۸۴۱۱۴۲
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

دعوای پرز و راموس، نقطه آخر داستان رئیس؟

جدایی راموس پیش از آنچه به نظر می‌رسد برای فلورنتینو پرز هزینه خواهد داشت.

سایت نود: دامنه‌ ناکامی‌ها و بدبیاری‌های اخیر رئال مادرید از درون زمین و جدول نتایج تا رختکن و روابط اعضای تیم کشیده شده است.

بعد از شکست سنگین مقابل آژاکس و حذف از لیگ قهرمانان در مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فلورنتینو پرز که به شدت از عملکرد تیمش عصبانی بود به رختکن تیم رفت و از عملکرد آن‌ها با به کار بردن واژه تاسف‌برانگیز انتقاد کرد. در همین حال غایب بزرگ این شکست و رهبر خط دفاعی یا شاید کل تیم مادریدی، سرخیو راموس که زمانی فلورنتینو پرز را پادشاه مادرید توصیف کرده بود به دفاع از هم‌تیمی هایش پرداخت و برنامه ریزی ترکیب بازیکنان را افتضاح توصیف کرد.

رییس عصبانی باشگاه هم که طغیان و سرکشی بازیکنش را دید در واکنش به این برخورد در حضور بازیکنان و اعضای کادر فنی و جمعی از عوامل تیم خطاب به راموس گفت: تو را بیرون می‌اندازم. واکنش راموس اما تلخ‌ترین جمله‌ای بود که در چند سال اخیر از زبان مدافع تنومند اسپانیایی و عصای دست همه مربیان رئال مادرید بیرون آمد؛ پاسخی که منجر به حواشی زیادی پیرامون آینده این بازیکن شد:

«پول مرا بده، می‌روم. من برای این کت، این تیم و برای تو همه‌چیز داده‌ام!»

این اظهارات راموس با تنش‌های قبل فرق می‌کند و ناشی از دل شکسته ستاره رئال است. آس و مارکا ۲ نشریه معتبر اسپانیا هر ۲ این واقعه را گزارش کرده‌اند و به نظر می‌رسد چیزی فراتر از شیطنت رسانه‌ها یا شایعه باشد.

« به نوع اداره‌ باشگاه توسط پرز افتخار می‌کنم. برای همیشه زنده نخواهم بوداما تا زمانی که زنده باشم جایی هستم که پرز حضور دارد. »

دعوای پرز و راموس، نقطه آخر داستان رئیس؟

این جمله‌ را سرباز قدیمی مادرید و ناجی این تیم در روزهای سخت، کم‌تر از 3 سال قبل، بعد از قهرمانی در اروپا در برهه‌ای گفت که رسانه‌ها از اختلاف میان این 2 نفر می‌نوشتند. بر کسی پوشیده نیست راموس از باثبات ترین و آماده‌ترین مدافعان چند سال اخیر فوتبال دنیا بوده است.

تا آنجا که رونالدو به عنوان کاپیتان تیم ملّی پرتغال با داشتن حق رای در انتخاب بهترین بازیکن به راموس رای داده بود. او در فینال فصل 2014-2013 مقابل اتلتیکو حماسه آفرید و با ضربات سر رئال مادرید را هم در آن بازی و هم در حساس‌ترین رقابت‌ها نجات داد و به موفقیت رساند.

سرخیو راموس 32 ساله برای موفقیت تیمش به استفاده از سر و پا و دفاع و گلزنی هم بسنده نمی‌کرد. بارزترین مصداقش تنه خشنی بود که به محمد صلاح در فینال لیگ قهرمانان فصل قبل زد و باعث مصدومیت شدید این بازیکن شدتا قدرتمندترین سلاح لیورپول را از کار بیفتد و رئالی‌ها سومین قهرمانی پیاپی را تجربه و تاریخ‌سازی کنند.

اشتباه بزرگ پرز

رئیس 72 ساله در ادامه اشتباهات دنباله‌دار خودش مارسلو مدافع چپ تاثیرگذار تیم را در شرف از دست دادن می‌بیند. راموس تا 2021 با مادرید قرار دارد اما شرایط نابسامان و بحرانی در اردوی قوهای سپید، آینده این بازیکن را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. هنوز هیچ شایعه یا خبری در مورد ترک رسمی این بازیکن و مقصد احتمالی او به راه نیفتاده، با این حال، فلورنتینو پرز نشان داده عصبانیت و لج‌بازی‌اش می‌تواند زمینه ساز هر اشتباهی مثل از دست دادن زیدان و خروج رونالدو باشد.

دامنه اشتباهات او امضای قرارداد بدموقع با سرمربی وقت تیم ملی اسپانیا در جام جهانی و عدم موفقیت تیم ملی و رئال مادرید را هم در بر گرفته است. در صورت جدی بودن عزم راموس برای ترک رئال، مقصد احتمالی او می‌تواند پیوستن به هم‌تیمی‌هایش در یوونتوس باشد یا حتی منچستریونایتد که به شدت به یک مدافع وسط نیاز دارد.

کاپیتان رئال مادرید هر جا هم برود مخصوصا با این شکل رفتن همیشه در دل هواداران تیمش یک اسطوره خواهد بود. کسی که در بیش از 600 بازی با پیراهن رئال در تورنمنتهای مختلف با به ثمر رساندن 84 گل از خیلی مهاجمان این تیم هم بیشتر گلزنی کرده و بیش از 30 پاس گل داده به این راحتی از دل هواداران شهر مادرید بیرون نمی‌رود.

کهکشانی‌ها اگر شماره 4 محبوبشان را از دست بدهند معلوم نیست به این زودی مدافعی در حد و اندازه‌های راموس به دست بیاورند و این می‌تواند یکی از مرگبارترین اشتباهات فلورنتینو پرز باشد؛ اشتباهاتی حتی جبران‌ناپذیرتر از خروج رونالدو و زیدان.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه حله همه چیز درست شد خدا بخواد

    • بدون نام

      لعنت بر ریال پارتی باز

    • بدون نام

      خطا رو صلاح و ضربع ارنج به کاریوس تقصیر داوراست که مثلا نمیبینن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج