جاباما
۸۴۱۳۶۶
۱۰ نظر
۵۰۵۴
۱۰ نظر
۵۰۵۴
پ

با ۱۰ خودروی گران‌قیمت تاریخ آشنا شوید

کمپانی بوگاتی در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ با رونمایی از La Voiture Noire گران قیمت‌ترین خودروی جهان را معرفی کرده است.

برترین ها - امین نقی زاده: کمپانی بوگاتی در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ با رونمایی از La Voiture Noire گران قیمت‌ترین خودروی جهان را معرفی کرده است. رونمایی از این خودروی استثنایی بهانه‌ای مناسب برای معرفی ۱۰ خودروی گران قیمت بوده و شما در ادامه با گران‌ترین خودرو‌های جهان آشنا می‌کنیم.

فراری Sergio Pininfarina

با ۱۰ خودروی گران‌قیمت تاریخ آشنا شوید

فراری سرجیو پینینفارینا یکی از زیباترین خودرو‌های موجود در لیست ماست. این خودرو ۳ میلیون دلار قیمت داشته و تنها شش نمونه از آن ساخته شده است. سرجیو پینینفارینا در سال ۲۰۱۵ رونمایی شد و می‌توان آن را نسل جدید مدل ۴۵۶ از محصولات فراری دانست. این سوپراسپرت فوق‌العاده از توان یک پیشرانه V۸ با حجم ۴.۵ لیتر بهره برده و توان آن به ۵۶۲ اسب‌بخار می‌رسد.

استون مارتین Valkyrie

با ۱۰ خودروی گران‌قیمت تاریخ آشنا شوید

ابرخودروی هیبردی استون مارتین هنوز به بازار‌های جهانی وارد نشده؛ اما قیمت آن نزدیک به ۳.۳ میلیون دلار خواهد بود. البته کمپانی استون مارتین هنوز قیمت رسمی Valkyrie را اعلام نکرده و براساس گمانه‌زنی‌ها می‌توان قیمت Valkyrie را بین ۲.۶ تا ۳.۹ میلیون دلار دانست. Valkyrie از یک پیشرانه V۶ با حجم ۶.۵ لیتر استفاده می‌کند. پیشرانه مذکور ۱۱۶۰ اسب‌بخار قدرت داشته و سرعت Valkyrie را به بیش از ۳۲۱ کیلومتر در ساعت می‌رساند. استون مارتین تنها ۱۵۰ نمونه از Valkyrie را ساخته و بزودی روانه بازار‌های جهانی خواهد کرد.

بوگاتی Chiron Sport

با ۱۰ خودروی گران‌قیمت تاریخ آشنا شوید

بوگاتی Chiron Sport حدود ۳.۳ میلیون دلار قیمت داشته و در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ رونمایی شده است. مشخصات بوگاتی Chiron Sport با نسخه معمولی و استاندارد آن یکسان بوده و از یک پیشرانه W۱۶ با چهار توربوشارژ استفاده می‌کند. پیشرانه مذکور ۱۴۷۹ اسب بخار قدرت داشته و به لطف استفاده از فیبرکربن در بدنه آن وزن بوگاتی Chiron Sport حدود ۱۸ کیلوگرم سبک‌تر شده است.

بوگاتی Veyron Vivere منصوری

با ۱۰ خودروی گران‌قیمت تاریخ آشنا شوید

بوگاتی Veyron Vivere یک ستاره است؛ زیرا که از نظر فنی توسط کمپانی بوگاتی ساخته نشده است. در واقع Veyron Vivere به تعدادی اندک و توسط کمپانی منصوری به تولید رسیده است. قیمت این خودرو ۳.۴ میلیون دلار بوده و آن را یکی از گران قیمت‌ترین خودرو‌های موجود در بازار جهانی می‌دانند. کمپانی منصوری تنها دو نمونه از Veyron Vivere را ساخته است. در داخل کابین Veyron Vivere از فیبرکربن و چرم سیاه و سفید استفاده شده و قدرت پیشرانه آن به ۱۲۰۰ اسب‌بخار می‌رسد. این یعنی حداکثر سرعت Veyron Vivere حدود ۴۰۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود!

W Motors Lykan Hypersport

با ۱۰ خودروی گران‌قیمت تاریخ آشنا شوید

کمپانی W. Motors در سال ۲۰۱۳ با معرفی Lykan Hypersport در دبی همه را شگفت‌زده کرد. قیمت این خودرو ۳.۴ میلیون دلار بوده و برای ساخت آن از قطعات تیتانیوم و الماس استفاده شده است. پیشرانه این خودرو یک موتور ۳.۷ لیتری شش سیلندر با دو توربوشارژ بوده و حداکثر توان آن به ۷۸۰ اسب‌بخار می‌رسد.

لامبورگینی Veneno

با ۱۰ خودروی گران‌قیمت تاریخ آشنا شوید

لامبورگینی تنها ۱۴ نمونه از Veneno را در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ ساخته و قیمت هر کدام از خودرو‌های مذکور به ۴.۵ میلیون دلار می‌رسد. در این لامبورگینی از توان یک پیشرانه ۶.۵ لیتری V۱۲ با قدرت ۷۴۰ اسب‌بخار و گشتاور ۶۰۹ نیوتن‌متر استفاده شده و شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودروی حیرت‌انگیز تنها ۲.۹ ثانیه است.

Koenigsegg CCXR Trevita

با ۱۰ خودروی گران‌قیمت تاریخ آشنا شوید

خودروی Koenigsegg CCXR Trevita حدود ۴.۸ میلیون دلار قیمت داشته و در ساخت آن از یک پوشش الماس و فیبرکربن استفاده شده است. این خودرو از یک پیشرانه ۴.۸ لیتری V۸ و مجهز به دو توربوشارژ استفاده کرده و حداکثر توان آن ۱۰۰۴ اسب‌بخار است. کمپانی Koenigsegg تنها ۳ نمونه از CCXR Trevita را به تولید رسانده است!

مرسدس Maybach Exelero

با ۱۰ خودروی گران‌قیمت تاریخ آشنا شوید

مرسدس Maybach Exelero در سال ۲۰۰۴ معرفی شد. در ساخت Maybach Exelero از پلتفرم اختصاصی خودرو‌های Maybach استفاده شده و آن را به یک پیشرانه twin-turbo و V۱۲ مجهز کرده‌اند. پیشرانه مذکور ۶۹۰ اسب بخار قدرت داشته و گشتاور آن به ۱۰۲۰ نیوتن متر می‌رسد. حداکثر سرعت Maybach Exelero به ۳۵۰ کیلومتر در ساعت رسیده و قیمت آن در سال ۲۰۰۴ حدود ۸ میلیون دلار بود. اما با توجه به شرایط امروز می‌توان قیمتی بالاتر از ۱۰ میلیون دلار را برای آن در نظر گرفت.

Rolls-Royce Sweptail

با ۱۰ خودروی گران‌قیمت تاریخ آشنا شوید

Rolls-Royce Sweptail در سال ۲۰۱۷ عنوان گران قیمت‌ترین خودروی جهان را از آن خود کرد. در این خودرو از یک پیشرانه ۶.۷۵ لیتری V۱۲ با توان ۴۵۳ اسب‌بخار استفاده شده است. پیشرانه مذکور برای انتقال قدرت خود به چرخ‌ها از توان یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و ساخته شده توسط کمپانی ZF استفاده می‌کند. تمام ویژگی‌های مذکور قیمت Rolls-Royce Sweptail را به ۱۲.۸ میلیون دلار رسانده است. البته براساس یک گزارش، کمپانی Rolls-Royce با تولید یک نسخه کوچک‌تر از Sweptail؛ قیمت آن را حدود ۵ میلیون دلار کاهش داده است.

بوگاتی La Voiture Noire

با ۱۰ خودروی گران‌قیمت تاریخ آشنا شوید

اگر قصد خرید یک دستگاه بوگاتی La Voiture Noire را دارید؛ باید ۱۲.۵ میلیون دلار پرداخت کنید. اما بااحتساب مالیات قیمت La Voiture Noire به ۱۸.۷ میلیون دلار رسیده و شما رسما گران قیمت‌ترین خودروی جهان را خریداری خواهید کرد! این خودرو به پیشرانه ۸ لیتری quad-turbo و W۱۶ مجهز شده و توان آن ۱۴۷۹ اسب‌بخار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گران قیمت ترین خودرو که بوگاتی هست حتی اگر کسی پول خریدش داشته نمیتواند بخرد

      زیرا فقط یک عدد درست میشود و ان نیز پیش خرید شده

    • رضا

      این ماشینها که قیمتی ندارند البته برای مرجان خانم ملکه اختلاس کشور همه رو درهم میخره

    • Niloofar

      پراید

      پاسخ ها

      • امیر ارسلان

        باشه خندیدیم

    • محمد

      واقعا متاسفم واس این مقاله
      چطور تونستین عکس ارابه ی مرگ رو نزارین کنار اینا؟!
      الان هیچ نمایشگاهی بدون پراید رونق نداره...

    • بدون نام

      چه جمله خوبی نوشته بود:
      اگر قصد خرید یک بوگاتی ......

    • Amir

      پراید یادتون رفته

    • بدون نام

      پرایدعجل معلق قاتلی که رودست ندارد

    • یوبرت

      درسته ایران تکنولوژی ساخت همچین ماشینایی رو نداره ولی تکنولوژی قیمت همینا رو که داره...به امید پراید20میلیون دلاری

    • بدون نام

      سلام من بودم از منصوری دعوت میکردم برامون خودرو بسازه شنیدم خودش هم راغبه و هر امکاناتی میخواست در اختیارش میگذاشتم تا دانش روز رو برامون بیاره چون تجربه هاش رو قبلا کرده و یکسری خودرو برای طبقه ضعیف ومتوسط سفارش میدادم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج