۸۴۱۴۶۶
۱۱ نظر
۵۰۱۰
۱۱ نظر
۵۰۱۰
پ

انجمن محصولات عفاف: گرانی چادر، کشف حجاب نرم است

مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب می‌گوید: مواد اولیه تولیدکنندگان لباس و چادر سال گذشته ۱۲۵۰۰ تومان بود؛ در حالی که امسال به ۳۶ هزار تومان رسید. یعنی سه برابر شده است. نتیجه این افزایش قیمت به ضرر تولیدکننده و مشتری تمام می‌شود؛ به طور مثال یک خانم محجبه که سال گذشته یک چادر را ۱۵۰ هزار تومان می‌خرید، امسال باید آن را ۵۰۰ هزار تومان بخرد! در نتیجه این سیاست را فقط می‌توان کشف حجاب نرم نامید.

باشگاه خبرنگاران جوان: مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب گفت: گناه کسانی که به دلیل گرانی چادر را زمین می‌گذارند، بر گردن مسئولی است که به همه چیز ارز تخصیص می‌دهد، اما به چادر نه.

انجمن محصولات عفاف: گرانی چادر، کشف حجاب نرم است

اسدالله سلیمانی گفت:

در کشور ما در ارتباط با پوشش های اسلامی اهتمامی وجود ندارد. وقتی در جلسه‌ای ۱۸ میلیارد دلار برای مواد خوراکی، حیوانات، کلاه گیس، موبایل و ... ارز تخصیص داده می‌شود، اما از تخصیص ارز برای لباس و چادر که ۹۳ درصد آن وارداتی است صحبت به میان نمی‌آید، یعنی دغدغه‌ای برای آن وجود ندارد.

مواد اولیه تولیدکنندگان لباس و چادر سال گذشته ۱۲۵۰۰ تومان بود؛ در حالی که امسال به ۳۶ هزار تومان رسید. یعنی سه برابر شده است. نتیجه این افزایش قیمت به ضرر تولیدکننده و مشتری تمام می‌شود؛ به طور مثال یک خانم محجبه که سال گذشته یک چادر را ۱۵۰ هزار تومان می‌خرید، امسال باید آن را ۵۰۰ هزار تومان بخرد! در نتیجه این سیاست را فقط می‌توان کشف حجاب نرم نامید.

من به طور مستقیم با مشتری ها، دبیرستان های دخترانه و دانشگاه ها ارتباط دارم. باید بگویم گناه کسانی که به دلیل گرانی چادر را زمین می گذارند، بر گردن مسئولی است که به همه چیز ارز تخصیص می دهد اما به چادر نه. هدف ما کمک به عملی کردن توصیه دین برای حفظ حجاب است.

ما در کف بازار مدل‌ها و لباس‌های اسلامی را نمی بینیم. ۲۳۰ هزار شهید دادیم که ۱۷۰ هزار نفر از آن‌ها در وصیتنامه‌هایشان نوشته اند «خواهرم حجاب تو سنگر من است، پس سنگرت را حفظ کن» و یا «حجاب تو از خون من برنده‌تر است». باید کاری کنیم که چادر به عنوان کالای فرهنگی در جامعه شناخته شود.

از نتانیاهو گرفته تا مسئولان آمریکا همگی می گویند تا زمانی که چادر بر سر زنان ایرانی است ما نمی توانیم با ایران کار داشته باشیم. من در گوشه بازار این حرف را می شنوم و درک می کنم. چطور مسئولان این را درک نمی کنند؟

بحث مانتوهای کوتاه و بدون دکمه یک کار هدایت شده است. در زمان جنگ موشک می‌خورد به جایی و صدایش درمی آمد، اما الان جنگ با موشک نیست و متاسفانه در همه منازل وارد شده است. ما هم در مقابل این حملات نیروهای مدافع نداریم یا اگر هم داریم مثل سالهای نخست جنگ پراکنده هستند. در حال حاضر کسانی که در حوزه محصولات فرهنگی و حجاب کار می کنند، گلوله و پشتیبانی ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      به جهنم

    • بدون نام

      مملکت اسلامی اگر چادر رو برای ترویج رایگان هم بدین مشکلی پیش نمیاد
      هیچ کار نکردید برای مردم و اسلام

    • فرزند شهيد

      فكر كنم گراني چادر كار آمريكاست مسئولين مواضب باشيد آمريكا تو كشور ما گراني به راه انداخته -
      يكي از آقايون ميگفت گراني و تورم كار خداست - يكي ديگه ميگفت كه هر كي پرايد نخره ضد انقلابه - يكي ديگه مي گفت كه هر كي آجيل نخره ضربه به اسلام مي زنه و به آمريكا خدمت كرده
      يكي نيست بگه كه تو اين كشور چه خبره

    • بدون نام

      مگه حجاب به چادره... اعراب که اسلام از کشور اونا اومده لباس بلند می پوشن بدون چادر. ما ایرانیا همیشه کاسه داغتر از آش من تا الان چادر می پوشیدم گفتم چادرم ک کهنه بشه دیگه نمی پوشم پول ندارم که 400 فقط بابت ی چادر بدم

    • بدون نام

      شما که ادعاتون میشه اون.وقت ۹۳ درصد حجابتون رو کافرا تولید میکنن براتون میفرستن..
      از پوسته تون بیایین بیرون ظاهر باطن تون یکی کنید خود واقعی تون نشون بدین

    • بدون نام

      فکر نون باش خربزه ابه

    • بدون نام

      اونی که چادریه اگر ی میلیون هم بشه کنار نمیذاره ولی از بالا تا پایین این مملکت قشنگ مستفیض میکنه با الفاظ رکیک

    • بدون نام

      یعنی چی نرمه؟ ما هر چی دیدیم در مورد حجاب خشن بود

    • بدون نام

      برای سودجویی به چه چیزهایی متوسل میشوند.
      چادری که باید از خارج وارد شود .خودش. داستانی است

    • بدون نام

      کاری به گرانی نداره ذات انسان اینه که با زور و اجبار مخالفه.لذا اگر چادر بشه قواره ای 1 ریال چون اجبار در کاره کسی سر نمیکنه.

    • بدون نام

      همه باید بدونن چادر گرون نشده دستمزد مردم ثابت مونده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج