۸۴۱۳۷۹
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

درخشان: پرسپولیس باید دست پراز قطر برگردد

ژاوی هرناندز تا الان علامت سوال بزرگ بازی امروز پرسپولیس برابر السد چرا که بود و نبود ستاره اسپانیایی می تواند تاثیرزیادی در روند بازی داشته باشد.

ورزش سه: پرسپولیس امروز در بازی دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف السد یکی از تیم های مدعی این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برود. حمیددرخشان سرمربی و کاپیتان سابق تیم پرسپولیس درباره شرایط اینروزهای پرسپولیس و افتی که برخی کارشناسان معتقدند این تیم به آن دچار شده هم گفت:« من فکر نمی کنم که پرسپولیس در افت باشد، به نظر من بازیکنان جدید این تیم هنوز با هم هماهنگ نشده اند و همین شرایط تاکتیکی اش را کمی پیچیده کرده است.»

او درباره بازی اول پرسپولیس هم گفت:« سه امتیازی که می شد از بازی با پاختاکور در تهران بگیریم متاسفانه از دست رفت. بچه ها در آن بازی کمی سردرگم بودند با این حال باید به خودشان بیایند در بازی حساس امروز جبران کنند. السد تیم شناخته شده ای است و بازیکنان از نظر فنی شرایط خوبی دارد. آن ها در بازی قبلی شان شکست خورده اند و اگر در برابر پرسپولیس هم نتیجه نگیرند شرایطشان سخت می شود. به همین دلیل بازی امروز یک بازی حساس و سخت برای دو تیم است چرا که پرسپولیس هم اگر در این بازی نتیجه نگیرد کارش سخت می شود.»

او درباره این که شاید ژاوی به این بازی نرسد هم گفت:« من شنیده ام می رسد اما خداکند نرسد! بود و نبود ژاوی خیلی می تواند تاثیرگذار باشد.» کاپیتان سابق تیم ملی ایران با اشاره به سختی های بازی در خارج از خانه هم گفت:« بازی در زمین حریف سختی های خودش را دارد. پرسپولیس باید در این بازی فکورانه و هوشیار بازی کند چرا که همانطور که گفتم السد به دنبال جبران نتیجه بازی اول و بازگشتن به گروه است اما فکر می کنم اگر باهوش باشیم می توانیم دست پر به تهران برگردیم.»

درخشان با ابراز امیدواری نسبت به شانس پرسپولیس در این بازی گفت:« من خیلی به این بازی امیدوار هستم و پرسپولیس توانایی موفقیت در این مسابقه را دارد.»

او که در اوایل دهه هفتاد هجری شمسی به تیم السد قطر پیوست و در این تیم بازی کرد در ادامه گفت:« بله من دوسال در السد بازی کردم.البته الان شرایط فوتبال قطر بسیار متفاوت شده و نسبت به آن زمان تغییر کرده است. آن زمان چنین امکاناتی در قطر نبود اما الان این کشور آماده برگزاری جام جهانی است و از نظر امکانات در بالاترین سطح جهان قرار دارد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی بگه این اقا چه افتخاراتی برای پرسپولیس اورده بجز اینکه باند بازی کرده و ادمهای خودشو اورده و بازیکن تحمیلی اورده و پولشو گذاشته توی جیبش اخرش گندش در اومده و اخراجش کردن

    • آریو

      باز این عوضی زر مفت زد..
      برو به پاچه خواریت برس.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج