۸۴۱۱۴۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

وینفرد شفر: فصل سختی در انتظار ماست

وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد، هواداران این تیم در دیدار مقابل العین امارات حضوری پررنگ در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم: وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل العین امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: قبل از صحبت درباره بازی در مورد هواداران صحبت می‌کنم و امیدوارم فردا پرتعداد به ورزشگاه بیایند. امیدوارم لیزر با خودشان نیاورند! می‌دانم این کار را نمی‌کنند، چون بهترین هواداران را داریم.

فردا باید با قدرت و تمرکز بیشتر وارد زمین شویم

وی افزود: در مورد تیم العین همه این را می‌دانند که این تیم چند ماه پیش تیم دوم جهان شد و بازی با رئال مادرید این تیم را من از نزدیک تماشا کردم. همچنین نتیجه بازی قبل مقابل الهلال را واگذار کردند، چون تیم همیشگی نبودند. ما هم در بازی قبل خود مقابل الدحیل باختیم و فردا باید با قدرت و تمرکز بیشتر وارد زمین شویم و اگر همه آنچه داریم را وارد زمین کنیم برنده میدان خواهیم شد.

امیدوارم غفوری مانند یک نوجوان آماده بازی شود

«باید نظم انضباط در زمین داشته باشیم و تمرکزمان را از دست ندهیم.»، سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله در مورد آخرین وضعیت وریا غفوری گفت: باید در تمرین پیش رو وضعیت او را بررسی کنیم. وریا بازیکن خوبی است و ما در این پست نفرات خوب دیگری را هم در اختیار داریم. امیدوارم دکتر نوروزی بتواند وریا را آماده بازی کند و او مثل یک نوجوان و جوان آماده بازی شود.

وینفرد شفر: فصل سختی در انتظار ماست

باید اول حواس‌مان به تیم خودمان باشد تا به آنچه می‌خواهیم برسیم

وی در پاسخ به این پرسش که «چه شناختی از العین دارید؟»، خاطرنشان کرد: ما همین یک ساعت پیش بازی این تیم مقابل الهلال را دیدیم. آنها در نیمه اول نمایش خوبی داشتند. در آن مسابقه اسماعیل کارت قرمز گرفت، البته شاید بازیکن بهتری نسبت به او داشته باشند. این مهم نیست که آنها چهار یا پنج بازیکن اصلی‌شان را در بازی فردا ندارند، چرا که ما خیلی خوب تیم آنها را می‌شناسیم. به دوستان خوبم در العین هم خوش‌آمد می‌گویم. اعتقاد من این است که ما باید اول حواس‌مان به تیم خودمان باشد. اینکه بتوانیم خوب بازی را کنترل کرده و به آن چه می‌خواهیم برسیم.

تغییر وظایف باید در رختکن صورت بگیرد نه داخل زمین

شفر در پاسخ به این پرسش که چرا وقتی تیم‌تان در بازی برابر الدحیل گل خورد نظم و انضباط تیمی‌تان به‌هم ریخت عنوان کرد: ما نمی‌خواهیم در مورد دریافت گل صحبت کنیم. بهتر است این سؤال را از رحمتی بپرسید. در باز با الدحیل روی یک اشتباه در ضربه کرنر گل خوردیم. در جریان کرنر یکسری وظایف یارگیری عوض شد، در حالی که اگر قرار است این تغییر صورت بگیرد باید در رختکن این اتفاق رخ دهد، نه در داخل میدان.

فصل سختی در انتظار ماست و به تمام نفرات‌مان نیاز داریم

وی در ادامه افزود: بعد از این گل ما روی چند موقعیت توسط فرشید باقری و گادوین منشا می‌توانستیم به گل تساوی برسیم که اگر این اتفاق رخ می‌داد کلاً جریان بازی عوض می‌شد، اما به‌هرحال آن بازی گذشت و تمام شد و ما خسته از قطر نیمه شب به تهران رسیدیم.

بعد از استراحت کوتاه بازی‌مان در لیگ را بردیم. این نشان می‌دهد روحیه و شخصیت خوبی در تیم داریم. ما بازیکنانی را هم داریم که در صورت لزوم می‌توانیم آنها را تغییر دهیم. الان ایسما خیلی خوب آماده بازی شده است و می‌تواند از ابتدا به میدان رود. پاتوسی،‌طارق و منشا همه شرایط خوبی دارند و اگر لازم باشد، در تیم تغییر ایجاد می‌کنیم. ما به تمام نفرات‌مان را نیاز داریم چون فصل سختی در انتظارمان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج