جاباما
۸۴۱۱۹۴
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

جلیلی به رئیسی تبریک گفت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام انتصاب حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه قضائیه تبریک گفت.

خبرگزاری مهر: سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام انتخاب حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه قضائیه تبریک گفت.

متن کامل پیام بدین شرح است:

«برادر گرامی حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی

رئیس محترم قوه قضائیه

سلام علیکم

قرار گرفتن بار امانت قوه قضائیه بر دوش حضرتعالی مسئولیتی بزرگ است که انشاالله ثمرۀ مبارک آن فزونی توشه آخرت شما و تحقق بیشتر عدالت در جامعه باشد.

چنانکه مستحضرید اقامه قسط، کار ویژه مشترک عهده داران حکم و آحاد جامعه است که باید مشترکا بر اساس قانون به آن قیام نمایند. در این رهگذر وظیفه حکومت و دستگاه قضا است که بستر لازم را برای تحقّق آیه کریمه: «لیقوم النّاس بالقِسط» فراهم سازد، و وظیفه مردم است که برای تحقّق قسط و مقابله با فساد و بی عدالتی یاور و پشتیبان دستگاه قضا برای انجام صحیح و به موقع این مأموریت بزرگ باشند.

از این رو آحاد جامعه که دغدغه عدالت و آرمان‌های انقلاب را دارند وظیفه خود می‌دانند برای قیام به قسط در حد وسع سایه به سایه روندهای قضائی کشور را دنبال نموده و آنچه را صحیح است تأیید و آنچه را ناقص و یا ناصواب است در چارچوب قانون و اخلاق متذکّر شوند.

رویکرد دستگاه قضا در استقبال از ایفای این نقش توسط مردم دستاورد بزرگ را در انجام بهتر وظایف برای آن دستگاه به ارمغان خواهد آورد. در اندیشه اسلام ناب برای تحقّق عدالت نقش بزرگ و مؤثری به مردم داده شده است که در قانون اساسی و فرمایشات حضرت امام و مقام معظم رهبری بارها بر آن تأکید شده است.

استفاده از ظرفیت مردم برای اقامه قسط سرمایه‌ای بزرگ برای شما خواهد بود. فراهم ساختنِ ساز و کارهای لازم در مشارکت دادن مردم بویژه با استفاده از فن‌آوری‌های نوین ارتباطی و فنونی چون جمع سپاری، شفاف سازی، نظارت همگانی و … برکاتی خواهد داشت که اگر همان پیامدها بخواهد از طریق دیوان سالاری‌های مرسوم اداری انجام شود مستلزم هزینه‌های گزاف اداری مالی و با خروجی حداقلی خواهد بود.

در آستانۀ گام دوم انقلاب اسلامی برای شما در انجام این مسئولیت بزرگ و تحقق مطالبات رهبری معظم انقلاب و خواسته‌های به حق مردم آرزوی موفقیت دارم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاشکی جلیلی رییسجمهور میشد‌......

    • پوری

      خداوندحفظت کنه
      الهی که موفق باشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج