جاباما
۸۴۱۴۲۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

هزینه ویزای ایران و عراق حذف شد

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی درباره ویزای ایران و عراق گفت: مسافران باید ویزا بگیرند؛ اما هزینه دریافت ویزا حذف شد.

خبرگزاری ایرنا: معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی درباره ویزای ایران و عراق گفت: مسافران باید ویزا بگیرند؛ اما هزینه دریافت ویزا حذف شد.

علی اصغر مونسان روز سه شنبه در سی و هشتمین ستاد هماهنگی خدمات سفر به میزبانی سازمان فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، با اشاره به سفر رئیس جمهوری به عراق گفت: مسئولان عراقی تمایلی به برداشتن ویزا بین دو کشور نداشتند، اما مقرر شد هزینه ویزا از ابتدای سال آینده حذف شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات بهتری امسال نسبت به سال های گذشته برای سفرهای نوروزی در حال شکل گیری است، گفت: موضوع ایمنی و امنیت مهم است و دولت به شدت بر آن تاکید دارد. امیدواریم آمار تلفات جاده ای کاهش یابد.

مونسان با اشاره به اینکه در صورت نیاز به اعلام هشدارهایی مانند سیل و آب گرفتگی سازمان های هشدار دهنده باید دقت داشته باشند، گفت: تلاش می کنیم ایام خوبی برای مردم بسازیم .

وی افزود: دولت نیز تاکید ویژه به کنترل قیمت دارد، سازمان های مسئول هم باید توجه و حداکثر نظارت را اعمال کنند تا موضوع قیمت سبب تلخ کامی مسافران نشود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهداشت و موضوعات سلامت را مهم دانست و افزود: مراکز ارائه خدمات؛ مانند رستوران ها باید خدمات بهداشتی و سالم به مردم ارائه کنند.

وی با تاکید بر توزیع یکنواخت سفر به خصوص در غرب کشور گفت: بار ترافیکی باید به سمت غرب و شرق برود تا سبب کاهش ترافیک شده و گره های ترافیکی اتفاق نیافتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج