۸۴۱۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

آذری: بازی ما را از شبکه خودتان پخش نکنید

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن متنی انتقاد آمیز را به دلیل اینکه شبکه سه بازی این تیم در لیگ قهرمانان را پخش نمی کند برای صدا و سیما نوشته است.

ورزش سه: امشب ذوب آهن ایران در یک بازی حساس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم النصر عربستان می رود و این در حالی است که قرار است بازی این تیم به طور مستقیم از شبکه ورزش پخش شود. اما این موضوع با اعتراض جدی مدیرعامل ذوب آهن روبرو شده است.

او در متنی که در اینستاگرامش منتشر کرد به این موضوع واکنش نشان داده و از صدا و سیما انتقاد کرده است. رمز انتقاد او هم همان هشتک معروف " من شهرستانی هستم" است. متن اینستاگرام آذری به این شرح است:« توجه به ایجاد منابع مالی یکی از ماموریت های اصلی هر سیستم و سازمانی است.

در اصل توجه به اصول درآمدزایی چنانچه استراتژی های یک ساختار به فراموشی سپرده شود آینده کاری آن سازمان با مخاطراتی مواجه خواهد شد، ولی توجه به اصول عدالت محوری نیز در ماموریت های یک سازمان جایگاه ویژه دارد، چرا بایستی در روزی که ذوب آهن ایران تنها نماینده ما در رقابت های باشگاه های آسیا است در روز دوم این رقابت ها بازهم نگاه متفاوت سازمان صدا و سیما را شاهد باشیم و مسابقه ذوب آهن و النصر از شبکه سه پخش نشود.

ملیت و هویت شاید گاه گاهی از پول اولویت بیشتری داشته باشد، یا اینکه هویت ملی فقط در جای خاصی معنی می شود که درک آن برای ما شهرستانی ها سخت است. راستش تا ابد آ، آ ، . شهرستانی هستم ، افتخار می کنم، مسابقات ما را پخش نکنید از شبکه خودتان. خوب است که شبکه ورزش ، شبکه شهرستانی ها هست برای ما شهرستانی ها. عشق من ، شهر من، اصفهان من.»

آذری: بازی ما را از شبکه خودتان پخش نکنید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی هم خوب و بجا گفته

    • بدون نام

      دمت گرم
      تنها مدير واقعي و شجاع

      پاسخ ها

      • عروس اسیا...............

        دوست من چقدفهم ودرکت پایینه چ ربطی به شجاعت داره اخه مگه فرقی داره شبکه ورزش و سه مثلا اون چی پخش میکنه که اونیکی پخش نمیکنه شجاعت چیزدیگس

    • استقلالی

      احسنت

    • بدون نام

      بابا بخدا من تعجب میکنم از این حرف ها مگه فرقی میکنه شبکه ها ورزش همون رو پخش میکنه که سه پخش میکنه الان با پخش بازی از شبکه سه تمام مشکلات حذف میشن؟ یه روز میگن به ما نمیگین تیم ایران یه روز میگن شبکه سه پخش نمیکنه لابد فردا هم میگن چرا سرخ آبی ها هوادار دارن ما نداریم کاش این قدر که بفکر این چرندیات بودین یه دوتا پست هم در مورد گرسنگی وبی پولی هواداران میداشتین شما مدیران فوتبالی چرا از هیچ مدیر فوتبالی از این پست ها نمی بینیم؟

    • بدون نام

      درود به شرفت مدیر عامل به امید پیروزی ذوب اهن مافیای صدا سیما

    • d,a

      آخه از شبکه 3 پخش کنن برا کی ؟!! تو خود اصفهانم هزار تا هوادار ندارین!

    • بدون نام

      اینا مدیر نیستن گاو چرونند

    • am

      من به هیچ وجه طرفدار عملکرد صدا سیما نیستم و منتقدم ولی این آقای مدیر با این غر زدن ها دارن خود شیرینی میکنن و کسب محبوبیت میکنن و احتمالا خبر نداره که بااین کار شعارهای قومیت گرایی میده و بین هم وطنان ایجاد خط افتراق و اختلاف میکنه وگرنه برای طرفدارای فوتبال بین شبکه یک با سه چه فرقی هست در هر صورت تخم لق قومیت گرایی بدجوری توی مملکت داره پاشیده میشه .

    • بدون نام

      میخواهی از شبکه کودک پخش کنیم بهتر است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج