کردم و وقتی به آنجا رسیدم با تعدادی کابینت که روی زمین بود مواجه شدم. مقتول به من گفت که چند روزی است خواهرش این کابینت‌ها را به او داده تا آن را در خانه‌‌اش نصب کند که تعدادی از کابینت‌ها اضافی است و اگر تمایل دارم در ازای پرداخت ۵۰۰ هزار تومان کابینت‌ها را بردارم که من هم موافقت کردم و قرار شد وسایلم را آنجا بگذارم و فردا پس از پرداخت پول کابینت‌ها را بردارم.

قاتل در ادامه گفت: اما روز بعد وقتی به همان خانه رفتم تا کابینت‌ها را بگیرم آن زن منکر قرار روز گذشته مان شد و از من خواست بلافاصله وسایلم را جمع کنم و از خانه‌اش بروم. حتی از پرداخت هزینه تعمیر رادیاتورش هم امتناع کرد و هیچ توجهی به حرف‌های من نکرد و این موضوع باعث شد تا عصبانی شوم و او را با همان روسری که بر سرش بود خفه کنم.

بعد برای اینکه صحنه قتل را طبیعی جلوه دهم با یک چاقو شیلنگ گاز را بریدم و از منزلش خارج شدم. به دنبال اعتراف‌های صریح متهم، فرید به اتهام قتل عمد بازداشت شد و صبح روز گذشته از زندان به شعبه چهارم دادگاه کیفری به ریاست قاضی اصغر عبداللهی منتقل شد تا محاکمه شود.این متهم در جریان رسیدگی به پرونده‌اش در دادگاه به قاضی گفت: من روز حادثه شیشه مصرف کرده بودم.

وقتی او زیر حرفش زد و دستمزد مرا پرداخت نکرد، عصبانی شدم و با روسری خفه‌اش کردم.پس از آن معاون قوه قضائیه از طرف دو پسر صغیر مقتول خواستار پرداخت دیه به بازماندگانش شد، اما دختر ۱۶ ساله مقتول خواستار قصاص قاتل مادرش شد. در ادامه فرید به قاضی گفت: روز حادثه به خاطر مصرف شیشه حالت عادی نداشتم. از اولیای دم می‌خواهم من را به خاطر تنها دخترم ببخشند.

با پایان اظهارات متهم قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه راحت ادم بکشه و با دیه ازاد بشه .اونم به خاطر دخترش. پدر شیشه ای و قاتل بالای سر بچه نباشه بهتره

    • بدون نام

      مسخره بازی شده همه چی !!!خب شکایت میکردی برای دستمزدت ..اینم شد راه حل ..حالا دو تا خانواده رو بدبخت کردی

    • محمد

      فقط اعدام

    • بدون نام

      آفرین بکش بکشه برنامه آینده سال 98

    • بدون نام

      اینم بهانه جدیده برای فرار ازقانون بیجا کرده بودی شیشه مصرف کرده بودی متاسفم برای دستگاه قضا با این همه خلا ئ قانونی

      پاسخ ها

      • مقدم

        سلام همش بازیه. شیشه چیه

    • مقدم

      قشر کارگر متاسفانه فکر نمیکنن همش شک و کابوس اینکه بقیه قرار دستمزد شونو بالا بکشن رو دارند. خلاصه اینکه فقر فرهنگی بدتر از فقر مالی

    • بدون نام

      خیلی راحت شیشه مصرف کرده بودم بهانه خوبی شده برای هر غلطی هر خلافی قتل وجنایت میکنند به بهانه شیشه مصرف کردن بکشید این آشغالهارا پاک کنید جامعه را از وجود ننگین اینها

    • بدون نام

      اعدام

    • بدون نام

      مثل اینکه مد شده هر که آدم میکشد میگه شیشه کشیدم!

    • زهرا

      چه راحت ادم میکشن بازخواستگاربخشش هستن اینوفقط بایداعدام کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج