۸۴۱۱۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«امیرخان» آکروبات‌ باز شد

فیلم هندی "انفجار ۳" با بازی امیرخان در نقش یک آکروبات‌باز سال ۲۰۱۳ را با رکوردشکنی در سینماها به پایان رساند.

خبرگزاری مهر: فیلم هندی "انفجار ۳" با بازی امیرخان در نقش یک آکروبات‌باز سال ۲۰۱۳ را با رکوردشکنی در سینماها به پایان رساند.

هالیوود ریپورتر گزارش داد؛ سومین قسمت مجموعه فیلم های اکشن "انفجار" ساخته کمپانی معروف بالیوودی یاش راج فیلمز بعد از اکرانش در روز بیستم دسامبر و بعد از یک هفته پخش از مرز فروش یک میلیون روپیه (۱۶.۷ میلیون دلار) گذشت که رکورد جدیدی در هند است.

فیلم "انفجار ۳" در هفته اول فروش بین المللی اش نیز ۱۰.۱۷ میلیون دلار فروش داشته که آن را تبدیل به پرفروش ترین فیلم بالیوودی در هفته اول اکران کرده است. فروش کلی باکس آفیس این فیلم در حال حاضر به ۲۸.۱۱ میلیون دلار رسیده است. با توجه به زمان بندی اکران فیلم در تعطیلات سال جدید میلادی و عدم حضور فیلم های بزرگ دیگر می توان انتظار داشت که "انفجار ۳" در هفته های بعدی نیز در رتبه اول قرار بگیرد.

این فیلم در آمریکای شمالی نیز با اکران در ۲۳۶ سینما نزدیک به سه و نیم میلیون دلار فروش داشت که موجب شد به عنوان اولین فیلم پرفروش در اکران اولیه همه فیلم های بالیوودی تاکنون شناخته شود و تا این زمان در رتبه نهم باکس آفیس نیز قرار بگیرد. این فیلم همچنین در بریتانیا نیز نزدیک به یک و نیم میلیون دلار فروش داشت.

از نکات مهم دیگر می توان به اکران این فیلم در پاکستان اشاره کرد. با وجود این که دادگاه پاکستان پخش فیلم ها و موضوع های مربوط به تلویزیون هندی را در پاکستان ممنوع اعلام کرده، با این حال "انفجار ۳" با فروش ۶۳۰ هزار دلاری رکورد فروش هفته اول در پاکستان را نیز شکست.

قرار است به زودی "انفجار ۳" در دیگر بازارهای خارجی از جمله مراکش، مالدیو، رواندا، لبنان، مصر، آلمان، پرو، رومانی، ژاپن، روسیه، ترکیه و دیگر کشورها نیز به نمایش درآید.

داستان این فیلم که توسط ویجی کریشنا آچاریا نوشته و کارگردانی شده است، درباره دو پلیس همکار هندی با بازی های آبیشک باچان و اودی چوپرا است. با این حال ستاره اصلی فیلم امیر خان است که در نقش یک آکروبات و شعبده باز شاغل در شیکاگو ظاهر می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج