۸۴۱۰۹۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

امیرآبادی: آبی‌ها ناامید نباشند

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: آبی‌پوشان نباید با شکست برابر الدحیل ناامید شوند زیرا می‌توانند در بازی‌های آینده، نتایج قابل قبولی کسب کنند.

خبرگزاری مهر: مهدی امیرآبادی در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: ابتدای نیم فصل و بعد از بازی با پیکان هم گفتم که استقلال پس از خریدهای ضعیفی چون الحاجی‌گرو و نیومایر، حالا بازیکن خارجی خوب به خدمت گرفته که این روزها می‌بینیم عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند. پاتوسی و ایسما در تیم کاملاً جا افتاده‌اند و من تعجب می‌کنم که چرا پرسپولیس به راحتی منشأ را از دست داد و حالا این سه بازیکن به هماهنگی کامل دست پیدا کردند و در هر بازی خطرناک ظاهر می‌شوند.

وی درباره انتقاداتی که از ایسما به دلیل اضافه وزن می‌شود، گفت: اگر او اضافه وزن داشت، آن استارت را نمی‌زد اما فکر می‌کنم فیزیک بدنی این بازیکن به گونه‌ای است که او را با اضافه وزن نشان می‌دهد. در مجموع او بازیکن خوب و کار بلدی است و در هفته‌های اخیر هم به خوبی با بازیکنان دیگر هماهنگ شده است.

امیرآبادی در مورد دیدار روز سه‌شنبه استقلال برابر العین از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان افزود: روز سه‌شنبه، روز هواداران است و اعتقاد دارم آنها به عنوان یار دوازدهم می‌توانند کمک مؤثری به بازیکنان کنند البته نفرات استقلال و کادر فنی هم می‌دانند اگر می‌خواهند صعود کنند باید این بازی را با پیروزی به پایان رسانده تا شرایط آنها در جدول بهبود پیدا کند.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در رابطه با شانس صعود استقلال به دورِ بعد خاطرنشان کرد: به صعود استقلال امیدوارم و مطمئناً این تیم می‌تواند با ارائه بازی‌های منطقی و به دور از حاشیه و احساس، یک نتیجه قابل قبول کسب کرده و به دور بعد صعود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • العین عربها ۶ کیسه ایران ۱

      کیسه شیشخور ها.

    • بدون نام

      امیدوار هم نباشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج