۸۴۱۳۸۷
۱۶ نظر
۵۰۱۳
۱۶ نظر
۵۰۱۳
پ

امتیازات مالی و استخدامی مجلس برای رزمندگان

نمایندگان مجلس مصوب كردند رزمندگان با سابقه‌ حداقل ۶ ماه حضور در جبهه از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر استفاده کرده و مشمول مزایای مالی و استخدامی شوند.

خبرگزاری فارس: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان طرح استفساریه جزء ۶ بند ث ماده ۸۸ قانون برنامه ششم را با ۱۳۷ رأی موافق، ۲۱ رأی مخالف و ۹ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۷ نماینده حاضر در مجلس تصویب کردند.

موضوع استفساریه این است که آیا منظور از مزایای اجتماعی مذکور در جزء ۶ بند ث ماده ۸۸ قانون برنامه ششم مزایای مالی و استخدامی هم می‌باشد که پاسخ این استفساریه بلی است.

در جزء ۶ بند ۳ ماده ۸۸ قانون برنامه ششم آمده است که بهره مندی از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر مطابق قوانین مربوطه و برای رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدس در حقوق و مزایای اجتماعی تاثیر گذار است.

انصاری رئیس سازمان اداری و امور استخدامی کشور گفت که این طرح بار مالی دارد مشمولین آن حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار نفر هستند که حداقل بار مالی آن هزار میلیارد تومان و حداکثر دو هزارمیلیارد تومان است.

انصاری در عین حال گفت که با قانون فعلی رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور در جبهه می‌توانند از مزایای اجتماعی برخوردار باشند یعنی اگر آنها داوطلب برای انتخابات مجلس و با مدرک لیسانس باشند دیگر نیاز به مدرک کارشناسی ارشد ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      حرمت رزمندگی ورزمندگان را با این گونه امتیازات می آورند پایین.الان یک جانباز میتواند هم 25سال بازنشست شود وهم 35سال

    • بدون نام

      همش تبعیض

    • بهلول

      پدر من رفته جبهه ولی میگه راه رضای خدا
      میشه من برم جای اون سابقه جبهه بگیرم،؟

    • منوچ

      یعنی بعد از 30 سال که جنگ تمام شده هنوز سهمیه است!

    • معام

      همین قوانین تصویب میکنن که مملکت این حال و روزه. مستقیم حقوق بالاتر بهشون بدید چرا مدرک کشکی میدید که بیان جای یک جوون درس خونده بگیرن. وای بر این نمایندگان بیخرد

      پاسخ ها

      • محمد تن

        سلام
        رزمنده بودن یعنی از جان گذشتن که اعتراض داری تا حال برای
        وطن چکار کردی
        درود خداوند بر رزمندگان
        برای سلامتی رزمندگان صلوات
        کاش کاری میکردی آنوقت ببینم دلت میخواست حقی برایت
        .قائل نشوند

    • جواد

      نوش جان...

    • ری

      من سرباز'ژ اندارمری بودم ابتدای جنگ که هیچ کس سربازی نمی رفت .مگه جبهه های ما بارزمندگان دیگه فرق داشت که هیچ وقت ماروهیچ جاحساب نمیکنن.ارتش مجلس نیروی انتظامی باشمام حرکتی انجام بدین!کارت ایثارگری به همه دادیدچرا به مانمیدید?

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشید.سربازی را هیچکس قبول نداره میگن وظیفه اش بوده فقط تورودرواسی و ریا ، میگویند. خدا اجرشان بده.درصورتی که زجر می کشن.

    • رضا

      با سلام از نمایندگان می خواهیم به شاغلین با حداق 4 ماه جبهه هم همین قانون را براشون بزارن

    • بدون نام

      الان که باید همه رزمندگان بازنشسته شده باشن مگه نه

    • ع ر

      حقشان هست اون وقتی که اون بنده خدارفته بود جبهه ومیجنگید برای کشور که شماها امروز راحت باشیدشماها یانبودیدویااگر بودید به قند می گفتیدگاگا

    • بدون نام

      خواهشا انقدر برای رزمندگان مایه نزارید،مردم فکر میکنند که تمام یارانه ها،بنزین،وامهای بلاعوض،رانتها،کارتهای بازرگانی،بورسیه های تحصیلی خارجی،دلارهای باد اورده،گوشت های یخی،مایحتاج ضروری،لوازم منزل،حواله های خودرو،خودروهای وارداتی،اب دریاچه ارومیه،رودخانه زاینده رود و،،،،،،ما یکجا سرکشیدیم

    • بدون نام

      جبهه چه یک روز چه بیشتر به هرحال رفته جانش رو کف دستش گذاشته و با چه سختی رفته اگه میخواهید درست عمل کنید حق دیگران را تضییع نکنید همون ادمی که یک هفته بوده خیلی زحمت کشیده حرمتش رو نشکنید اون دنیا باید جواب بدید امی دارم برا همه رزمندگان چاره ای بیندیشید کما اینکه اکثرا میانسالی را هم طی کرده و در فقر مطلق زندگی میکنند انشالله که درست بشود

    • بدون نام

      من یک رزمنده هستم باحدود۳سال سابقه میگم سرتونوبخوره این امتیاز که کاری میکنیدارزش یک رزمنده روپائین میارید خجالت بکشید۳۰سال ازجنگ میگذرد الان رزمنده ها دارن بااعصاراه میرن چطور این چیزا بفکرتون افتادشما به فکرجوانهای بیکارمملکت باشیدبسه

    • محمدکشاورز

      باسلام ودرود.....من هم رزمنده بودم درعملیات بیت المقدس مجروح شدم ....یکسال سابقه حضور درجبهه دارم.......ولی برای این جورمصوبات نرفتم .....بخدا ازهیچکدام هم استفاده نکردم ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج