جاباما
۸۴۱۰۰۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رمزی: آرسنال پروژه‌ای در حال پیشرفت است

آرون رمزی، ستاره آرسنال بعد از پیروزی ۲-۰ این تیم مقابل منچستریونایتد گفت آرسنال یک پروژه در حال پیشرفت است و روز به روز بهتر خواهد شد.

ورزش سه: آرون رمزی، ستاره ولزی آرسنال بعد از پیروزی ۲-۰ این تیم مقابل منچستریونایتد که باعث شد آرسنال بار دیگر به جمع چهار تیم اول لیگ برتر بازگردد از اونای امری، سرمربی اسپانیایی این تیم دفاع کرد و گفت آرسنال در دوران هدایت امری یک پروژه در حال پیشرفت است و همچنان جا برای بهبود دارد.

آرسنال دیروز با گلهای گرانیت ژاکا و پیر امریک اوبامیانگ اولین شکست در لیگ برتر را به اوله گنار سولسشر تحمیل کردند و نهمین پیروزی خانگی پیاپی خود را جشن گرفتند. آرسنال با این پیروزی از یونایتد پیشی گرفته و خود را به رتبه چهارم جدول لیگ برتر رساند. توپچی‌ها در حال حاضر با تیم سوم جدول، تاتنهام، تنها یک امتیاز فاصله دارد. این در حالی است که ۱۶ روز پیش شاگردان امری با تاتنهام فاصله‌ای ۱۰ امتیازی داشتند.

آرون رمزی بعد از بازی گفت:" ما سرمربی جدیدی داریم که با ایده‌های جدید به آرسنال آمده. حدود یک فصل طول کشید تا بتوانیم تا خودمان را با چیزهایی که او از ما می‌خواهد تطبیق بدهیم. این یک پروسه در حال پیشروی است و آرسنال مدام بهتر و بهتر خواهد شد".

ستاره ولزی آرسنال در ادامه گفت:" از اینکه توانستیم بازی را ببریم و در موقعیت خوبی در جدول قرار بگیریم خیلی خوشحالم. امیدوارم در پایان لیگ بتوانیم یکی از چهار رتبه اول جدول را به خودمان اختصاص بدهیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج