جاباما
۸۴۱۵۳۲
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

نامه عارف به لاریجانی درباره اتفاقات مجلس

سخنگوی فراکسیون امید گفت که رئیس این فراکسیون به رئیس مجلس درباره اتفاقات روز گذشته مجلس نامه نوشته است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی فراکسیون امید گفت که رئیس این فراکسیون به رئیس مجلس درباره اتفاقات روز گذشته مجلس نامه نوشته است.

فاطمه سعیدی در گفت‌وگویی در این باره اظهار کرد: امروز شورای مرکزی فراکسیون امید جلسه‌ای را طبق روال گذشته برگزار کرد که یکی از مصوبات آن نامه‌نگاری با رییس مجلس درباره اتفاقات روز گذشته مجلس است.

وی توضیح داد: اعضای شورای مرکزی فراکسیون امید در پی اتفاقات تأسف بار روز گذشته در صحن علنی مجلس به تبادل نظر پرداخته و در نهایت تصویب کردند که نامه‌ای از سوی آقای عارف خطاب به ریاست مجلس نوشته شود که ایشان امروز این نامه را نوشتند.

به گفته سعیدی مصوبه دیگر شورای مرکزی فراکسیون امید فعال شدن بیشتر کمیته‌های مختلف از جمله دو کمیته بودجه و کاهش آسیب‌های اجتماعی بود که با توجه به روند رو به رشد آسیب‌های اجتماعی این کمیته‌ها موظف به گسترش فعالیت‌های خود شدند.

وی ادامه داد: همچنین کمیته‌های مختلف مجاز به استفاده از کارشناسان بیرون از مجلس شدند تا بتوانند از تمام ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی استفاده کنند. کمیته اقتصادی نیز موظف شد پیرامون مسائل اساسی از جمله ساماندهی یارانه‌ها وحامل‌های انرژی تا پایان اردیبهشت گزارش دهند.

سخنگوی فراکسیون امید دیگر مصوبه شورای مرکزی این فراکسیون را تعامل بیشتر با دولت عنوان و اظهار کرد: در راستای تعامل بیشتر با دولت و انتقال مسائل و مشکلات مقرر شد که جلسات بیشتری با نمایندگان دولت برگزار شود تا دولت بهتر بتواند از ظرفیت فراکسیون امید برای پیشبرد منافع ملی استفاده کند.

روز گذشته در پی نطق زاهدی نماینده کرمان درباره دیدار تعدادی از نمایندگان با رییس دولت اصلاحات وکیلی عضو این فراکسیون به این موضوع واکنش نشان داد که بعد از آن دقایقی مجلس صحنه درگیری برخی از نمایندگان از فراکسیون‌های امید و ولایی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مهدکودکی به نام مجلس شورای اسلامی با کودکانی سن و سال دار و عقلی اندک. افرادی که پول می گیرن برای ۱- خوابیدن در مجلس ۲-دعوا و هیاهو سر مسائل پیش پا افتاده و شلوغ کاری برای پرت کردن حواس مردم از مشکلات اساسی ۳- بازی کردن با گوشی های هوشمند و گشت و گذار در اینترنت ۴- رانت و پر کردن جیب خودشون و اطرافیانشون
      دریغ از یه قدم مثبت در راستای رفع مشکلات مردم

    • @

      این اصلاح طلبا چرا هرگندی میزنن با هوجی گری میخان از زیرش در برن؟؟ آقای ذولنور دیروز چی میگفت؟ میگفت آقا از تریبون رسمی مجلس برای رفع مشکلات مردم استفاده کنید نه اینکه مدام اسم پدرتون رو بیارید و صحبت رفع حصر اون خائن رو بکنید. الان طلبکارید خائنای وطن فروش؟

    • بدون نام

      اخه بابا کم دنبال اینکارای مسخره باشید مردم زیر فشار اقتصادی دارند میترکند باز دنبال این کثافتکاریهای حزب بازیهاتون برا موقعیت و کاسبیتونید
      شما خیانتکارید به ملت که دارید وقت محلس رو سیاسی کاری بنع حزبتون مییکنید
      خدا ازتون نگذره ما مردم هم نخاهین گذشت
      مرغ شده کیلویی ۱۷ هزار تومان
      گوشت شده ۱۳۰ هزار تومان
      اخه این چه وضعیه

    • بدون نام

      هرچه بگندد نمکش میزنن وای بروزی که بگندد نمک .

    • بدون نام

      به ذولنورها بلید گفت ذولتاریکی . اقایون با این رویه ای که در پیش گرفتن ( دلواپسان) دارن کشور را به قهقرا سوق میدن و افسوس که از اسمشون یعنی واپس مشخصه که در عالم ماقبل تاریخ سیر و سیاحت میکنن . عزیزان اقتصاد و سیاست علم و دانشی قوی و به روز میخواد

    • بدون نام

      من حاضرم با ذولنور و هر کسی که مثل این شخص فکر میکنه مناظره کنم و با دلیل و منطق محکومش کنم . دیگه روزش نیست که حقایق را از مردم مخفی کرد و نسخه های درمانی یکروزه برا مشکلات پیچید

    • رضا علی یاری

      خدا لعنت کنه نماینده ای که به فکر مردمش نباشه ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج