۸۴۱۲۳۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

هازارد: از تساوی مقابل ولوز فوق‌العاده ناراحتیم

ادن هازارد، ستاره چلسی که تیمش در آخرین بازی خود در لیگ برتر با ولوز به تساوی ۱-۱ رسید گفت او و هم‌بازی‌هایش از کسب این نتیجه بسیار ناراحت و عصبانی هستند.

ورزش سه: چلسی روز یکشنبه در حالی در خانه خود استمفورد بریج به مصاف ولوز رفت که در رقابت تنگاتنگ با تیم‌هایی مثل منچستریونایتد، آرسنال و تاتنهام برای قطعی کردن جایگاه خود در میان چهار تیم اول جدول، به کسب سه امتیاز این بازی امید بسته بود و این سه امتیاز را برای خود بسیار مهم می‌دانست. اما چلسی در این دیدار کمتر از حد انتظار ظاهر شد و به زحمت و با گلی که هازارد در دقیقه ۹۰+۲ به ثمر رساند موفق شد از شکست بگریزد.

چلسی با این نتیجه در رتبه ششم جدول قرار گرفت تا با آرسنال چهار جدولی، سه امتیاز فاصله داشته باشد. ادن هازارد، ستاره بزرگ چلسی حالا در گفتگو با اسکای اسپرتز از شرایط چلسی بعد از این بازی می‌گوید و معتقد است آبی‌های لندن توپ را به اندازه کافی سریع به گردش در نیاورده و علت ناکامی‌شان همین بوده است.

هازارد در این باره گفت:" ما بابت این تساوی خیلی ناراحتیم. ما در این بازی فرصت‌های زیادی خلق نکردیم و توپ را خیلی کند به حرکت درمی‌آوردیم".

ستاره بلژیکی چلسی در ادامه گفت:" اگر سه ماه پیش در یک بازی این عملکرد را نشان می‌دادیم حتما می‌باختیم. روحیه تیم ما خوب است. وقتی ۶-۰ به منچسترسیتی باختیم روحیه‌مان را از دست ندادیم بلکه با همدیگر هم‌قسم شدیم که در این سه چهار ماه باقی مانده تمام تلاش‌مان را بکنیم و بین چهار تیم اول جدول قرار بگیریم".

در ادامه هازارد می‌گوید:" ولی بعد از تساوی مقابل ولوز بازیکنان چلسی واقعا ناراحت هستند چون فکر می‌کنند می‌توانستیم خیلی بهتر از این کار کنیم. این ناراحتی بلافاصله بعد از بازی هم در رختکن موج می‌زد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش نیم فصل می اومدی تا فصل بعد جاافتاده باشی همه ميدونن کجارو میگم رئال عشقی میگم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج