۸۴۱۱۴۷
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

تمهیدات سازمان بهشت زهرا برای آخرین پنجشنبه و جمعه سال

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در تشریح اقدامات صورت گرفته برای آخرین پنجشنبه و جمعه سال گفت: درب‌های بهشت زهرا(س) از چهارشنبه ۲۲ اسفند تا جمعه شب یکسره روی شهروندان باز است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در تشریح اقدامات صورت گرفته برای آخرین پنجشنبه و جمعه سال گفت: درب‌های بهشت زهرا(س) از چهارشنبه ۲۲ اسفند تا جمعه شب یکسره روی شهروندان باز است.

سعید خال در گفت و گویی با اشاره به اقدامات ویژه صورت گرفته برای سهولت تردد شهروندان و خدمات‌رسانی ویژه به زائرین شهدا گفت: برنامه‌های ویژه ای در این زمینه مدنظر قرار داده ایم.

برگزاری نشست مشترک با تمامی نهادها و دستگاه‌های اجرایی شامل دژبان ارتش جمهوری اسلامی، پلیس راهور، نیروی انتظامی، آتش نشانی، اورژانس، اتوبوسرانی، تاکسیرانی، مترو و... جهت ایجاد تمهیدات لازم جهت ایجاد نظم و امنیت شهروندان در هفته پایانی سال در محدوده ۷۵۰ هکتاری سازمان بهشت زهرا(س) و حرم مطهرحضرت امام(ره)، هماهنگی جهت حضور ۲۵۰۰ نفر نیروی پلیس راهور در دو روز و اعمال کنترل و هدایت ترافیک از مبادی اصلی شهر تهران تا سازمان بهشت زهرا(س) از جمله آن‌هاست.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده به چاپ ۱۰۰ هزار نسخه نقشه راهنمای دسترسی به سازمان وحرم مطهر و مسیریابی داخلی با هماهنگی پلیس راهور جهت توزیع به شهروندان و بارگذاری در صفحه اصلی پورتال سازمان، ایجاد دسترسی به تصاویر دوربین‌های نظارتی مبادی ورودی و خروجی و معابر اصلی داخلی جهت مدیریت سفرمراجعان از طریق پورتال سازمان بهشت زهرا(س)، استقرار ۲۰ ایستگاه «از من بپرسید» و حضور تعداد ۲۵۰ نفر از کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) به ویژه مباشران در قالب اکیپ‌های اطلاع‌رسانی با لباس متحدالشکل در سطح سازمان و اجرای طرح «از من بپرسید»جهت توزیع نقشه ها و بروشورهای اطلاع‌رسانی می‌توان اشاره کرد.

خال ادامه داد: بارگذاری نقشه سازمان به‌صورت آنلاین روی پورتال و پخش فایل مجازی نقشه در شبکه‌های اجتماعی، ایجاد فضای گفت وگو به‌صورت آنلاین و آفلاین در پورتال سازمان و پاسخگویی به سوالات کاربران و شهروندان، هماهنگی با شبکه‌های مختلف صدا و سیما (شبکه تهران، شبکه قرآن، شبکه خبر، شبکه یک و...) جهت پخش برنامه‌های زنده از گلزار شهدا و حرم امام خمینی(ره)، نصب نقشه‌های راهنمای معابر و قطعات (به‌صورت لمینت) درتمامی ایستگاه‌های اتوبوس داخل سازمان، نصب ۲۵۰ تابلو جهت هدایت مسیر مراجعان توسط بهشت زهرا(س) با همکاری پلیس راهور از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) افزود: از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده می‌توان به تهیه طرح ترافیکی، اصلاح هندسی، رنگ آمیزی خطوط ترافیکی با هماهنگی پلیس راهور جهت مدیریت ترافیک در هفته پایانی سال، اختصاص وسایل نقلیه عمومی جهت حمل و نقل داخلی مراجعان (۲۰ دستگاه اتوبوس، ۴۰ دستگاه مینی بوس، ۲۰ دستگاه ون، ۶۰ دستگاه تاکسی) و هماهنگی با شرکت واحد اتوبوسرانی جهت اختصاص خطوط ویژه و انتقال شهروندان از میادن اصلی شهر به آرامستان بهشت زهرا(س)، استقرار ماشین‌های برقی جهت جابجایی مراجعان خصوصا سالمندان همچنین اختصاص ویلچر به افراد کم‌توان در قطعات مطهر شهدا و حرم مطهر و برپایی ۱۰ ایستگاه صلواتی در جهت جلب مشارکت مردمی در پذیرایی از مراجعان به قطعات مطهر شهدا اشاره کرد.

خال در پایان گفت: آیین کاشت ۷۰۰ اصله درخت سرو به یاد شهیدان با حضور مادران شهدا و رئیس شورای اسلامی شهر تهران با عنوان درخت ایثار و امنیت، کاشت گل لاله بیاد ۳۰ هزار شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ۴۰۰۰ شهید گمنام آرمیده در قطعات مطهر شهدا و جوار حرم مطهر امام شهدا، برپایی ایستگاه‌های گل و گلاب با نرخ مصوب و قیمت مناسب در کیوسک‌های مستقر در سطح سازمان بهشت زهرا(س)، برگزاری آخرین دعای کمیل و ندبه در سال ۹۷ و برگزاری مراسم روز ملی شهدا از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا رحمت کنه همه رفتگان خاک را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج